Gå til innhold

Lukusfellen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Episode 11 av Luksusfellen: jeg sier bare hjelp.(..) Hvilken idiot.

Mvh Yvonne :heiajente:

Den om en uke? Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den om en uke? Gleder meg!!!

Mhm. Det er vel en av de mest provoserende episodene av Luksusfellen jeg har sett.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Det er vel en av de mest provoserende episodene av Luksusfellen jeg har sett.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Åssen har du sett den allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen har du sett den allerede?

Har prøvd sånn premium, eller hva de nå kaller det, gratis i et måned. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd sånn premium, eller hva de nå kaller det, gratis i et måned. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Vurdere og prøve ut det også.

Vet du om du kan se episodene ifra sesong 1-2 osv? Ser de er vekke ifra listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mesteparten av betalingene til lånekassen har blitt gjort etter å ha sett luksusfellen...:P

Men disse folka skal jaggu ha litt credit for å utlevere seg slik på TV ass. Ja, de har fått seg selv oppi kjøret, men still.

Anonym poster: ace2e950d87a6a22cf15ca42aa304842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdere og prøve ut det også.

Vet du om du kan se episodene ifra sesong 1-2 osv? Ser de er vekke ifra listen.

Det er kun 5., 6., 7. og 8.sesong som ligger ute.

Jeg har sett hele sesongen på Viaplay ihvertfall. Det er vel det samme, gratis første mnd.

Ja, men ikke første sesong.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun 5., 6., 7. og 8.sesong som ligger ute.

Ja, men ikke første sesong.

Mvh Yvonne :heiajente:

Dumt at de første sesongene er tatt vekk :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Jeg hev ut TVen da jeg så noe av en episode av luksusfellen. Et par tok opp kredittlån for å betale utgifter. Dro på ferie med pengene i stedet. OK TAKK FOR MEG og vips aldri mer TV igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg hev ut TVen da jeg så noe av en episode av luksusfellen. Et par tok opp kredittlån for å betale utgifter. Dro på ferie med pengene i stedet. OK TAKK FOR MEG og vips aldri mer TV igjen.

Det er slike episoder som gjør at jeg føler meg som verdens mest fornuftigste person :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slike episoder som gjør at jeg føler meg som verdens mest fornuftigste person :ler:

Ikke sant? Jeg føler meg som en forbanna økonom i forhold. Full kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også følt meg dum hvis jeg hadde latt være å betale skatt i så lenge og la studielånet vokse til det dobbelte eller tredobbelte.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja, tredobblete blir jo x6, så det kan jeg forstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Liten bump.

Om noen av dere som henger her, hadde hatt lignende økonmiske problemer. Hadde dere også tatt kontakt med Luksusfellen eller prøvd selv å komme seg ut av det?

Det er jo ikke bare bare å komme på tv og stå fram med hele livet sitt så og si.

Om dere forstår hva jeg vil fram til.

Selv så er jeg ikke helt sikker, eller hadde jeg vært fornuftig så hadde jeg nok tatt kontakt men det hadde vel forsatt vært noe i bakhodet mitt som sa "Neiiiiii".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liten bump.

Om noen av dere som henger her, hadde hatt lignende økonmiske problemer. Hadde dere også tatt kontakt med Luksusfellen eller prøvd selv å komme seg ut av det?

Det er jo ikke bare bare å komme på tv og stå fram med hele livet sitt så og si.

Om dere forstår hva jeg vil fram til.

Selv så er jeg ikke helt sikker, eller hadde jeg vært fornuftig så hadde jeg nok tatt kontakt men det hadde vel forsatt vært noe i bakhodet mitt som sa "Neiiiiii".

Det hadde vært fullstendig uaktuelt for meg å brette ut skittentøyet mitt på TV på den måten, så nei. Luksusfellen hadde ikke vært en aktuell løsning, hvis jeg hadde hatt gjeldsproblemer.

Og Vanita var virkelig noe for seg selv, tror det er en av de episodene jeg husker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så Luksusfelles Sverige her om dagen med Vanita?

Hjelpes, sier jeg bare...

Antar at det var en episode som gikk på tv? Eller har du en link til episoden.

Det hadde vært fullstendig uaktuelt for meg å brette ut skittentøyet mitt på TV på den måten, så nei. Luksusfellen hadde ikke vært en aktuell løsning, hvis jeg hadde hatt gjeldsproblemer.

Og Vanita var virkelig noe for seg selv, tror det er en av de episodene jeg husker best.

Forstår den tankegangen meget godt.

Men det er vel prisen man må betale for å få orden på livet, eller er hvertfall et alternativ, for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...