Gå til innhold

Viktoria sin dagbok


Viktoria85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!! Spennende!!!! Ser vi har IKM på nesten samme dag jo.. :strix:

:tommel: *Sender over masse spirestøv* :tommel:

NÅ skal spiren sitte hos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag klarte jeg ikke å vente lenger og tok en test. Den var negativ. Jeg er 11DPO i dag, så det er vel håp enda?

Mannen er sikker på at jeg er gravid pga. at jeg gråter for alt og ingenting. Slik pleier det ikke være sier han. Jeg føler derfor at jeg må være sikker på at jeg ikke er gravid for hvis ikke så blir jeg så skuffet når testen er negativ om 3 dager, eller TR kommer. Selv om jeg egentlig føler at ting er litt annerledes denne PP...

Men jeg vet ikke, tenker en lenge nok på det så føler en seg jo gravid. Så det kan godt bare være innbilning det jeg føler. Er det ikke katter som har såkalte innbilte svangerskap? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!! Spennende!!!! Ser vi har IKM på nesten samme dag jo.. :strix:

:tommel: *Sender over masse spirestøv* :tommel:

NÅ skal spiren sitte hos deg

Ja, jeg har også lagt merke til at vi har IKM på nesten samme dag :) Håper det klaffer for oss begge to!

Tusen takk for spirestøvet, og i like måte! Da satser vi på at spiren sitter både hos deg og hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det bare to dager igjen til testing! Jeg gruer meg litt også. Er ikke godt nok forberedt på at den kan være negativ føler jeg. Samtidig tenker jeg at den er sannsynligvis det. Hvorfor skulle jeg bli gravid på 2. forsøk, når det er så mange som bruker over et år på å bli gravide...

Jeg vurderer å teste om 3 dager i stedet for 2. På den måten "sløser" jeg ikke en test hvis TR er en dag forsinket. Men på en annen side så blir jeg mye mer skuffet hvis TR ikke har kommet på søndag, og testen er negativ. Hehe, blir nok til at jeg tester på lørdag morgen likevel :) Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med spor i dagboken :)

Skal følge med hos deg jeg, veldig spennende å se hvordan det går for andre også :gjeiper:

Har du testet i dag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte mens du skrev jeg :P

Jeg hadde nok testet i morgen jeg :fnise: Men det er fordi jeg har flere strips liggende, så tester litt lett.

Men det mest fornuftige er jo å prøve å vente! Syns du skal teste lørdag morgen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utålmodig at jeg hadde nok testet på lørdag, men klarer du å vente så er det jo ikke noe i veien med å vente til søndag :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter alltid me å teste til jeg evt er på overtid.. Ellers venter jeg rett og slett på TR... Gidder ikke teste for å se et negativt svar, ha et lite håp om at den er feil og plutselig blir drømmen "knust" med at TR kommer.. Derfor venter jeg litt ekstra heller :) Har "funket" flott det.. Selvom jeg har blitt skuffa hver mnd det siste året.

Det er så individuelt når folk blir gravide.. Noen blir det på 1. forsøk andre på sitt 14. kanskje.. Ei venninne av meg ble gravid på 1. PP mens ei anna ei tok det nesten 3 år på... Og jeg har jo nå havnet i 13. PP. Så en vet aldir når det klaffer.. Plutselig skjer det bare :jepp:

Masse lykke te!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i dag morges, og den var negativ. Jeg ble skikkelig lei meg og satt bare å gråt i sofaen. Jeg var så sikker på at den skulle bli positiv!

Men som mannen min sa, håpet er ikke ute før mensen kommer. Og den merker jeg ingenting til... Jeg kjente på livmortappen litt senere på dagen og den var høyt oppe og lukket. Det er jo et tegn på graviditet etter som jeg har forstått. Et par dager før jeg fikk mensen forrige gang var livmortappen langt nede med en "stor" åpning. Så jeg vet hvordan det skal kjennes ut rett før mensen kommer.

Sånn ellers så har jeg fremdeles ømme bryster, og mensmurringer som kommer og går. Murringene har jeg hatt i over en uke nå tror jeg, og de har kommet og gått mange ganger i løpet av en dag. Vanligvis har jeg kun mensmurringer samme dagen som mensen kommer. Det var derfor jeg var så sikker på at jeg skulle få positiv test, og så hadde/har jeg bare en følelse av det er annerledes denne gangen...

Har lest om flere som ikke har testet positivt før 17, 19, 19, 20 dpo, så jeg håper fremdeles at jeg har en liten spire i magen. Er det noen av dere som har hørt om noen som har testet positivt så sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey...

Så kjedelig testen var negativ!!! :sur: Men som mannen din sier, håpet er der frem til evt TR kommer/eller ikke kommer.... Så det er bare å holde mote oppe. Men man må ikke bli for skuffet kommer TR.. Desverre klaffer det ikke alltid og da kan det ta "tid"...

Krysser fingrene for deg! :klemmer:

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

BTW: Har ikke hørt om noen som har testet positiv dager etter IKM......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være utrolig kjipt når TR kommer og man så langt derifra ønsker det..

Gruer meg til den dagen snart kommer for meg også. Kan ikke tenke meg at jeg har så flaks at den ikke kommer..

Lykke til neste pp. da :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DUMME DUMME TR!!!!! :sur:

Så dumt da! Vel det kommer flere muligheter :jepp:

STOR :klemmer:

Ja, det kommer jo flere muligheter. Problemet er bare at jeg vet ikke når. Det kan gå 3 mnd til jeg får mensen igjen, jeg som har så uregelmessig mens. For noe drit!

Har bestilt time til gynekolog 22. desember. Så da skal jeg dit å høre om det er noe jeg kan gjøre for å få en mer regelmessig syklus (uten å ta p-piller selvfølgelig). Tenkte jeg skulle spørre om å få pergo, men hun er kanskje negativ til det siden vi bare har prøvd siden september. Problemet er jo at siden august har jeg bare hatt mensen 1 gang, uten om denne gangen. Og da minsker sjansene for å bli gravid betraktelig... :(

De som har regelmessig syklus har jo ca. 12 forsøk på å bli gravide på ett år. Jeg har 5-7 sjanser...

Stor :klemmer: tilbake :)

Endret av Viktoria85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være utrolig kjipt når TR kommer og man så langt derifra ønsker det..

Gruer meg til den dagen snart kommer for meg også. Kan ikke tenke meg at jeg har så flaks at den ikke kommer..

Lykke til neste pp. da :):klemmer:

Ja, det er veldig kjipt... Får håpe du slipper å oppleve det :)

Takk for det! :klemmer: tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag hadde jeg den siste eksamenen min, og på tirsdag reiste jeg hjem til familien min. Skal være her til søndag før jeg skal tilbake til mannen min. Savnet han allerede dagen jeg reiste, så jeg gleder meg til å treffe han igjen :) Vi skal feire jul med hans familie. Har julefeiring hos familiene våre annenhvert år.

Sånn ellers er TR på vei vekk igjen, så nå håper jeg bare at vi ikke må vente i mange mnd før jeg får eggløsning igjen. Skal jo som sagt til gynekolog på mandag, så får se om hun kan hjelpe oss da. Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...