Gå til innhold

Nude sko til hvit kjole?


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Jeg leter desperat etter sko til min snøhvite kjole. Har litt lyst å kjøpe et par pene sko som jeg kan bruke senere og da passer de vanlige brudeskoene så dårlig.

Kan jeg bruke enkle pumps i nude til kjolen? Kjolen og tilbehøret er enkelt og jeg skal ikke ha slør, hvis det har noe å si.

Passer det seg egentlig med sandaler/åpen tå i et vinterbryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Vil tro det blir kaldt med åpen tå. Selv ville jeg ikke valgt nude sko til brudekjole, heller hvite enkle pumps, det var det jeg gjorde. Kostet 299 på økonomisko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha lyse rosa-nude pumps som jeg kan bruke senere. Planen er å bruke dem hvert år på bryllupsdagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Nude sko passer vel egentlig til alt så lenge de matcher hudtonen på føttene dine?

For øvrig mener jeg at det ikke passer med sandaler i et vinterbryllup. Jeg vil heller ikke anbefale sko med åpen tå på grunn av kulden, men nå er jeg generelt sett en frossenpinn om vinteren da. :fryser:

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg skal ha lyse rosa-nude pumps som jeg kan bruke senere. Planen er å bruke dem hvert år på bryllupsdagen. :)

Bare sånn "just for the record": Jeg er ikke sikker på om du har barn eller ei. Men det er mange som opplever at skostørrelsen kan gå opp i løpet av et svangerskap, og at skostørrelsen holder seg slik resten av livet/lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har droppet å se etter sandaler/åpen tå. Har nok ikke følt meg komfortabel med det uansett. :fnise:

Godt jeg ikke er alene om å ønske å bruke skoene senere! :) Skal prøve å få de så lyse som mulig uten at de nærmer seg ivory-ish. Ser evt på lys grå også.

Jeg har gått opp under og rett etter svangerskap pga vann, men har ikke gått merkbart opp i str. Ikke mer enn at jeg kan "gå ut" de skoene jeg allerede har, i allefall. Så det er ikke alle som går opp en str. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA! Jeg syntes nude sko er kjempefint til brudekjoler, spesielt om det er litt enkel og romantisk stil :enig:

ville gått for lukket tå og passet på at de macher din egen hudfarge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic: ikke glem ordet "sko" når du skal Google "nude sko". Fikk meg en overraskelse da jeg trykket meg over til bilder. Var sko jeg forventet å se bilder av...

Anonymous poster hash: 65ded...706

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...