Gå til innhold

Sexperiment 2014


Bergen1968

Anbefalte innlegg

Dyrker modne kvinner sex ?

Setter modne kvinner pris på sex ?

Syntes det er mange flotte kvinner på pluss 50 som jeg i mine drømmer ønsker å haa med meg i sengen for en hyggelig opplevelse for begge to. Har sett flotte videoer på internett som viser at kvinner setter pris på å bli kost med. Om de gjør det for penger eller kanskje begge deler aner jeg ikke noe om.

Skulle det være en kvinne i Bergens området som har lyst til å debatere dette tema'et, så setter jeg pris på det.

Kom med innspill slik at vi får startett en diskusjon om jeg tar feil om modne kvinner på over 50 år som setter pris på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen kvinner synes en ting og noen en annen, noen liker ingen av delene holy shit det er nesten som om vi er individuelle mennesker og ikke en homogen kreasjon!!!!!!!!!!



Anonymous poster hash: 2e61d...7b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysten på sex blir hos mange kvinner sterkere og sterkere med årene. Men det er da alment kjent



Anonymous poster hash: ce173...f6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke omtrent 50 selv?

Jo, det er jeg.. og jeg lurer på hvordan fremtiden blir.. altså kose-i-sengen fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, modne kvinner setter pris på svart kaffe, strikking og gullrekka. Sex er noe man slutter med rundt 39.4, det vet da alle.



Anonymous poster hash: 1911e...4c6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg synes du burde starte med å spørre din kone jeg ;)

Har han kone så får vi håpe at han er "heldig" og har en som har lyst. Det tipper jeg de fleste vil. Tror ikke at man slutter å ha sex fordi man fyller 50 eller 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har han kone så får vi håpe at han er "heldig" og har en som har lyst. Det tipper jeg de fleste vil. Tror ikke at man slutter å ha sex fordi man fyller 50 eller 60.

:Nikke:

Det tror nemlig ikke jeg heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han kone så får vi håpe at han er "heldig" og har en som har lyst.

Nei, noe kone har jeg desverre ikke for tiden, men fikk så fryktelig lyst til å vite litt om den seksuelle fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det være en kvinne i Bergens området som har lyst til å debatere dette tema'et, så setter jeg pris på det.

Kom med innspill slik at vi får startett en diskusjon om jeg tar feil om modne kvinner på over 50 år som setter pris på sex.

Hvorfor må hun være i Bergensområdet? Dette smaker kontaktannonse.

Anonymous poster hash: 5404a...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Nei, noe kone har jeg desverre ikke for tiden, men fikk så fryktelig lyst til å vite litt om den seksuelle fremtiden.

Den kan du forutsi selv. Sex har ikke med alder å gjøre. Den som vil får til. Du vil finne damer som ikke er interessert i sex når de er 60 og damer som er megakåte på samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...