Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?


Agurk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cottage chese blandet med mager kesam, bær ( som er tatt ut av frysern om kvelden) og litt hjemmelaga frokostblanding på toppen. Holder meg mett lenge :-) og det ser fristende ut for øyet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et yoghurtbeger, to brødskiver med rørt jordbærsylyetøy, en brødskive med rørt bringebærsyltetøy en hjemmelaget islatte og et glass juice. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To sinnsykt grove brødskiver med nugatti og prim. Melk og kaffe til.

(er på ferie hos svigers som ikke visste at vi kom, så de hadde ikke fått handlet og jeg er kresen, derfor endte jeg opp med det tafatte pålegget).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrynsgrøt kokt på vann med ei spisekje solsikkefrø, eplemos og cottage cheese. Yum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To brødskiver med rørt jordbærsyltetøy, en med italiensk salat og skinke, et glass eplejuice og en enorm kopp mango- og ferskente. Og yoghurt. En ordentlig gravid- og feriefrokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syffe

To frokostpannekaker med baconstriper til. Har "kosedag" i dag :rodmer:. Nå venter jeg bare på mageknipe og kvalme, men det vil være totalt verdt det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To veldig grove skiver med hhv leverpostei og rødbeter og smør, hvitost og paprika. Melk og kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg, bacon, pølser og stekte tomater med hvitløk, mmmmm, søndagsfrokost på en lørdag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...