Gå til innhold

Å dominere en underdanig kvinne


Dominant_Mann

Anbefalte innlegg

Nå søkte jeg svar fra jenter som er underdanige og har erfaring med hva som virker på dem. Still waiting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå søkte jeg svar fra jenter som er underdanige og har erfaring med hva som virker på dem. Still waiting.

La oss si det slik: Jeg er underdanig, jeg har erfaring. Fra hva jeg leser er ikke du særlig dominant av deg.

AB'et denne.

Anonymous poster hash: 3e30b...4ef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si det slik: Jeg er underdanig, jeg har erfaring. Fra hva jeg leser er ikke du særlig dominant av deg.

AB'et denne.

Anonymous poster hash: 3e30b...4ef

La meg si det slik: jeg er dominant og jeg har erfaring, men på meg virker det ikke som om du er noen av delene du hevder du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå søkte jeg svar fra jenter som er underdanige og har erfaring med hva som virker på dem. Still waiting.

Jeg er vant som underdanig partner og det som virker på meg er en dominant mann. Så enkelt som det. En som er bestemt, selvsikker og tar for seg. Ingen kodeord eller bestemte gester. Dominans er ikke bare innenfor soverommet, det er hans karakter sosialt, i jobb, i det daglige. Forspill skjer hele dagen, ikke de 10 min opp mot penetrasjon. Det er hele hans person som er tennende.

Om han har lest noen spesiallitteratur for å komme frem til hvordan han skal kommandere meg rundt, har jeg ikke peiling på.

Du må få svar på dette fra andre menn, ikke fra kvinner. En kvinne kan ikke gi deg tips til hvordan du skal utvikle dominans, det er ikke en prossess hun har gått igjennom selv.

Anonymous poster hash: cdc37...1c6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin kveld folkens. Underdanige jenter som har konstruktive svar kan sende meg en pm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Troll. Voks opp.



Anonymous poster hash: cdc37...1c6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vant som underdanig partner og det som virker på meg er en dominant mann. Så enkelt som det. En som er bestemt, selvsikker og tar for seg. Ingen kodeord eller bestemte gester. Dominans er ikke bare innenfor soverommet, det er hans karakter sosialt, i jobb, i det daglige. Forspill skjer hele dagen, ikke de 10 min opp mot penetrasjon. Det er hele hans person som er tennende.

Om han har lest noen spesiallitteratur for å komme frem til hvordan han skal kommandere meg rundt, har jeg ikke peiling på.

Du må få svar på dette fra andre menn, ikke fra kvinner. En kvinne kan ikke gi deg tips til hvordan du skal utvikle dominans, det er ikke en prossess hun har gått igjennom selv.

Anonymous poster hash: cdc37...1c6

Takker for et fint svar, men tror at svaret på mange måter er mer sammensatt. Psykologisk dominans utøvet på rett vis, kan tilegnes og oppøves som en teknikk. Det står jeg fast ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Troll. Voks opp.

Anonymous poster hash: cdc37...1c6

Herregud anonym bruker. Våkn opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et fint svar, men tror at svaret på mange måter er mer sammensatt. Psykologisk dominans utøvet på rett vis, kan tilegnes og oppøves som en teknikk. Det står jeg fast ved.

Og jeg står fast ved mitt svar. Selv om det er en "teknikk" så kan du ikke be kvinner om denne. Dersom en mann tydelig viser at han har studert en teknikk og at dominans ikke ligger naturlig for ham, så faller det igjennom. For at kvinner skal bli dominert så må de oppfatte det slik at dominansen kommer naturlig for ham, ikke at de blir manipulert.

Derfor må du be en MANN vise deg dette.

Anonymous poster hash: cdc37...1c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et fint svar, men tror at svaret på mange måter er mer sammensatt. Psykologisk dominans utøvet på rett vis, kan tilegnes og oppøves som en teknikk. Det står jeg fast ved.

Man må jo i utgangspunktet være dominant og det er tydeligvis ikke du.

Anonymous poster hash: 2edad...064

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du "vet" svaret selv og bare vil vise hvor kunnskapsrik du er? Du er jo ikke interessert i noe av det som blir sagt uansett.

Dominanse er deilig det, men ikke av en som må legge en nøye kalkulert psykologisk manipulerende plan for å komme i mål.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne kan ikke gi deg tips til hvordan du skal utvikle dominans, det er ikke en prossess hun har gått igjennom selv.

Anonymous poster hash: cdc37...1c6

Selvfølgelig kan kvinner det, men han spesifiserer at han vil ha tips fra underdanige kvinner.

Hvor god er man på såkalt 'psykologisk dominans' som han kaller det, hvis partneren faktisk kan peke ut en innlært teknikk som brukes, og attpåtil lære den bort? :vetikke:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du "vet" svaret selv og bare vil vise hvor kunnskapsrik du er? Du er jo ikke interessert i noe av det som blir sagt uansett.

Dominanse er deilig det, men ikke av en som må legge en nøye kalkulert psykologisk manipulerende plan for å komme i mål.

