Gå til innhold

Har du noen gang snakket med din mann i telefonen


AnonymBruker

ffff  

36 stemmer

  1. 1. fffff

    • Ja
      6
    • Nei
      30


Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Dette har jeg også gjort :-P Skikkelig gøy når partneren min må pine seg til å late som ingenting skjer ;)

Godt vi er flere ;)

:wow: Drømmedame materiale....

Dere er bare misunnelige, enten fordi dere ikke liker det, eller fordi dere...ja...et eller annet ..fyll inn selv....

:laugh::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

H*n lurer sikkert på hvorfor du forteller det her

Anonymous poster hash: 1d814...18e

litt oppmerksomhetssyk, Heartbeat?

Anonymous poster hash: 330d9...5c1

Hvis dere ikke har lagt merke til det er vi på et seksualitetsforum. Heartbeat svarte jo bare på spørsmålet, og jeg kan ærlig talt ikke skjønne hvorfor det er ekkelt? Å suge sin egen mann når han er i tlf? Er det å være oppmerksomhetssyk?

Noen ganger er jenter veldig kjipe mot hverandre. Er dere så misunnelige? Og du som skriver om hun er oppmerksomhetssyk. Hun får jo bare oppmerksomhet fra dere som skriver disse kommentarene...

Anonymous poster hash: a75b1...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Hvis dere ikke har lagt merke til det er vi på et seksualitetsforum. Heartbeat svarte jo bare på spørsmålet, og jeg kan ærlig talt ikke skjønne hvorfor det er ekkelt? Å suge sin egen mann når han er i tlf? Er det å være oppmerksomhetssyk?

Noen ganger er jenter veldig kjipe mot hverandre. Er dere så misunnelige? Og du som skriver om hun er oppmerksomhetssyk. Hun får jo bare oppmerksomhet fra dere som skriver disse kommentarene...

Anonymous poster hash: a75b1...eb8

Enig, det er ikke ekkelt. Og Heartbeat er langt ifra enestående her, det skjer ganske ofte her også. Og sikkert hos mange andre også :P Når han er i telefon, spiller med mikrofon (headset) osv. Synes bare det er deilig å gi han en blowjob, spesielt når man er i en slik situasjon. De som mener det er ekkelt får vel bare la være. Endret av alegria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Nei, men jeg har sugd typen mens han snakket med en kompis, helt til han sprutet den deilige sæden inni munnen min ;)

Skjønner ikke hvorfor du fikk så mye negativ respons på denne, er det virkelig ekkelt å like å suge typen sin? Jeg har gjort det samme, og det er jo bare gøy! Han syns også det er innmari morsomt å pirre meg med fingre og tunge hvis jeg snakker med foreldrene mine e.l., bare for å se hvor vanskelig det blir for meg å holde masken :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hvis dere ikke har lagt merke til det er vi på et seksualitetsforum. Heartbeat svarte jo bare på spørsmålet, og jeg kan ærlig talt ikke skjønne hvorfor det er ekkelt? Å suge sin egen mann når han er i tlf? Er det å være oppmerksomhetssyk?

Noen ganger er jenter veldig kjipe mot hverandre. Er dere så misunnelige? Og du som skriver om hun er oppmerksomhetssyk. Hun får jo bare oppmerksomhet fra dere som skriver disse kommentarene...

Anonymous poster hash: a75b1...eb8

Takk for støtte :blomst:

Enig, det er ikke ekkelt. Og Heartbeat er langt ifra enestående her, det skjer ganske ofte her også. Og sikkert hos mange andre også :P Når han er i telefon, spiller med mikrofon (headset) osv. Synes bare det er deilig å gi han en blowjob, spesielt når man er i en slik situasjon. De som mener det er ekkelt får vel bare la være.

Ja, er jo bare deilig å pirre de litt opp i gitte situasjoner :fnise:

Skjønner ikke hvorfor du fikk så mye negativ respons på denne, er det virkelig ekkelt å like å suge typen sin? Jeg har gjort det samme, og det er jo bare gøy! Han syns også det er innmari morsomt å pirre meg med fingre og tunge hvis jeg snakker med foreldrene mine e.l., bare for å se hvor vanskelig det blir for meg å holde masken :-P

Samme her :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:wow: Drømmedame materiale....

