Gå til innhold

Yves Rocher


womanpower

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt en del produkter fra Yves Rocher og har vært veldig fornøyd.

Fotpleieproduktene og håndkremene synes jeg har vært spesielt gode.

Men om de inneholder parafin og mineralolje vet jeg ærlig talt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en god del fra YR, og synes jevnt over hudpleieproduktene deres er dårlige.

Men det kan jo være meg som har ekstra vrien hud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Jeg er overraskende fornøyd med sminken de har, men med kremer og sånt, da vet jeg ikke. Jeg tror produktene inneholder mineraloljer o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestill et par produkter derfra, blant annet kamille dag- og natt krem og en krem som heter Isoniol Vegetal (eller noe i den duren, husker ikke helt :)) Den siste inneholder faktisk ikke mineraloljer såvidt jeg kan se. Kamillekremene har littegrann, men overraskende lite. Men det er jo en mystisk og lang ingrediensliste, så om det inneholder andre skadelige ting aner jeg ikke.. Har bare prøvd Vegetalkremen et par uker, men synes den virker ok. Kamillekremene bruker jeg på hendene, etter at jeg hørte at mange hadde fått kviser av å bruke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del derfra. Men har ikke likt hudkremene noe særlig. Men har vært veldig fornøyd med dusjsåpene, de luktet veldig godt. Men så er de ikke så billig heller, i forhold til hva man kan få tak i på H&M osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fornøyd med dusjsåpene. Kjøper mange når jeg først bestiller. De kremene jeg har prøvd har ikke imponert, og sjampoene synes jeg er dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestill et par produkter derfra, blant annet kamille dag- og natt krem og en krem som heter Isoniol Vegetal (eller noe i den duren, husker ikke helt :)) Den siste inneholder faktisk ikke mineraloljer såvidt jeg kan se. Kamillekremene har littegrann, men overraskende lite. Men det er jo en mystisk og lang ingrediensliste, så om det inneholder andre skadelige ting aner jeg ikke.. Har bare prøvd Vegetalkremen et par uker, men synes den virker ok. Kamillekremene bruker jeg på hendene, etter at jeg hørte at mange hadde fått kviser av å bruke dem.

Regner med at disse produkter inneholder mineraloljer, siden mange får kviser av ........

nei, er ikke overbeviset å kjøpe yves rocher... bedre hos esthetique, parfymelle el. helsekost/apoteket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sminke er bra.

kremene syns jeg ikke er så veldig bra, ikke for miun hud hvertfall.

Åsså syns jeg ofte kremer og dusjsåper o.l har en veldig sterk ubehagelig parfymelukt.

Bestiller sjelden noe derfra, bare litt rouge og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske bra.

Liker ansikts-peelingen deres, en grønn flaske. Veldig bra og GOD lukt.

Har også vært fornøyd med sminkeproduktene, men liker best å se/prøve fargene i virkeligheten og ikke bare se på fargen på nett/papir...

Men billige og pålitelige er de da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske bra.

Liker ansikts-peelingen deres, en grønn flaske. Veldig bra og GOD lukt.

Har også vært fornøyd med sminkeproduktene, men liker best å se/prøve fargene i virkeligheten og ikke bare se på fargen på nett/papir...

Men billige og pålitelige er de da :)

ja , fargen blir ikke samme som man ser på nett og på irl,

kjedelig å bli misfornød og sende tilbake....

uansett er det tryggere å kjøpe dyre sminke og ha de lenge,

bedre for huden min... siden jeg har komplisert hud så tør ikke å

utsette huden min for slike produkter fra YR etter å ha lest mange tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...