Gå til innhold

Sko til denne kjolen.


melatonin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville nok ikke hatt ballerinasko til den der..



Anonymous poster hash: db6eb...06c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke hatt ballerinasko til den der..

Anonymous poster hash: db6eb...06c

hva ville du hatt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med høye hæler til selve seremonien og fotograferingen, og lave til festen?

Anonymous poster hash: 87b68...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole! Finn noen korte hæler, gjerne litt tykke, så er det lettere å gå i.



Anonymous poster hash: 693c2...8b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole! Finn noen korte hæler, gjerne litt tykke, så er det lettere å gå i.

Anonymous poster hash: 693c2...8b4

kanskje noe sånn?? Bare ikke rød da..

5031976.jpg?itok=duG4UNU7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør forresten ha noen sko med stropper, for det er ikke like vondt å gå i. For selv om føttene kanskje hovner opp litt, så har de plass til å hovne opp hvis de ikke er sammenklemt i pumps. Eller kjøp noen hvite lave pumps som du går i ganske ofte før bryllupet - slik at du både blir vant til de, og de utvider seg etter hvordan føttene dine er. Det verste er å ha vonde føtter av hæler i slike selskap - spesielt ditt eget bryllup.

Kjolen var forresten fantastisk fin! Den kunne jeg fint tenkt meg å kjøpe selv! Må bare finne en mann først..



Anonymous poster hash: 64c96...274
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør forresten ha noen sko med stropper, for det er ikke like vondt å gå i. For selv om føttene kanskje hovner opp litt, så har de plass til å hovne opp hvis de ikke er sammenklemt i pumps. Eller kjøp noen hvite lave pumps som du går i ganske ofte før bryllupet - slik at du både blir vant til de, og de utvider seg etter hvordan føttene dine er. Det verste er å ha vonde føtter av hæler i slike selskap - spesielt ditt eget bryllup.

Kjolen var forresten fantastisk fin! Den kunne jeg fint tenkt meg å kjøpe selv! Må bare finne en mann først..

Anonymous poster hash: 64c96...274

Der har du et godt poeng! Må bruke litt tid på å lete etter et par :) Jeg er så glad i den kjolen, den er også kjempe behagelig å ha på! Jeg ville nesten ikke ta den av meg når jeg prøvde den! Anbefaler den på det sterkeste :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Nydelig kjole, vurderte den selv :)

Jeg gikk med ballerinasko i mitt bryllup siden mannen min og jeg er like høye, og jeg fikk bare komplimenter. Du må selv bestemme hva du føler deg mest komfortabel med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg sjólv brukte sko som var nesten helt flate i várt bryllupp, hadde kun veldig lite hael. Merket det ikke, og de var skikkelig gode og behagelige á gá i. Jeg tror at det kunne sett fint ut med ballerina sko. Men du má gá i det du synes vil passe deg best. :)

Jeg tenker ogsá at skoene vil ikke bli sett pá sá mye i lópet av brylluppet, kjolen og hárpynt er det som vil bli mest lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en nydelig kjole!! :hjerter:

Mine beste tips (jeg har vonde føtter selv):

- Sko med stropper, ikke pumps. De sitter bedre på, og hvis føttene går litt opp og ned i størrelse i løpet av dagen så vil en pumps bli vond. I tillegg klamrer man seg mer fast med tærne i en sko uten stropp

- Pass på at lesten er god, slik at du ikke går og legger all vekt på fremre del av foten

- Kjøp skoene i god tid, og bruk dem hjemme så mye du kan. Er de vonde så bytt dem ut.

- Hvis du vil litt opp fra bakken uten å ha for mange cm helling på foten gå for platå :) De har ofte også en mer stabil såle.

Så har jeg tenkt på en ting, som jeg tror mange glemmer. Har du forskjellig høyde på sko i løpet av dagen vil kjolen på noen tidspunkt bli for lang. Jeg leste i en blogg om en jente som giftet seg i en gigantisk kjole, og hadde valgt ballerinasko til vielsen. Hun hadde snublet i kjolen sin flere ganger nedover midtgangen....og var glad for at hun da ikke hadde hatt på de høye hælene. Hun glemte helt å tenke på at hun faktisk snublet fordi hun valgte sko som var 10 cm lavere enn de som kjolen var tilpasset til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...