Gå til innhold

Damer! Tar dere testen min på "HVOR STOR PENIS TRENGER JEG" ?


Gjest HarryDotter

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Tok en mental-test på flere veninner på skolen for flere år siden. Tenkte det ville bli morsomt her og.

Jeg har lest flere tråder om hva damer "krever og ønsker" av guttas penis størrelse. Jajaja dere sier at det ikke betyr noe men la oss forsøke likevel.

Her er spillereglene:

1 - Finn frem et A4 ark

2 - På bare ØYEMÅL, tegn profilen av det du mener er den perfekte penis for nettopp deg! Tegn den i akkurat den riktige størrelsen og tykkelsen DU vil ha.

(Dette skal KUN gjøres på øyemål. INGEN linjaler og slikt!)

3 - Når du er ferdig med å "designe" staken som passer for deg, vil jeg at du først DA legger linjalen over tegningen din.

Hva kom du frem til? Hvor mange CM er EGENTLIG "drømmetissen" din?

ALLE de damene jeg har tatt testen på ble sjokkerte over størrelsen de "ønsker seg"! Og da mener jeg faktisk hvor "LITEN" den ble.

Tanken bak testen er at jeg mener veldig mange kvinner hører "14cm" og tenker umiddelbart hvor lite det er.......Er det et høyt tall som trigger lysten? Eller er 13-14cm for lite rent fysisk?

Prøv du og ;) Lykke til!

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Imaginary

Drømmepenisen min er 31,086 cm lang og har diamanter og rosa fuskepels! Men jeg tror egentlig at størrelsen ikke gjør så mye, det var diamantene som gjorde utslaget for min del.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmetissen er 20 cm!



Anonymous poster hash: 629c3...f49
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Drømmepenisen min er 31,086 cm lang og har diamanter og rosa fuskepels! Men jeg tror egentlig at størrelsen ikke gjør så mye, det var diamantene som gjorde utslaget for min del.

Hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Drømmetissen er 20 cm!

Anonymous poster hash: 629c3...f49

Fikk nesten ikke plass på arket du da? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er menn helt opphengt i størrelsen eller? Er jo viden kjent at egentlig bare tykkelsen spiller en rolle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er menn helt opphengt i størrelsen eller? Er jo viden kjent at egentlig bare tykkelsen spiller en rolle.

Mange er det, ja. Vanligvis er de som er i et fast forhold mye mindre opptatt av det, så vidt jeg har sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Er drømmepenisen din også 31,086 cm lang og med diamanter og rosa fuskepels?

Nei det må jeg ærlig si at det er det ikke :fnise: Klarer meg fint med den jeg har.....

Hørtes brutalt ut med den "fuskepelsen" :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Nei det må jeg ærlig si at det er det ikke :fnise: Klarer meg fint med den jeg har.....

Hørtes brutalt ut med den "fuskepelsen" :danse:

Nagler går fint også, da, men du bør nok ha en viss stil for å komme unna med det. Litt sånn punk eller black metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Er menn helt opphengt i størrelsen eller? Er jo viden kjent at egentlig bare tykkelsen spiller en rolle.

Dette er bare en liten test for morro skyld.....Ikke la deg rive for hardt med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvordan man måler en penis da. Så vidt jeg har skjønt måler man fra selve rota på penis. En som er 14 cm på arket ville sett mye mindre ut i virkeligheten.



Anonymous poster hash: 56ae6...73a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Vil tydeligvis ha 21.5 cm jeg da :filer:

Seriøst? Ta frem linjalen og merk av 21 CM på den og hold den opp foran deg......Sett så linjalen rett opp og se for deg at du skal tre deg ned på den.....Er ikke 21cm ganske kraftig stort når du tenker etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene på KG vil ha en 30 cm lang, og 20 cm i omkrets tykk penis. Som har blitt skjært av forhuden, mao omskjært. Med alle konsekvensene ved det. Nå i dag har jeg også lært at kvinner liker diamanter på penis og at slappe peniser ser patetiske ut.



Anonymous poster hash: 3e593...a78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kommer jo an på hvordan man måler en penis da. Så vidt jeg har skjønt måler man fra selve rota på penis. En som er 14 cm på arket ville sett mye mindre ut i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 56ae6...73a

En kuk bør måles på oversiden og ut til tuppen av kukhode.....Da blir det den reelle lengden som man kan klare å få inn i dama. Å måle på siden eller under er juks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan heller ikke skade med store daskende baller.



Anonymous poster hash: 3e593...a78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kuk bør måles på oversiden og ut til tuppen av kukhode.....Da blir det den reelle lengden som man kan klare å få inn i dama. Å måle på siden eller under er juks.

Men det er jo slik de fleste måler, etter hva jeg har skjønt?

Anonymous poster hash: 56ae6...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Men det er jo slik de fleste måler, etter hva jeg har skjønt?

Anonymous poster hash: 56ae6...73a

Utrolig hva enkelte gutter gjør for å legge på det lille ekstra vetu ;) Juks skjer i alle "idretter"....penismåling er intet unntak :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...