Vel tenk deg at du vil lære noen i å bli flink i ett eller annet. Det kreves jo trening, er du enig? Nå finnes det ulike måter å trene på. Det er ikke noe som bare skjer. Det kreves planlegging og klare mål. En metode og en teknikk. Å manipulere er noe helt annet. Det må selvsagt ligge et samtykke til grunn for det hele og det må være en gjensidig glede over hva som skjer. Sånn er det jo med det mest i denne verden, det må læres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Vel tenk deg at du vil lære noen i å bli flink i ett eller annet. Det kreves jo trening, er du enig? Nå finnes det ulike måter å trene på. Det er ikke noe som bare skjer. Det kreves planlegging og klare mål. En metode og en teknikk. Å manipulere er noe helt annet. Det må selvsagt ligge et samtykke til grunn for det hele og det må være en gjensidig glede over hva som skjer. Sånn er det jo med det mest i denne verden, det må læres.

Hm.

Nå kjenner jeg endel som tenner stort på underkastelse, men dette er ikke hva de beskriver som ønskelige egenskaper hos en som skal leke med dem.

Det krever ikke trening, men det innebærer selvsagt å flytte grenser sammen og respekt for hverandres ulikheter.

Det skjønner ikke du, ergo vil nok ikke mange bli særlig fornøyd med deg og din innstilling.

Du er ikke dominant på en sexy måte, du virker bare teit.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.

Nå kjenner jeg endel som tenner stort på underkastelse, men dette er ikke hva de beskriver som ønskelige egenskaper hos en som skal leke med dem.

Det krever ikke trening, men det innebærer selvsagt å flytte grenser sammen og respekt for hverandres ulikheter.

Det skjønner ikke du, ergo vil nok ikke mange bli særlig fornøyd med deg og din innstilling.

Du er ikke dominant på en sexy måte, du virker bare teit.

Og du er intelligent og forstår det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel tenk deg at du vil lære noen i å bli flink i ett eller annet. Det kreves jo trening, er du enig? Nå finnes det ulike måter å trene på. Det er ikke noe som bare skjer. Det kreves planlegging og klare mål. En metode og en teknikk. Å manipulere er noe helt annet. Det må selvsagt ligge et samtykke til grunn for det hele og det må være en gjensidig glede over hva som skjer. Sånn er det jo med det mest i denne verden, det må læres.

Skal du trenes opp i noe, må du trenes av en som har - på vellykket vis - gjennomgått samme treningen selv.

Du ville ikke bedt om tips til karate av en som konsekvent er blitt beseiret - som i "hva tror du han gjorde som ledet til at han vant?".

Du ber om tips fra ham som vant, om hva som ledet til seier.

Anonymous poster hash: cdc37...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Hvor god er man på såkalt 'psykologisk dominans' som han kaller det, hvis partneren faktisk kan peke ut en innlært teknikk som brukes, og attpåtil lære den bort? :vetikke:

Det er en litt tragikomisk tråd dette.

Dominans kan være rent psykisk, uten fysisk overmakt fordi den ikke behoves.

Men så langt jeg observerer det som har utspilt seg i denne tråden så er jeg ikke overbevist om at grunnlaget er like reèlt tilstede.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dominanse er ikke teknikk. Dominanse har ikke klare mål.

Dominanse er flyktende og følelsesmessig. For å ha naturlig dominanse, må du lære deg å føle. Du må føle dominansen og enda viktigere: du må føle slaven din.

Uten følelser er det ingen gnist, uten gnist er det ingen magi.



Anonymous poster hash: 1e330...ffd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som switch vil jeg understreke at dominans ikke handler om handlingene. Det er en sinnsstemning. Det er når det lyser ut av deg "idag er det jeg som er sjefen, ferdig med den saken". Først når du har denne følelsen vil noen underkaste seg deg. Og da har det ikke så mye å si hva dere gjør - om hun suger deg, om du teaser henne eller om du knuller livet ut av henne - det er uansett du som bestemmer. Og det er ikke så mye teknikk som din personlighet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ignoranse ute og går. Hva jeg er ute etter, er en spesiell teknikk egnet til å skape psykologisk underkastelse slik at jeg kan formgi henne på den måten jeg selv vil. Slike teknikker er ikke lært helt uten videre. Det finnes mange av dem, mange metoder. Da melder spørsmålet seg;

Hvilken er best egnet?

Du sier at du har funnet en kvinne du skal gjøre dette med og som ønsker å være "med på leken". Jeg synes det er fint at du spør og tenker over hva du holder på med dersom du ikke har gjort dette før. Ikke helt enig med de som sier at det bare faller seg natulig - det kan fort bli uansvarlig. Og som du selv sa - det skal jo gjøres på en "god" måte. Med "god" antar jeg at du mener at det som foregår skal være både fysisk og psykisk forsvarlig og at dere begge skal ha utbytte av dette?

Jeg er desverre ikke så inne i dette at jeg kan gi deg konkrete metoder, men hadde jeg vært deg, ville jeg gått inn på diverse sider som tar opp hva man som dominant må forholde seg til for at handlingen ikke skal utarte seg som et overgrep for den som underkaster seg - altså du må være nøye med å lytte til partnerens ønsker og grenser, spesielt grensene. Du vil sikkert finne masse tips og råd rundt på nettet hvor folk forteller hvilke regler de har seg imellom for at dette skal være "godt". Ellers er det nok bare å ta tiden til hjelp og være kreativ. Øvelse gjør mester! Dere skaper jo tross alt deres egen greie med dynamikken mellom dere, når dere finner ut hva som passer for dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...