Gå til innhold

Leger/gynekologer kåte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, menn kan bli opphisset av et underliv på ei jente han synes er pen, fin og med et fint smil. Datet en lege engang og han kunne bekrefte det, hadde til og med diskutert noe slikt med en kollega. Så ja, alle menn kan bli opphisset av et underliv

Dersom han innrømmer at dette har skjedd i forbindelse med noen av hans pasienter, må han umiddelbart miste retten til å praktisere som lege for alltid. Seksuelle følelser i arbeidssituasjonen er ikke kompatibelt med å fungere som lege. Dersom han har innrømmet dette for deg, må du straks melde fra til fylkeslegen. Slike leger er farlige.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom han innrømmer at dette har skjedd i forbindelse med noen av hans pasienter, må han umiddelbart miste retten til å praktisere som lege for alltid. Seksuelle følelser i arbeidssituasjonen er ikke kompatibelt med å fungere som lege. Dersom han har innrømmet dette for deg, må du straks melde fra til fylkeslegen. Slike leger er farlige.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

Ja, det tenkte jeg også..

Anonymous poster hash: dcaa7...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han innrømmer at dette har skjedd i forbindelse med noen av hans pasienter, må han umiddelbart miste retten til å praktisere som lege for alltid. Seksuelle følelser i arbeidssituasjonen er ikke kompatibelt med å fungere som lege. Dersom han har innrømmet dette for deg, må du straks melde fra til fylkeslegen. Slike leger er farlige.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

Om man ikke gjør noe med det, så er man ikke farlig, noe problem eller fare for pasientene. Det finnes sikkert leger av begge kjønn som har fått følelser for pasienter på en eller annen måte uten at de har gjort noe med det.

Anonymous poster hash: 1c1e1...608

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Dersom han innrømmer at dette har skjedd i forbindelse med noen av hans pasienter, må han umiddelbart miste retten til å praktisere som lege for alltid. Seksuelle følelser i arbeidssituasjonen er ikke kompatibelt med å fungere som lege. Dersom han har innrømmet dette for deg, må du straks melde fra til fylkeslegen. Slike leger er farlige.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

Farlige for at de fungerer som menn flest`? Alle kan bli kåte i uheldige situasjoner. Det er verre om du gjør noe med det

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke gjør noe med det, så er man ikke farlig, noe problem eller fare for pasientene. Det finnes sikkert leger av begge kjønn som har fått følelser for pasienter på en eller annen måte uten at de har gjort noe med det.

Anonymous poster hash: 1c1e1...608

Dette er uansett ikke forenelig med det å være lege. Slike leger SKAL avsertifiseres.

Så sant de ikke har prøvd å innlede et forhold til eller legge an på noen av sine nåværende eller tidligere pasienter, gir dette likevel ikke grunn til å reise tiltale mot dem.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlige for at de fungerer som menn flest`? Alle kan bli kåte i uheldige situasjoner. Det er verre om du gjør noe med det

En hver pasient har krav på aldri å bli oppfattet som et mulig seksualobjekt.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

En hver pasient har krav på aldri å bli oppfattet som et mulig seksualobjekt.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

Må du gi deg! En lege kan vel opptre profesjonelt selv om han kjente det rørte seg litt nedi buksa. Man er da bare menneskelig. SelvsaGt var ikke dette noE som skjedde i utide hele tiden, men det KUNNE skje !

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hver pasient har krav på aldri å bli oppfattet som et mulig seksualobjekt.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

Dette er uansett ikke forenelig med det å være lege. Slike leger SKAL avsertifiseres.

Så sant de ikke har prøvd å innlede et forhold til eller legge an på noen av sine nåværende eller tidligere pasienter, gir dette likevel ikke grunn til å reise tiltale mot dem.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

Tull. Man kan ikke skru av begjær. Så lenge legen oppfører seg profesjonelt og ikke gjør noe ut av det så skader det absolutt ingen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ærlig talt ikke at så mange leger er så kåte på pasientene.