Dere er bare misunnelige, enten fordi dere ikke liker det, eller fordi dere...ja...et eller annet ..fyll inn selv....

Haha, så teit!

Hvor vanskelig er det å SKRIVE at man har gjort det? Man skriver jo bare slikt for å få oppmerksomhet og likes.

Kan gjøre det jeg og:

Jeg snakket med venninna mi mens jeg hadde 69 med typen. Han slikket meg og jeg ble så våt som jeg aldri har vært før. Klitorisen min ble så hard og jeg kom så jeg sprutet. Jeg sugde han samtidig. Kjente den deilige, harde kukken hans inni munnen. Slikket kukkhodet hans, mens jeg runket han først sakte og så raskere og raskere, og tunga mi lekte med hodet hans hele tiden, helt til han kom inni munnen min. Deilig! Alt det mens jeg snakket med venninna mi på telefonen...................................not...eller?

Endret av Novemberellie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på ts sitt spørsmål, nei

Edit: misforstod HI

Endret av Novemberellie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Haha, så teit!

Hvor vanskelig er det å SKRIVE at man har gjort det? Man skriver jo bare slikt for å få oppmerksomhet og likes.

Kan gjøre det jeg og:

Jeg snakket med venninna mi mens jeg hadde 69 med typen. Han slikket meg og jeg ble så våt som jeg aldri har vært før. Klitorisen min ble så hard og jeg kom så jeg sprutet. Jeg sugde han samtidig. Kjente den deilige, harde kukken hans inni munnen. Slikket kukkhodet hans, mens jeg runket han først sakte og så raskere og raskere, og tunga mi lekte med hodet hans hele tiden, helt til han kom inni munnen min. Deilig! Alt det mens jeg snakket med venninna mi på telefonen...................................not...eller?

Så du mener JEG har skrevet at jeg sugde typen mens han snakka med en kompis BARE for at jeg skal få likes og oppmerksomhet??? :fnise: Så det kan ikke tenkes at jeg VIRKELIG har gjort det? Og at jeg svarte på spørsmålet, akkurat som du selv har gjort over meg her.? Er det også for å få oppmerksomhet og likes? Eller er det bare når JEG svarer at det oppfattes som oppmerksomhetssyk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener JEG har skrevet at jeg sugde typen mens han snakka med en kompis BARE for at jeg skal få likes og oppmerksomhet??? :fnise: Så det kan ikke tenkes at jeg VIRKELIG har gjort det? Og at jeg svarte på spørsmålet, akkurat som du selv har gjort over meg her.? Er det også for å få oppmerksomhet og likes? Eller er det bare når JEG svarer at det oppfattes som oppmerksomhetssyk?

Det var et svar til noen som mente du fikk pepper fordi de var misunnelige. Det er jo bare idiotisk å dra sjalusi-kortet for noe sånt.

Hvorfor svarer man som man gjør? På dette spørsmålet kan man svare ja/nei, eller man kan legge ut om hva man har gjort/ikke har gjort. Hvorfor skriver man som man gjør?

Man er et nick på et forum, who cares?

Endret av Novemberellie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener JEG har skrevet at jeg sugde typen mens han snakka med en kompis BARE for at jeg skal få likes og oppmerksomhet??? :fnise: Så det kan ikke tenkes at jeg VIRKELIG har gjort det? Og at jeg svarte på spørsmålet, akkurat som du selv har gjort over meg her.? Er det også for å få oppmerksomhet og likes? Eller er det bare når JEG svarer at det oppfattes som oppmerksomhetssyk?

Og der er vi igjen inne på at noen faktisk gjør ting og andre ikke...... dere som av en eller annen grunn ikke vil, tør, har lyst, ønsker å gjøre det, det er jo greit...men hvorfor da behovet for å rakke ned på andre og påstå at de lyger. Tør du ikke men har veldig lyst ?

Anonymous poster hash: 9c492...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der er vi igjen inne på at noen faktisk gjør ting og andre ikke...... dere som av en eller annen grunn ikke vil, tør, har lyst, ønsker å gjøre det, det er jo greit...men hvorfor da behovet for å rakke ned på andre og påstå at de lyger. Tør du ikke men har veldig lyst ?

