Gå til innhold

Er de norske bildene fra the snappening lagt ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hrøte at det var masse norske bilder som var blitt hacket fra snapchat/snapsave. Er disse lagt ut noen steder? Har dere linker?



Anonymous poster hash: c9121...b9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at de fleste er under 18. Be safe.



Anonymous poster hash: 010df...b1b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen stresser litt nå. Hva om man kan søke opp kjærestens snapper og finner xxx bilder man selv ikke har mottatt. Oppvask følger....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at de fleste er under 18. Be safe.

Anonymous poster hash: 010df...b1b

ja, jeg ønsker kun å se de som er over 18

Anonymous poster hash: c9121...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Igjen, om en tror noe som helst som går over internett og/eller er innom en nettsky er privat så er en passe uinformert. Husk at du ALLTID skal kunne stå for ALT du sender på snapchat, via e-post, mms, laster opp iCloud eller annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk og følg med eller spør på hmm-chan.



Anonymous poster hash: 3b9d7...b01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette kun bilder man har sendt, eller også bilder man "lagrer" på mobilen før man sender/ikke sender bildet? Det går jo an å lagre bildet eller videoen man tar før man sender det. Dette lurer jeg veldig på!!

Anonymous poster hash: 7685d...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som på en måte er "bra" hvis dette legges ut er at forhåpentligvis får en rekke folk seg en kraftig oppvekker og skjønner at private bilder ikke er trygge å sende. Vil du ikke at noen/alle andre skal se et privat bilde av deg, ja, da sender du ingen bilder over nett. Folk er så ufattelig naive at det halve kan være nok! :P

Nå er generelt bilder ikke trygge på mobilen heller da det jo går an å hacke den og.

Anonymous poster hash: d41bc...6c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette kun bilder man har sendt, eller også bilder man "lagrer" på mobilen før man sender/ikke sender bildet? Det går jo an å lagre bildet eller videoen man tar før man sender det. Dette lurer jeg veldig på!!

Anonymous poster hash: 7685d...82d

Glem det, jeg misforstod. Det gjelder altså kun dersom man har sendt bilder til en person som har dette "snapsave" på sin mobil?

Anonymous poster hash: 7685d...82d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Folk er så naive. Ikke, under noen omstendighet send nakne bilder av deg selv! Regner med det er mange nervøse folk ut der nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så naive. Ikke, under noen omstendighet send nakne bilder av deg selv! Regner med det er mange nervøse folk ut der nå.

Ja, sånn er det blitt. En gruppe menn mener at jenter ikke skal få lov til å dele intime bilder, og går altså så drastisk til verks at de nå henger ut jenter som gjør det på internett. Dette oser av kvinnehat.

DERE JENTER SKAL IKKE FÅ LOV TIL Å SENDE NAKENBILDER. VI ER GUTTER OG SKAL BESTEMME HVA JENTER HAR LOV TIL. DE SOM SENDER NAKENBILDER VIL BLI HENGT UT PÅ NETTET. VI ER DET STERKE KJØNN, VI SKAL BESTEMME OVER JENTENE.

Faen meg helt tragisk.

Håper de blir straffet.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen, om en tror noe som helst som går over internett og/eller er innom en nettsky er privat så er en passe uinformert. Husk at du ALLTID skal kunne stå for ALT du sender på snapchat, via e-post, mms, laster opp iCloud eller annet.

Ærlig talt. Jeg kan godt stå inne for at jeg deler intime bilder med en kjæreste, men det betyr ikke at jeg vil at andre enn han skal få se meg naken. Å dele nakenbilder er faktisk blitt helt normalt i dagens samfunn, og jeg mener at også jenter skal ha lov til det.

Dette handler utelukkende om at gutter/menn prøver å diktere for jenter hva de har lov til/ikke lov til å gjøre. De som deler nakenbilder blir nå straffet og hengt ut på nettet.

Og du mener at verden ikke trenger feminister?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Jeg kan godt stå inne for at jeg deler intime bilder med en kjæreste, men det betyr ikke at jeg vil at andre enn han skal få se meg naken. Å dele nakenbilder er faktisk blitt helt normalt i dagens samfunn, og jeg mener at også jenter skal ha lov til det.

Dette handler utelukkende om at gutter/menn prøver å diktere for jenter hva de har lov til/ikke lov til å gjøre. De som deler nakenbilder blir nå straffet og hengt ut på nettet.

Og du mener at verden ikke trenger feminister?

Her var vel poenget at man ikke bør sende sånt man ikke vil at alle skal få se fordi det meste kan bli hacket, og plutselig var det ute på nettet så alle kunne se. Sånn jeg oppfatter dette handler det ikke om å kontrollere jenter, men at alle uavhengig av kjønn bør tenke seg litt om fordi sånne bilder kan komme på avveie.

Anonymous poster hash: 71cc0...1a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var vel poenget at man ikke bør sende sånt man ikke vil at alle skal få se fordi det meste kan bli hacket, og plutselig var det ute på nettet så alle kunne se. Sånn jeg oppfatter dette handler det ikke om å kontrollere jenter, men at alle uavhengig av kjønn bør tenke seg litt om fordi sånne bilder kan komme på avveie.

Anonymous poster hash: 71cc0...1a8

Vel - i denne saken er det snakk om at et par hundre gutter utelukkende sitter på, og deler, bilder av jenter. Hvordan du får dette til å være "uavhengig av kjønn", det kan jeg ikke forstå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Ærlig talt. Jeg kan godt stå inne for at jeg deler intime bilder med en kjæreste, men det betyr ikke at jeg vil at andre enn han skal få se meg naken. Å dele nakenbilder er faktisk blitt helt normalt i dagens samfunn, og jeg mener at også jenter skal ha lov til det.

Dette handler utelukkende om at gutter/menn prøver å diktere for jenter hva de har lov til/ikke lov til å gjøre. De som deler nakenbilder blir nå straffet og hengt ut på nettet.

Og du mener at verden ikke trenger feminister?

Ja, ALLE skal få lov til det, uten å bli sett på som mindre verdifulle mennesker. Det er IKKE det jeg angriper, jeg angriper skytjenester og teknologien. For ikke å snakke om selskapene sin manglende vilje til å åpent fortelle om og belyse risiko, da det vil drepe businessen.

Vi er ikke uenige her skjønner du. Bortsett fra det med feminister, vi trenger ikke feminister i Norge, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - i denne saken er det snakk om at et par hundre gutter utelukkende sitter på, og deler, bilder av jenter. Hvordan du får dette til å være "uavhengig av kjønn", det kan jeg ikke forstå.

Gutter er vel mer interessert i å spre bilder av jenter enn omvendt, men samme forholdsregler gjelder for alle, er det noe du ikke vil risikere at andre ser, ikke send det på mail/snap/osv. Det gjelder generelt, ikke bare for denne saken.

Anonymous poster hash: 71cc0...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan opplyse meg litt? Er det mottaker av bildene som har lagt dette ut? Kommer da navnene til personene på bildet?

Har ikke snapchat, så vet egentlig ikke hvordan det fungerer helt... :sjenert:



Anonymous poster hash: 149a0...f00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lenken til dette nettstedet?

Anonymous poster hash: 196ed...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...