Gå til innhold

min pakkeliste...


^me^

Anbefalte innlegg

Jo, faktisk! Jeg liker ikke gå barbeint på gulvene i Spania - er så mye sand på der... Og jeg går heller ikke barbent i sko derfor er det greit å ha med noen par for mye enn for lite:p

Aha ;) Vi e alle forskjellige, selv pakker jeg alltid ned noen par, men ender alltid opp med å ikke bruke noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Skal snart på min første Sydentur med ei venninne - og satser på å pakke så lett som mulig. Vi skal være borte ei uke.

Tenker å ha med meg tre kjoler (en av dem til kveldsbruk) og ett skjørt: holder det å ha med en shorts da? Bør jeg ha en ekstra kjole til kveldsbruk, kanskje? Er litt kjipt å sitte i samme kjole hver eneste kveld?

Og bør jeg ha med en langermet genser? Jeg tenker å reise i en cardigan, og ha med en kortermet cardigan/bolero til kveldene. Trenger jeg en til langermet? Vanligvis er jeg veldig varm av meg, så det holder kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal til syden snart og planen er å ha med meg følgende:

4 sommerkjoler

2 shortser

3 singleter

2 t-skjorter

3 bikinier

1 cardigan

Sandaler

Flipflops (eller hva man nå enn kaller de for)

Og det er sånn ca alt av klær som garantert holder for en ukes ferie..

Skal såklart ha med meg annet nødvendig som solkrem, ladere til kamera og mobil, lesestoff, solbriller, toalettsaker osv.

Ser ikke vitsen med å pakke en koffert full av ting man tar med "for sikkerhetsskyld"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Jeg har akkurat fått meg kjæreste, og jeg skal til han neste helg! Da lurer jeg på, hva burde jeg egentlig ha med? :P Svar dere som har kjærester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...