Anonymous poster hash: 9c492...d0b

Hvem har sagt hun lyver? Selv om man har gjort noe MÅ man ikke legge ut om det i annenhver tråd hvor det ikke bes om det. Noen vil kalle det overshearing.

Anonymous poster hash: 34a9d...874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem har sagt hun lyver? Selv om man har gjort noe MÅ man ikke legge ut om det i annenhver tråd hvor det ikke bes om det. Noen vil kalle det overshearing.

Anonymous poster hash: 34a9d...874

På seksualforumet er sharing = caring. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvsagt ikke, har man iq så er man ikke utro!

Men har sugd typen når han har snakket i tekefonen..ser folk reagerer på det her?? Altså hva faen? Er jo bare dritdigg da å suge og pine han fordi han ikke kan lage noe lyder og må opptre som det ikke skjer nooe. Digg synes nå jeg men.

Anonymous poster hash: 82dcf...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke "what the fuzz is about".... Hva gjør det at man suger de mens de snakker i telefon? Har tilogme ridd min mens han snakka i telefon... HVA SÅ?! haha...
Er helt enig med andre som har gjort det samme! Er jo bare EKSTRA pirrende når de må late som ingenting, mens man ser at ansiktet deres vrir seg i "glede" haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

selvsagt ikke, har man iq så er man ikke utro!

Men har sugd typen når han har snakket i tekefonen..ser folk reagerer på det her?? Altså hva faen? Er jo bare dritdigg da å suge og pine han fordi han ikke kan lage noe lyder og må opptre som det ikke skjer nooe. Digg synes nå jeg men.

Anonymous poster hash: 82dcf...937

Jeg skjønner heller ikke "what the fuzz is about".... Hva gjør det at man suger de mens de snakker i telefon? Har tilogme ridd min mens han snakka i telefon... HVA SÅ?! haha...

Er helt enig med andre som har gjort det samme! Er jo bare EKSTRA pirrende når de må late som ingenting, mens man ser at ansiktet deres vrir seg i "glede" haha :fnise:

Ja, ikke sant :) Er jo bare digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Såpass, ja. Synes det er deilig jeg da :)

Hva er galt med det? Skulle tro jeg hadde begått en kriminell handling :fnise::fnise:

Den går igjen Heartbeat ;) Pripne misunnelige folk som ikke har trådd utenfor grensene sine. Vil tørre å påstå at nærmest 90% av den mannlige befolkningen elsker det!

Ikke noe grisete eller "kriminellt" med det :fnise::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går igjen Heartbeat ;) Pripne misunnelige folk som ikke har trådd utenfor grensene sine. Vil tørre å påstå at nærmest 90% av den mannlige befolkningen elsker det!

Ikke noe grisete eller "kriminellt" med det :fnise::danse:

Ufff, du begynner å irritere meg med alle de smiskete innleggene dine.

Hele. Tiden.

Anonymous poster hash: 3a9e4...696

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha, så teit!

Hvor vanskelig er det å SKRIVE at man har gjort det? Man skriver jo bare slikt for å få oppmerksomhet og likes.

Kan gjøre det jeg og:

Jeg snakket med venninna mi mens jeg hadde 69 med typen. Han slikket meg og jeg ble så våt som jeg aldri har vært før. Klitorisen min ble så hard og jeg kom så jeg sprutet. Jeg sugde han samtidig. Kjente den deilige, harde kukken hans inni munnen. Slikket kukkhodet hans, mens jeg runket han først sakte og så raskere og raskere, og tunga mi lekte med hodet hans hele tiden, helt til han kom inni munnen min. Deilig! Alt det mens jeg snakket med venninna mi på telefonen...................................not...eller?

Okaaaaay? Og dette lukter...??

Makan til intetsigende innlegg. Om du tenker at du kunne skrevet det av den grunnen, betyr ikke det at andre ikke gjør det fordi de liker det?

Dette er en ting jeg begynner å irritere meg kraftig over her på KG! Er så ufattelig mange direkte TEITE kommentarer som ikke tilfører debatten noenting!

Man skal liksom bare sørge for, så hardt man kan, at andre skal føle seg teite!

Hva er vitsen? Har man ikke noen god historie i denne tråden så LA VÆRE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...