Gå til innhold

Fikk du kommentarer på forlovelsesringen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommenterer ikke folks diamantringer, nettopp ut i fra logikken om at har man ikke noe pent å si, så er det bedre å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 1fb2c...55e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommenterer ikke folks diamantringer, nettopp ut i fra logikken om at har man ikke noe pent å si, så er det bedre å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 1fb2c...55e

Samme her. Jeg har liksom et mer globalpolitisk syn på diamantringer enn en del...

Anonymous poster hash: 61b0a...9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg TS. Å bli forlovet er jo en stor greie synes nå jeg. Spør alltid om å få se ringen dersom noen jeg kjenner forlover seg ;) Elsker sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg TS. Å bli forlovet er jo en stor greie synes nå jeg. Spør alltid om å få se ringen dersom noen jeg kjenner forlover seg ;) Elsker sånt!

Elsker å hylle bidrag til utnyttelse av fattige mennesker og miljøkriminalitet...

Anonymous poster hash: 1fb2c...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å hylle bidrag til utnyttelse av fattige mennesker og miljøkriminalitet...

Anonymous poster hash: 1fb2c...55e

Nei. Ikke vri ordene mine er du snill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker ikke forlovelsesring, men når folk får vite at vi er forlovet så spør de etter å se ringen og blir nermest skuffet når vi ikke har, så synes folk er ganske opptatt av å se ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En enkel enstens diamantring er jo ganske lik som alle andres! Har noen en nydelig ring med masse sidediamanter så skal du nok se kommentarene strømme inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...