Gå til innhold

min penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den ser litt liten ut, men var fin den. Hvor mange cm er den?



Anonymous poster hash: 24ae8...774
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 cm fullt erigert.

Anonymous poster hash: 8a0c0...61a

Okei :)

Anonymous poster hash: 24ae8...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ingenting å bekymre deg for :)



Anonymous poster hash: 3000c...db7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så veldig liten ut. Men er den 16 cm fullt erigert så er det vel en helt normal og fin penis.



Anonymous poster hash: da969...967
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å se når bildet er tatt så nær men den virker bra tykk og ser veldig bra ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig penis det vel. Det er like lite vits for menn å bekymre seg over utseendet på penisen som det er for kvinner å bekymre seg over utseendet på kjønnsleppene:P Tror jeg fremdeles har til gode å se en penis jeg ikke likte for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 30c45...c16
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Penisen din ser fin ut, den. Men jeg synes det ser utrolig dumt ut og ha barbert omgivelsene, men ha frodig hårvekst på magen og sikkert lengre oppover også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror den hadde vært for liten for meg.. Men nå er jeg vandt til en på 21,5 cm..

Kom her, så skal jeg overbevise deg om noe annet.

Anonymous poster hash: d45d1...0e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom her, så skal jeg overbevise deg om noe annet.

Anonymous poster hash: d45d1...0e1

Ingenting er mer opphissende enn en anonymbruker som kommer med slike kommentarer. Antar jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Tror den hadde vært for liten for meg.. Men nå er jeg vandt til en på 21,5 cm..

Herlighet :sjokkert:

Tror det hadde kjilt litt med den til trådstarter også jeg da ;)

Vaginaen er veldig "stretchy" så det går nok bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er mer opphissende enn en anonymbruker som kommer med slike kommentarer. Antar jeg.

Ville ikke ha profilnavnet med da det indirekte var å fortelle hvor stor jeg har. Men har altså like som TS. Aldri kommet til kort. Snarere tvert imot. Hadde en elskerinne en gang som spurte meg om hun hadde vid fitte. "Nei?" sa jeg, "hvorfor spør du?". "De andre kjennes ikke like godt som deg, selv ikke en som er kjempestor". Hemmeligheten var at vi to hadde fantastisk seksuell kjemi. Hun mente altså at jeg var mye bedre enn en som var ekstremt stor.

Lignende historier med andre damer. En sa til meg før vi hadde sex første gang at jeg ikke måtte forvente at hun kom vaginalt og ba meg ordne henne med fingre og munn først. Endte opp med hun kom flere ganger vaginalt, noe hun påstår aldri hadde skjedd før. Hemmeligheten: God kjemi.

Anonymous poster hash: d45d1...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke ha profilnavnet med da det indirekte var å fortelle hvor stor jeg har. Men har altså like som TS. Aldri kommet til kort. Snarere tvert imot. Hadde en elskerinne en gang som spurte meg om hun hadde vid fitte. "Nei?" sa jeg, "hvorfor spør du?". "De andre kjennes ikke like godt som deg, selv ikke en som er kjempestor". Hemmeligheten var at vi to hadde fantastisk seksuell kjemi. Hun mente altså at jeg var mye bedre enn en som var ekstremt stor.

Lignende historier med andre damer. En sa til meg før vi hadde sex første gang at jeg ikke måtte forvente at hun kom vaginalt og ba meg ordne henne med fingre og munn først. Endte opp med hun kom flere ganger vaginalt, noe hun påstår aldri hadde skjedd før. Hemmeligheten: God kjemi.

Anonymous poster hash: d45d1...0e1

Det der er ikke akkurat en hemmelighet.

Anonymous poster hash: fe749...fc6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 cm hvor? Kanskje det bare er vinkelen osv på bildet som gjør at den ser langt mindre ut enn 16 cm..



Anonymous poster hash: 507d0...1a4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...