Gå til innhold

Når barberte du deg sist ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en ukes tid siden. Det klør ikke når det vokser ut for min del.

Anonymous poster hash: 40873...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig dere er...jeg vil ha HÅRETE kvinner !!!



Anonymous poster hash: caadb...a41
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nedentil da jeg var 17. Beina i august. Armhulene for noen måneder siden. :rolleyes:



Anonymous poster hash: 178c8...23c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag, med skum og det hele for å pynte meg ordentlig for dama der nede! hadde dessverre ikke barberblader igjen (bruker vanligvis gilette) så måtte bruke en BIC barberhøvel istedenfor, ble noen kutt, men jeg er mann så det tålte jeg! Det jeg ikke tålte var jo at dama mi hadde fått mensen da.. Så da tenkte jeg smerten var ikke verdt det likevel! :( Men blow-job tenker du da ? Nei! :( har sagt at jeg skal lide gjennom det med henne, Ja jeg var så dum! :( Romantisk? kanskje ? idiotisk i visse stunder når hun har lekt seg litt med penisen min, og virkelig er steinkåt men ikke vil fordi hun ikke vil ha sex når hun har mensen? eeeh ja... FML! -.-"



Anonymous poster hash: a9479...13f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann så jeg må barbere meg hver morgen. Kvinner er heldige sånn, de trenger ikke barbere seg. :P Jeg barberte meg sist i går morges. Om et par timer skal jeg barbere meg på ny. (Var ute og gikk en lang tur i går, sovnet rett etter det, så derfor jeg ikke får sove nå)



Anonymous poster hash: 01293...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singelgut37

Nedentil da jeg var 17. Beina i august. Armhulene for noen måneder siden. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 178c8...23c

Om du er jente :) perfekt ;) for os menn som liker jenter med hår !! Endret av Singelgut37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til alle dere som syns det klør: Kjøp Unirens på kondomeriet som motvirker kløe ved intimbarbering (eller legger, armhuler for den sakens skyld).

Alt for lenge siden jeg barberte meg. Trimmeren jeg bruker vil ikke lade mer sukk (Er mann altså hehe). Syns puling når begge er glattbarbert er deilig, men min erfaring er at man lett blir sår.

Anonymous poster hash: ac5d1...7e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberte i går.

Hehe,kan de ikke få stå rett ut da ? :P Kjønnshår er flott det !

Kan ikke folk få lov til å barbere seg om de vil det uten at du skal legge deg oppi det? Ja, man har skjønt at du liker kjønnshår, men du må ikke skrive i hver tråd som handler om kjønnshår at du ikke liker folk som shaver.



Anonymous poster hash: 0ac97...551
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig dere er...jeg vil ha HÅRETE kvinner !!!

Anonymous poster hash: caadb...a41

Da får du spørre om å titte nedi trusa til dama før du legger an på henne da. Eventuelt så kan du bare respektere at hun gjør det hun føler seg mest vel med. Er så kvalmt med mannfolk som vil at kvinner skal være annerledes enn det de trives med.

Anonymous poster hash: 0ac97...551

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

I ettermiddag da jeg dusjet. Helt glatt nå :)

Anonymous poster hash: 4d23f...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...