Gå til innhold

Stalkers


Beatrixi

Anbefalte innlegg

Gjest Veslefrikk

Hakke no'å si hvor mange innlegg som er der, for hvor vanlig er det at stalkere viser ansikt på blogg? Ikke rart at den blir lagt merke til - aktivt på blogg.no. Står det noe sted at psykologen ville at han skulle skrive blogg?

Kjent psyologtriks det der, at pasienten skal "skrive" om det som plager han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjent psyologtriks det der, at pasienten skal "skrive" om det som plager han..

Skrive om det, ja. Ikke publisere det på en blogg hvor han kan inspirere andre ustabile mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt stalker etter meg, og jo mer besatt han ble, jo farligere ble det for meg. Det endte med drapsforsøk.

Så en stalker er syk som faen og denne bloggen skremmer meg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Skrive om det, ja. Ikke publisere det på en blogg hvor han kan inspirere andre ustabile mennesker.

Om det er ekte eller ikke, vet jeg ikke.

Men det står i allefall ingenting om at psykologen oppfordret han til å lage en blogg, kun at psykologen sa 'første steg er innrømmelse'. Jeg leser det slik at dette mennesket på eget intiativ laget den bloggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er ekte eller ikke, vet jeg ikke.

Men det står i allefall ingenting om at psykologen oppfordret han til å lage en blogg, kun at psykologen sa 'første steg er innrømmelse'. Jeg leser det slik at dette mennesket på eget intiativ laget den bloggen.

Ja, det var vel egentlig poenget mitt. At han har gjort det på eget initiativ, nettopp fordi ingen seriøs psykolog ville bedt ham om å gjøre noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper for guds skyld dette bare er en dårlig spøk! Synes det første bildet kan minne litt om Jenny Skavlan, men på det andre ligner hun kanskje litt mer på Ane Dahl Torp (skjønner jo at det er samme person, da). Jeg håper personen bak bloggen troller med oss, men om ikke så kan det kanskje være greit å gjette på navn, slik at denne tråden kan gjøre dem obs på stalkerbloggen, dersom nevnte skuepillere googler seg selv.

Det er ikke alle stalkere som er farlige, men selv de harmløse kan skremme i så stor grad at det går kraftig ut over livskvalitet og nattesøvn. Min forrige stalker sitter for øyeblikket i fengsel. Ikke pga. hva han gjorde mot meg, men fordi han forgrep seg på, og brakk diverse ben i kroppen til, en venninne som påpekte at han kanskje var litt i overkant opptatt av meg. For meg fremstod han lenge som en helt normal, hyggelig mann. Han måkte min del av gårdsplassen for meg, og slo alltid av en liten prat når vi møttes ved postkassene. Først da han begynte å klatre på brannstigen utenfor soveromsvinduet mitt (for å spionere på meg mens han trodde jeg sov), skjønte jeg at det var noe galt.

Endret av Antlers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha en stalker :rodmer:

Er du sprø?

Les inlegget til Antlers, så ser du hva det er du ønsker deg.

De Twilight-bøkene er noe forbanna makkverk, de fremstiller det som søtt og romantisk at en stalker sniker seg inn på soverommet for å se på henne sove, og han saboterte bilen hennes så hun ikke kunne besøke venner.

Og dumme tenåringer synes det er såååååå søtt, fordi de synes han er pen. Jeg spyr.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stalker brøt seg inn i leiligheten min mens jeg var borte. Han gjorde et stort poeng ut av at jeg sto i takknemlighetsgjeld til han fordi han ikke hadde drept hunden min som var hjemme. Dersom noen ser på det som romantisk - vel, jeg synes synd på dere som har så skrudd virkelighetsoppfatning.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stalker brøt seg inn i leiligheten min mens jeg var borte. Han gjorde et stort poeng ut av at jeg sto i takknemlighetsgjeld til han fordi han ikke hadde drept hunden min som var hjemme. Dersom noen ser på det som romantisk - vel, jeg synes synd på dere som har så skrudd virkelighetsoppfatning.

Ja, det var virkelig......snilt av ham. :haar:

Kontaktet du politiet? Hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger hun hjelp? Hun lider da ingen nød. Det er bare trangen til å "beskytte" dine medsøstre som kicker inn.

"Feiging" var bare for anonymbrukeren, de er feige som ikke bruker sin reelle bruker når det ikke er snakk om sensitive ting. Derfor svarer jeg dem sjelden, og når jeg gjør det så er det i en ganske respektløs tone. De fortjener ikke bedre.

Ingen vet hvem hun er eller hvor hun bor, så ingen fare. Det er heller ingen beskrivelse, bare fremgangsmåten til stalkeren som er beskrevet. Derfor ser jeg ikke på dette som noen big deal.

"Ingen fare" ?

Hun har en stalker, som har lagt ut bilder av henne på nett, sammen med en beskrivelse om hvordan han tok seg inn på badet hennes / manipulerte naboen med mer. Har du lest bloggen?

Og ja jøss så grusom jeg er som ønsker å hjelpe noen.

Det er forresten ikke greit å trakkasere anonyme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var virkelig......snilt av ham. :haar:

Kontaktet du politiet? Hva skjedde?

Ja, men jeg hadde kontaktet politiet før akkurat det skjedde også. Jeg flyttet og han fikk besøksforbud. Han havnet i fengsel for noe annet og langt mer alvorlig (som ikke hadde noe med meg å gjøre) kort tid etterpå.

Endret av Cathrine88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for AB-hets og avsporing.

Rainbow81, mod.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ikke så dumt... om ikke annet viser det hvor utrolig lett det er å finne informasjon om folk på nett, og hvor lett det er å få slike etter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er IKKE Julia Roberts, men det minner meg om en film, hvor hun hadde en voldelig ektemann og måtte rømme og bytte identitet. Jeg også tenkte på om det var ekte el ikke til å begynne med, men jo mer jeg leste, jo mer troverdig ble den. Hvem er det som har SÅ fritidsproblemer liksom?

Sleeping with the enemy tror jeg filmen heter :jepp:

Denne bloggen freaka meg ut, veldig ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen var ekkel, men også litt interessant. Er jo ikke så ofte man får et innblikk i hvordan en stalker tenker.

Endret av Rainbow81
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Bildene ligger ikke ute andre steder enn på bloggen, ifølge tineye. Så sjansen for at det er ekte er forholdsvis stor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...