Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjester på jobben som skal "hjelpe", og bærer ølglassene bort til baren ved å ta neddi glassene (klyper liksom 3-4 glass med en hånd). Man skal ALDRI TA NEDDI ØLGLASS!! Bare la glassene stå på bordet hvis du ikke kan bære dem

Anonymous poster hash: 71013...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for hvem gidder å vaske Glassene?? Herregud

Vi vasker glassene så klart, men man skal aldri ta neddi ølglass. Det kommer fett i glassene som ikke forsvinner i vask. Det vil ødelegge skumtoppen på øllen.

Anonymous poster hash: 71013...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklister som sykler over fotgjengerfeltet, og tar det som den største selvfølge at jeg skal stoppe for dem. GEEZ! Enten er dere gående, eller så er dere "kjørende". Dere kan ikke være begge deler!! Om jeg skal stoppe for dere, kom dere av sykkelen og trill over.

 

Når postmannen for n'te gang putter brev med feil navn (men som kan likne litt) i postkassa vår. Vi har festet post-it-lapper på brevet og satt det over postkassa for å forklare at ingen med det navnet bor her, flere ganger. Men han tar aldri hintet. Lurer på hva han tenker når han tar frem brevet.. "Hmm. Ingen med det navnet her? Jaja, da tar jeg det nærmeste jeg kommer!":

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Nabokjerringa har riktignok sluttet å "låne" kopper og kar når hun selv ikke gidder ta oppvasken. Men! denne tjuvlåninga har hun nå erstattet med at hun låser seg inn i leiligheta mi og kommer og legger seg sammen med meg i senga om morgenen. Faen i helvete altså. Småtteri, men sinnsykt irriterende endog. Jeg hater å våkne med ilskent blodtrykk på morningen. Hrmf!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater at det alltid skal være "tag en venn" på konkurransene rundt om på Instagram!!! Hva med oss som ikke har venner da!? :-(

Anonymous poster hash: 9d9c8...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler som ikke stopper når jeg vil gå over veien. Jeg vil også komme meg fort frem,men jeg vil helst ikke bli påkjørt!

Folk som ikke kan parkere. NEI du trenger ikke 2 parkeringsplasser!!!! 

Folk som promper på bussen. 

Folk som bruker hele gangfeltet. 

Feite mennesker som gir de dårlige vanene sine til barna, Greit at du er feit men må du gjøre det med ungen din og. 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 7e04b...fc3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 At tv2 sender Tour de France i steden for å sende Home and Away som vanlig.

 Jeg kan ikke fatte at disse tullete sykkel-greiene faktisk har gode nok seertall til å bli sendt hvert eneste år.

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som går på buss/trikk/bane  før man har fått gått av

Folk som står til venstre i rulletrappen

Late hundeeiere som ikke plukker opp etter seg

Arrogante politiet som ikke plukker opp hestemøkken etter seg

Kassadamen som glemmer å gi meg pose 8/10 ganger selv om hun har fått svar JA, det vil jeg ha.

 

Vi har det godt her i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste mennesker på flyplass. De står i kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen i kanskje 10 minutter, men finner ikke ut før de kommer helt frem at klokker og belter må av, iPad må ut fra bunnen av sekken, samme med posen med sminke. Etterpå stiller de seg midt i gangvegen mot gatene for å pakke det sammen igjen, så alle andre må ta en omvei rundt. Så skal de på flyet, og står i midtgangen og tar ut ting, tar av seg jakke, etc før de får ræva på plass i setet og alle andre får kommet inn i flyet. Når bagasjen skal hentes står gjerne hele jævla storfamilien og venter rett ved båndet, med flere slike traller ved siden av seg. Vi som stiller oss litt i bakgrunnen for så å gå frem når våre ting kommer, får dermed ikke plass, uten å brøyte oss frem.

Ja, jeg har akkurat kommet hjem fra chartertur med 439 andre. Jeg blir så suuuuur

 

Enig i nesten alt, bortsett fra dette med å ta av klokker, belter og ting ut av ryggsekken, jeg kan liksom ikke holde alt i hendene. Men ja, å vente på at folk skal ta av seg jakker og saker ut av sekken i midtgangen, er jævlig irriterende. 

