Gå til innhold

Å dominere en underdanig kvinne


Dominant_Mann

Anbefalte innlegg

Du sier at du har funnet en kvinne du skal gjøre dette med og som ønsker å være "med på leken". Jeg synes det er fint at du spør og tenker over hva du holder på med dersom du ikke har gjort dette før. Ikke helt enig med de som sier at det bare faller seg natulig - det kan fort bli uansvarlig. Og som du selv sa - det skal jo gjøres på en "god" måte. Med "god" antar jeg at du mener at det som foregår skal være både fysisk og psykisk forsvarlig og at dere begge skal ha utbytte av dette?

Jeg er desverre ikke så inne i dette at jeg kan gi deg konkrete metoder, men hadde jeg vært deg, ville jeg gått inn på diverse sider som tar opp hva man som dominant må forholde seg til for at handlingen ikke skal utarte seg som et overgrep for den som underkaster seg - altså du må være nøye med å lytte til partnerens ønsker og grenser, spesielt grensene. Du vil sikkert finne masse tips og råd rundt på nettet hvor folk forteller hvilke regler de har seg imellom for at dette skal være "godt". Ellers er det nok bare å ta tiden til hjelp og være kreativ. Øvelse gjør mester! Dere skaper jo tross alt deres egen greie med dynamikken mellom dere, når dere finner ut hva som passer for dere.

Takker for et fint svar. Selvsagt må det være samtykkende og trygt basert på tillit. Du har helt rett i at øvelse gjør mester. Sånn er det jo innenfor de fleste områder.

Ellers synes jeg det er interessant hvordan ulike underdanige jenter opplever dette nå de er gjort på en gjennomført god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi du av en eller annen merkelig grunn prøver å få de som svarer i tråden din til å underkaste seg, og dermed fremstår som en komisk mafiaboss-wannabe med snurrebart og fløyelsdress, spilt av Adam Sandler.

Prøv klikkertrening.

Kan jeg flytte inn i hodet ditt? Det er så mye rart der :fnise:

Anonymous poster hash: 31df9...81c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg flytte inn i hodet ditt? Det er så mye rart der :fnise:

Anonymous poster hash: 31df9...81c

Og du er altså rar nok til å bo der sammen med alt det andre? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er altså rar nok til å bo der sammen med alt det andre? :P

Nei :fnise: Det var ikke frekt ment!! Det er morsomt!!! :laugh:

Anonymous poster hash: 31df9...81c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :fnise: Det var ikke frekt ment!! Det er morsomt!!! :laugh:Anonymous poster hash: 31df9...81c

Nei, jeg skjønte det. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som switch vil jeg understreke at dominans ikke handler om handlingene. Det er en sinnsstemning. Det er når det lyser ut av deg "idag er det jeg som er sjefen, ferdig med den saken". Først når du har denne følelsen vil noen underkaste seg deg. Og da har det ikke så mye å si hva dere gjør - om hun suger deg, om du teaser henne eller om du knuller livet ut av henne - det er uansett du som bestemmer. Og det er ikke så mye teknikk som din personlighet.

Denne kommentaren fikk det til å kile i magen min.

Anonymous poster hash: 28fc1...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk på slave training på utenlandske forum. Der er en del om hvordan man kan break in a slave. For mange handler det om å bli avkuttet fra alle over lengre tid, gjerne på et rom der man kun får servert inn mat og må gå på do i en bøtte. Masteren kommer for en avsuging av og til. Etter noen dager innesperret vil man være mye mer underdanig og lydig etterpå og slaven er mer føyelig.

https://www.google.no/search?q=break+in+a+slave&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=Xh5ZU6eBFoeA8QfDi4C4Cg



Anonymous poster hash: c89a9...710
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg slave, men jeg er underdanig seksuelt. Jeg er en karrierekvinne, og har høyere rang på jobb enn ha, og vi jobber sammen. Nettopp derfor ble jeg så overrasket over at han er dominerende, og at jeg likte det.

