Gå til innhold

Damer! Tar dere testen min på "HVOR STOR PENIS TRENGER JEG" ?


Gjest HarryDotter

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinneline

Bedre med en "tjukk og kort" enn "lang og tynn". Har prøvd "wiener størrelse", og det var egentlig bare vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Hehe, jeg har aldri vært kravstor på lengden igrunn, men det bør være litt tykkelse på den :lur:

Ja du sier noe.....Har alltid vært mest "bekymra" for tykkelsen selv....Målte omkretsen for ikke så lenge siden og havnet på 15cm.......Om det er greit eller spinkelt er jo en helt annen sak :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Partneren min har en på 21.5. Det er seriøst ikke så elefant digert som folk skal ha det til.

Enig. Min mann har en på 22, og det er virkelig ikke noe problem.

Til TS: Ja, det stemmer at penisen da kommer langt inn i magen min, selvsagt. Men så er vi kvinner konstruert for det, når vi er kåte har vi en meget tøyelig vagina.

Men hvrfor har du en kvinne som avatar, når du er mann, lenge trodde jeg at det var en kvinne som bad sine medsøstre om å ta testen. Det ble brått litt mindre interesant når det viste seg at du er en mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Enig. Min mann har en på 22, og det er virkelig ikke noe problem.

Til TS: Ja, det stemmer at penisen da kommer langt inn i magen min, selvsagt. Men så er vi kvinner konstruert for det, når vi er kåte har vi en meget tøyelig vagina.

Men hvrfor har du en kvinne som avatar, når du er mann, lenge trodde jeg at det var en kvinne som bad sine medsøstre om å ta testen. Det ble brått litt mindre interesant når det viste seg at du er en mann.

Sorry...kan ikke huske å ha sett noen forum regel på at jeg som mann må ha en mann på bildet mitt??? Jeg syntes Ellen Page er søt og talentful. Likte det bilde av henne og valgte det av nettop den enkle grunnen.

Og ærlig talt! Hvorfor spiller det noen rolle om det hadde vært en dame eller mann som laget denne tråden? Mener du automatisk at jeg er en 14 år gammel overkåt jypling som vil runke til svarene??

Jeg er voksen og seriøs og behandler damer veldig veldig bra, så kjente jeg ble litt forbanna nå! Enten syntes du testen er interessant eller så gjør du ikke det.

Har hatt mange diskusjoner med venner og venninner på spørsmål om størrelsen og jeg laget denne testen for å finne ut om det virkelig er størrelsen det kommer an på eller om det sitter mer mentalt. Har nå fått mange gode og fornuftige svar her fra mange koselig damer.

Trenger ikke "bitchy" svar som forsøker å fremstille meg som et creep...OK?

(Jeg tar allerede forbehold om at du kanskje ikke mente NOE av det jeg antyder, og isåfall beklager jeg. Men utifra det jeg leste ble jeg provosert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Er ikke rart vi kvinner sliter med øyemålet, vettu, når vi hele tiden blir fortalt at 13 cm er 20.

Haha, jeg ler høyt av denne tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke rart vi kvinner sliter med øyemålet, vettu, når vi hele tiden blir fortalt at 13 cm er 20.

Hehehe.., funny, og ser poenget...

Tror TS og hans jevnaldrende kompiser ikke vet hvor lite penisstørrelsen egentlig betyr, for om jenta synes du er god i senga eller ikke..

Anonymous poster hash: e9433...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke denne tråden hjalp mennene som er usikre. Foreløpig har flere svart mye høyere tall enn det var meningen de skulle gjøre :P.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.., funny, og ser poenget...

Tror TS og hans jevnaldrende kompiser ikke vet hvor lite penisstørrelsen egentlig betyr, for om jenta synes du er god i senga eller ikke..

Anonymous poster hash: e9433...77b

Nei, og jeg har vært her lenge nok til å innse at det nytter ikke hvor mange ganger vi sier at størrelsen ikke betyr noe heller.

Jeg har ikke fått satt meg ned og tegnet enda, men jeg tror TS har et godt poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hehehe.., funny, og ser poenget...

Tror TS og hans jevnaldrende kompiser ikke vet hvor lite penisstørrelsen egentlig betyr, for om jenta synes du er god i senga eller ikke..

Anonymous poster hash: e9433...77b

Hehe jo faktisk. Jeg har ikke en gedigen muskedunder selv, men er meget godt fornøyd og har aldri fått klager på min.

Det jeg dog har irritert meg over i lang tid er det "offentlige" maset om størrelse.....Derfor lagde jeg testen og gav damene beskjed om å gjenomføre.

Jeg skulle understreke et poeng...nemlig at størrelsen IKKE betyr så mye for kvinner flest. Har man en helt ok normal en, så skal man fint klare å gi dame 3 orgasmer på rad. En annen viktig ting er jo det faktum at vagina er egentlig bare en "fødselskanal" når allt kommer til allt ;) Mesteparten av det som er følsomt sitter faktisk i klitten og rett rundt åpningen...så NEI....Størrelsen betyr faktisk svært lite. Men vi lever i en verden der det betyr noe "mentalt"

Det var hele poenget med testen....Og blandt alle damene jeg har tatt den på (Mange flere en de som har tatt den her inne) viser det seg at de nesten ALLTID tegner en mye mindre tiss enn det de så for seg av antall cm.

Jeg laget faktisk ikke denne tråden pga min egen usikkerhet...tvert imot.

Jeg syntes bare "hysteriet rundt størrelse er overdrevet men interessant. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nå fikk du meg akkurat til å stå opp igjen fra senga for å tegne en penis på et a4 ark, det er jo nesten litt flaut :P

Min drømmepenis ble 15 cm, men jeg må si meg enig med mine medsøstre her at tykkelsen er langt viktigere enn lengden! :)

Hihi...very nice ;)

Ja der kan du se.....Du havner på det "lengste" av det man kaller gjennomsnittspenisen.

Er ellers enig i det du skriver her...at tykkelsen er klart viktigst. Er jo tross allt det som avgjør hvor mye friksjon og gnikking man får inni der når man peiser på :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...