Gå til innhold

Tenner damer på unge gutter ?


Kråkemann

Anbefalte innlegg

Gjest February

Jeg er 21 år og kunne absolutt ikke vært ilag med en mann på under 20. Synes mange på 18, 19 og oppover er veldig umodne og da ville det heller føltes som en lillebror for meg. Det har ikke alltid med alder å gjøre, men som regel stemmer det godt. En på 20 derimot, med noen livserfaringer hengende etter, er mer attraktiv for meg. En man kan snakke mye løst med, men også noe dypt.

Endret av February
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært interessert i gutter/menn som er yngre enn meg selv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er en smule ekkelt at en dame på 35 tenner på en gutt på 15..

Men jeg er i midten av tyveårene og jeg syntes f eks Cezinando (google han) er ganske søt. Sånn "jeg kunne hatt sex med han" søt. Og han er da 19. Føler meg nesten litt pedofil. Men han er da myndig ihvertfall.



Anonymous poster hash: b51f7...4a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er en smule ekkelt at en dame på 35 tenner på en gutt på 15..

Men jeg er i midten av tyveårene og jeg syntes f eks Cezinando (google han) er ganske søt. Sånn "jeg kunne hatt sex med han" søt. Og han er da 19. Føler meg nesten litt pedofil. Men han er da myndig ihvertfall.

Anonymous poster hash: b51f7...4a4

Ingen grunn til å føle seg pedofil, pedofile folk tenner kun på folk som ikke er komt i puberteten! Dvs opp til ca. 10+/- år.

Anonymous poster hash: 12bb8...ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trøffel

Jeg synes ingen som ikke ser ut som voksne menn er attraktive. Så de må minst være i midten av 20-årene, som regel eldre. Som hovedregel kan jeg vel si at mer enn 10 år yngre er for ungt til å se interessant ut.

Signerer denne :) Er selv 32 år. Om jeg ser en kjekk og skikkelig gutt på rundt 20 så tenker jeg heller "slik håper jeg at sønnene mine også blir".

Endret av Trøffel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel aldri gått etter alder, og syntes slike generaliseringer er uheldige.

Personlighet, modenhet, interesser etc er mye mer viktig enn et tall. Nå er jeg 26 og jeg har datet fra 50 år til 18 år.

Modenhet betyr jo automatisk en alder som er "sunn", men jeg har da møtt mange unge menn min alder som er brødbokser i forstand av ansvar, hensyn til andre etc. Så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenner på Paradise Audun :fnise: Han er 22, jeg er 23. Så jeg er eldre kvinne!



Anonymous poster hash: 6a94f...d0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15-16 er som barn å regne og det har det vært helt siden jeg var 20, og på den tiden var ett år ned det lengste jeg kunne strekke meg.

Jeg kunne nok tent på yngre menn, men jeg er snart 40 og med yngre menn mener jeg ned til 30. Maks.

Og det kommer an på mannen. Trakter ikke etter yngre menn, min mann er 43 og han er den deiligste i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Har aldri tent på en gutt som er yngre enn meg, men nå er jeg ganske ung også da. Kunne likevel ikke sett for meg det når jeg ble eldre heller, da jeg liker at gutten er eldre enn meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo klart an på aldersforskjellen, men føler de bør være minst over 25, og helst over 30 for min del. Alder oppover er jeg ikke fullt så sær på. Men etter en entrer 30, så jevner forskjellene seg mer ut mht. til modenhetsnivå mellom kjønnene. Selv om det er individuelt, og både eldre og yngre kan har vidt forskjellig modenhetsnivå.

Når jeg var i begynnelsen av tjueåra, så var hadde jeg en tendens til å intressere meg for de som var en fem-seks år eldre. Nå har ikke det noe særlig å si sånn sett. Kunne datet en 25+ hvis det hadde vært veldig god kjemi.

(Edit.)

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, jeg kan tenne på yngre gutter. Da er det helst 24 - 32 åringer som oppfører seg modent og ser maskuline ut som jeg tenner på. Flere ser jo ut som fullt voksne menn og er sexy og flotte. Nesten så jeg glemmer at jeg faktisk er 45 og av og til blir det en flørtende tone. Men tar meg alltid sammen og forsøker å skjule det, skammer meg og minner meg på at jeg nesten kunne vært moren. Livredd for at de skal tro noe slikt..

Mener dere virkelig at noen faktisk kan tenne på eldre damer??



Anonymous poster hash: 15952...918
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 22, men kunne kanskje .. nei kunne vært med en som vår måneder yngre. ikke år.



Anonymous poster hash: b9df1...674
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. kvinner er selvsagt en homogen gruppe som har identisk tenningsmønster...

2. tanken om at gutter på 15årsalderen skryter på seg litt av hvert er jo utenkelig

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ikke å bagatellisere det, men å anerkjenne at alle ikke får problemer av situasjoner som de fleste ville tolket som overgrep.

Det betyr på ingen måte at det gymlæreren gjorde var greit, man skal uansett holde seg unna 13 åringer fordi man ikke vet på forhånd hvordan de vil reagere eller om de kommer til å slite med eventuelle senskader. Den sjansen tar man bare ikke!

Anonymous poster hash: 9f50e...205

Men det er et interessant tema.

Jeg hadde selv noen opplevelser med voksne damer i den alderen, og husker det kun som spennende og noe jeg ikke ville vært foruten.

Hva kommer det av han 13 åringen i dusjen ikke føler seg misbrukt, mens ei på14 som får et klaps på rumpa nærmest føler seg voldatt?

Og ja.. Jeg tror det er akkurat like mange kvinner som tenner/fantaserer om unge gutter som det er menn som fantaserer om jenter.

Det er bare så mye mer tabu for damer

Anonymous poster hash: cf4af...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Og ja.. Jeg tror det er akkurat like mange kvinner som tenner/fantaserer om unge gutter som det er menn som fantaserer om jenter.

Det er bare så mye mer tabu for damer

Anonymous poster hash: cf4af...80b

Og noen av oss har ikke en eneste fantasi om unge gutter.

For undertegnede fjerner det all lyst what so ever.

Tenner ikke, og har heller aldri tent, på unge gutter.

Dette bare slik at påstanden ikke står som en opplest og vedtatt faktum gjeldende for alle kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og er ikke interessert i yngre gutter. Med yngre mener jeg ned til 20-årsalderen. Gutter på 15-16 er jo like gamle som minstesøstra mi og bare småbarn! Hjelpes, det hadde føltes mer naturlig å sitte barnevakt for dem enn å henge med dem i fritiden.

Uansett, jeg er så sær at jeg til og med synes det er vanskelig å komme over at en fyr er ett år yngre enn meg. Møter jeg en fyr på 24-25 som er veldig moden og ålreit skal jeg klare å se forbi alderen hans, men har hittil ikke opplevd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nightwich

Nei absolutt ikke. Jeg tenner på menn så de må bikke 30 før jeg bryr meg.

For meg blir de under 30 gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...