Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere forlovet dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 og 29 tror jeg det var. Vi ble enige :)



Anonymous poster hash: d4714...b4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 18 han 19. Vi ble enige. Gifter oss neste år

Anonymous poster hash: 8b493...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 og han 24 år :) Han fridde på ett vis, men vi hadde snakket mye om fremtiden i forkant. Giftet oss ett år senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Bruker1000

Vi forlovet oss igår, vi er 19 og 20. Har i lang tid snakket om fremtiden vår sammen og navngitt barna våres samt planlagt økonomien og utdanningsløpet vårt osv :rodmer:

Siden vi begge synes avstandsforholdet er veldig tungt, men vi vet vi begge elsker hverandre uendelig mye og vil det skal være oss to for alltid, skal vi kjøpe ring eller kjede neste gang han kommer hjem for å ha det som et slags symbol. Det blir en forlovelse for oss to men vi har bestemt oss for å ikke si det til noen :rodmer: Det skal gjøre oss sterke når vi føler oss triste og ensomme uten hverandre... :yvonne::hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Vi forlovet oss igår, vi er 19 og 20. Har i lang tid snakket om fremtiden vår sammen og navngitt barna våres samt planlagt økonomien og utdanningsløpet vårt osv :rodmer:

Siden vi begge synes avstandsforholdet er veldig tungt, men vi vet vi begge elsker hverandre uendelig mye og vil det skal være oss to for alltid, skal vi kjøpe ring eller kjede neste gang han kommer hjem for å ha det som et slags symbol. Det blir en forlovelse for oss to men vi har bestemt oss for å ikke si det til noen :rodmer: Det skal gjøre oss sterke når vi føler oss triste og ensomme uten hverandre... :yvonne::hjerte:

Ååå! Gratulerer så mye! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 år, men vi giftet oss ikke før jeg var 22.

Vært gift i mange år nå. :)



Anonymous poster hash: 1e78d...e05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg var 20, han 21 når han fridde. Ble aldri noe bryllup, kun et langt samboerskap.



Anonymous poster hash: ac55f...470
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 22, han 25. Det var sååå romantisk. Han leide hytta ved sjøen, lage kjempegod mat og gikk ned på kne med ring :) Det har gått 5 år siden det og vi skal endelig gifte oss neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 begge to. Ingen frieri, vi ble bare enige om at det var helt perfekt tid og sted.

Dagen etter var vi gift♡

Anonymous poster hash: 2dde9...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

på min 30 års dag :)

Han fridde i Roma med champagne og hele greia...super romantisk!

Endret av Snublefella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 18, han 25. Pga studier og barnefødsel ble det ikke bryllup før 5 år senere.



Anonymous poster hash: 1e78d...e05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...