Anonymous poster hash: 20d6a...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERFOR vil jeg ha en kvinnelig gynekolog!



Anonymous poster hash: 32851...c36
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERFOR vil jeg ha en kvinnelig gynekolog!

Anonymous poster hash: 32851...c36

Finnes da lesber også. ^^

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Det har sikkert skjedd, men vanlig tror jeg neppe det er. Jeg er lettantennelig, men tanken på å stirre opp i fremmede kvinners underliv hele dagen er ikke hva jeg anser for foretrukken afrodisiak.

Mener du virkelig det? Infeksjon, sopp og utflod er ikke det som frigjør mest dopamin hos deg altså? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du virkelig det? Infeksjon, sopp og utflod er ikke det som frigjør mest dopamin hos deg altså? :klo:

Når du sier det på den måten så :wow:

Endret av Mike Waters
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror denne tråden egentlig dreier seg om kvinners fantasi om den kjekke legen, enn hva legene tenker. De fleste er nok profesjonelle.

Anonymous poster hash: 20d6a...437

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er uansett ikke forenelig med det å være lege. Slike leger SKAL avsertifiseres.

Så sant de ikke har prøvd å innlede et forhold til eller legge an på noen av sine nåværende eller tidligere pasienter, gir dette likevel ikke grunn til å reise tiltale mot dem.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

Hvordan skal leger klare å styre tanken? De er leger, ikke supermennesker. Man bestemmer ikke NÅR og HVOR man blir opphisset. Det kan skje med hvemsomhelst og hvorsomhelst, men om de derimot gjør noe med det ... ja, det er en annen sak.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er lege, og han syntes gynekologi-delen på studiet var det minst opphissende som fantes. Nå fikk han gjerne kvinner over 60 i stolen, men en studiekamerat hadde måttet undersøke en pen 26-åring en dag, og selv om han (kompisen) ble satt ut først, så forsvant de (stressa) tankene fort når han måtte tenke medisinsk på det.

Hva med ambulansefolk da tenker dere? Der flyr det pupper i hytt og gevær når de må undersøkes, tviler på at det er veldig opphissende for de som er på jobb.



Anonymous poster hash: 950fb...62d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er sykepleier og har undersøkt mange underliv, både kvinner og menn. Kjønnsorgan ser ofte ikke lekre ut i mye lys, uheldige posisjoner, slappe, hovne, røde, barberstubber, utflod, utslett ect.

Uansett hvor deilige de må se ut så er man på jobb, og da blir det en helt annen setting. Når man tar på seg uniformen trer man inn i en rolle hvor man kan gjøre så og si hva som helst. Når jeg tar den av igjen er jeg bare meg, og da er jeg ganske så pysete og fisefin.



Anonymous poster hash: 6b1e4...2b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes da lesber også. ^^

Færre lesber enn kåte menn. Hvis jeg skulle velge mellom en gynekolog som var lesbe eller kåtmann, så hadde jeg valgt lesbe

Anonymous poster hash: 32851...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal leger klare å styre tanken? De er leger, ikke supermennesker. Man bestemmer ikke NÅR og HVOR man blir opphisset. Det kan skje med hvemsomhelst og hvorsomhelst, men om de derimot gjør noe med det ... ja, det er en annen sak.

Leger skal opptre profesjonelt og faglig så lenge de er på jobb. Dersom de gjør dette, vil seksuelle tanker aldri ha noen plass. Ved gynekologisk undersøkelse ved mannlig lege skal det likevel alltid være en kvinne til stede for å garantere at legen ikke gjør noe galt.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger skal opptre profesjonelt og faglig så lenge de er på jobb. Dersom de gjør dette, vil seksuelle tanker aldri ha noen plass. Ved gynekologisk undersøkelse ved mannlig lege skal det likevel alltid være en kvinne til stede for å garantere at legen ikke gjør noe galt.

Anonymous poster hash: 8cc20...3a3

Er du seriøs?

Anonymous poster hash: 6b1e4...2b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...