Gå til innhold

Er du glad i sæd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lest om kvinner her på KG som elsker sæd. Men ingen jeg har truffet elsker det, liker du å få det i deg, både i fitta og i munnen, elsker du når det skjer?



Anonymous poster hash: 9e82e...495
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men bare kjærestens sæd.

I munnen og?, hun jeg er med vil ikke ha det i munnnen, kanskje hun ikke er så glad i meg.

Anonymous poster hash: 9e82e...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I munnen og?, hun jeg er med vil ikke ha det i munnnen, kanskje hun ikke er så glad i meg.

Anonymous poster hash: 9e82e...495

Ja, i munnen også. :ler:

Noen jenter liker det, noen jenter liker det ikke. Er sikkert ikke noen annen grunn til at hun ikke liker det enn at hun nettopp - ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, noen ganger brekker jeg meg.



Anonymous poster hash: c7fa4...9db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Nei, kan ikke si jeg elsker sæd, men i et forhold må man gi og ta, og jeg har ingen problemer med å svelge sæden til kjæreste

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig liker jeg å få det både i meg og i munnen, men må innrømme at nåværende kjæreste har sæd som smaker langt bedre enn eksens! Med eksen brakk jeg meg nesten om jeg måtte ta det i munnen, og det var ofte jeg gikk og spyttet det ut istedenfor å svelge. Kanskje ulogisk, men å skulle svelge det var bare uaktuelt.. ^^"



Anonymous poster hash: a3012...3d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Elsker sæd og svelger gjerne ;) Sæd er deilig å få i alle hull, jeg digger sæd :)

:blomst::hug:

Ikke at jeg på noe spesiellt vis bare MÅ sprute dama i munn og ansikt, men jeg kan ikke noe for at jeg blir litt ekstra tent når jeg hører damer som ELSKER mange ting ved det å ha sex! Så digg med damer som er har færre grenser syntes jeg.

Bare litt smånysgjerrig nå....Varierer virkelig smaken fra mann til mann? Er det ikke en ganske stram og sterk smak på det? Har en veninne som elsker å svelge og hun sier at det smaker utrolig sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker sæd og svelger gjerne ;) Sæd er deilig å få i alle hull, jeg digger sæd :)

Akk ja. Skulle ønske jeg var sånn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke vil ha sæd i munnen er dealbreaker for min del.



Anonymous poster hash: 19839...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke vil ha sæd i munnen er dealbreaker for min del.

Anonymous poster hash: 19839...46d

:rolleyes::kvalm::murvegg::balltre:

Bare sånn for å illustrere hva jeg mener om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...