For meg handler det om et blikk. Jeg merker det når vi står opp om det blir en "sånn dag". Han kan passere meg på jobb og gi meg et blikk, og jeg skjønner da med en gang hva jeg har i vente når jeg kommer hjem. Det kan være noe så enkelt som en liten berøring, spesielt i hals/nakkeområdet, da er jeg solgt og praktisk talt ned på kne tvert. Det kan være en tekstmelding med en kommando ut av det blå, mens jeg sitter i et ledermøte. Vi praktiserer ikke smerte eller slaveri, i hjemmet og med barna er vi likestilt, men vi elsker å leke, og leken kan vare hele dagen. Uten at noen skjønner det, selv om vi er i full offentlighet med folk vi kjenner... Han har fått en del kommentarer og spørsmål om hvordan han har greid å temme meg ;)

Jeg har aldri visst at jeg tente på å bli dominert før jeg traff ham. Det skjedde bare, noen uker inn i forholdet. Vi skulle ha sex, han gikk ned på meg, og så stoppet han og forlot. Dette gjentok seg flere ganger i løpet av dagen, og jeg ble gaaal av det. Han merket det jo, og tok det som et signal om at han kunne ta kontrollen. Jeg elsker det :) Samtidig er det viktig for meg at dette gjelder kun seksuelt, og at det ikke er smerte involvert. Heldigvis tenner ikke han på smerte heller.

Anonymous poster hash: 865bb...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan du skal gå frem spørs vel litt på situasjonen rundt. Du skriver at du har en jente du ønsker å dominere, er dette noen du kjenner eller noen du kun har snakket med på nettet? Hvis det ikke er noen du kjnner, så kan det være greit å la henne bli litt trygg på deg først. Vil vel uansett være lurt å møtes for å snakke sammen og bli enige om "spillereglene". Hvis du vil dominere og hun vil bli dominert, så burde egentlig mye være gjort allerede. Eller er det sånn at dette er noe noe nytt for deg/dere, slik at du er usikker på hvordan gå frem?



Anonymous poster hash: 3cf4a...64e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kult at TS spør. Det jeg leste er at en fyr forsøker å tilfredstille seg selv og en dame seksuelt, og spør om evt råd som kan tilfredstille HENNE og HAN under dominanse. Jeg forstår IKKE kritikken som blir gitt. Hvis alt skal foregå naturlig, som mange antyder, vil jeg si at det er snakk om manglende erfaring og utforskning. Det er sunt å få råd og stille spørsmål...

Ts. Meld deg inn på sexsider på nettet, spesielt de som handler om dominanse vice versa. Der blir du sikkert inspirert :)



Anonymous poster hash: b7844...5f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en dominant mann som ønsker å trene opp en jente til å underkaste seg meg og adlyde meg. Dette er noe jeg har tenkt grundig i gjennom og som jeg finner veldig tilfredsstillende. Hun jeg ønsker å dominere, vil at jeg skal dominere henne. Spørsmålet mitt er da bare hvordan jeg skal lære henne opp til underkaste seg meg. Altså metoden jeg bruker for lære henne opp til underkaste seg slik jeg liker. Min utfordring er da å finne til en slik effektiv metode som virker reell og gjennomført.I denne sammenheng søker jeg svar fra jenter som selv liker tanken på å bli dominert. Hvordan tror dere at jeg best bør gå frem?

Det er vanskelig å gi råd om slike ting når du ikke sier annet enn at du ønsker at jenten skal underkaste seg og adlyde deg. Da må du nesten bli litt mer spesifikk. Underkastelse kan være svært mye.

Jeg vil råde deg til å bli mer presis når det gjelder hva eksakt du ønsker, og deretter søke svar i BDSM-miljøet, der du høyst sannsynlig vil finne mange flere i målgruppen som du ønsker svar fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...