Anonymous poster hash: 66d95...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

"RØYKING DREPER!!!" på røykpakka.. DUh.. FUck off la meg nyte siggen i fred :( 

 

Og når bikkja kommer inn i sengen til meg, legger seg godt til rette på puten, FISER og så går ut igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 At tv2 sender Tour de France i steden for å sende Home and Away som vanlig.

---

 

Anonymous poster hash: 073b4...96b

 

Jeg blir irritabel bare jeg hører/leser "Tour de France"  :laugh:

 

Ellers;

Et utall forskjellige lyder kan veldig lett gjøre meg irritabel.

Stort sett alle kommentarfelt i aviser. 

Maaange tråder her inne! 

Varme dager når det er skikkelig lummert i tillegg.

Meg selv!  :laugh:

Div innpakninger som er vanskelig å få opp! Feks minnekort/simkort som har sånn hard beskyttende plast limt rundt? Men, kan nesten ikke nevne de her - for å åpne slike gjør meg rett og slett rasende! :bond:

Laken som krøller seg i ene enden ..

Brødposer/søppelposer som er vanskelig (umulig!) å åpne!

 

Har sikkert mye mer, for jeg blir altfor lett irritert  :laugh: men, dette var det jeg kom på nå.

 

Nesten alt av bruksanvisninger! Grrrr! :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

At det tar så inni granskogen lang tid å tjene noen kroner ved å svare på spørreundersøkelser over internett.

 

Og når jeg endelig har tjent opp en del poeng til å kjøpe filmer, bøker, ting og tang for. Så får jeg ett nytt "problem" fordi jeg begynner å få alt for lite plass i bokhyllene mine på grunn av alt dilldallet jeg har skaffet meg.....   :laugh:

 

#FirstWorldProblems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festival rett utenfor vinduene mine! Så lei av bass og ikke kunne høre tv eller noe annet her inne ! Og det er enda en dag imorgen! :-(

 

(Har ikke noe imot festival generelt. Godt folka koser seg. Skulle bare ønske jeg bodde et annet sted akkurat nå :P )



Anonymous poster hash: 9d9c8...915
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest imperio

 

Jobber som assistent på en skole, og kjenner jeg blir irritert over visse elever.

- De som snakker hele tiden, selv når læreren skal undervise. TI STILLE!

- De som ikke tar et nei for et nei. Sikkert vant til å få det som de vil, og forhandle seg fram.

- De som aldri får med seg beskjeder. Læreren forklarer og viser tydelig, men du kan banne på at minst 5 spør "hva skal vi gjøre?"

- De som krangler om alt. Og helst skal sladre til læreren om alt. "Jonas vil ikke låne visk til meg". Okei-,-

- De som aldri kommer seg ut i friminutt. Bare surrer rundt i gangen og "skal bare" helt til det ringer inn igjen.

 

 

Anonymous poster hash: e2bbb...a2b

 

Du hadde hatet meg! Jeg var alt det der x10 + frekk i kjeften, nektet å gjøre lekser, oppgaver og prøver, stakk av fra skolen daglig. Kunne fint tenne meg en røyk midt i timen, bare for å bli sendt hjem, de "brevene" til foresatte ble kastet i søppeldunken på vei ut, foran læreren. Beste av alt, foreldrene mine ga blanke fader i hva jeg gjorde, sikkert derfor jeg utagerte så mye også :fnise: .. ja jeg var klin umulig på barneskolen og ungdomskolen  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sperrer for veien på busstoppet! Det er sykt mange som absolutt på død og liv MÅ stå helt ytterst mot vegkanten! og som attpåtil MÅ stå inne i bussskurene en vanlig skyfri dag!
Veien bak busskuret er ganske så full pakket også, så det å gå hele veien rundt tar enda lengre tid!

Men.. de kan stille seg på sidene av bussskurene, der er det ingen som går, og de er da ikke i veien for andre som prøver å komme seg på bussen!

En gang så ble jeg så forbannet, for ALLE bussene var 5-10 min unna, mens min var den eneste som var der akkurat da. 

Jeg presset meg forbi, unnskyldte meg og smilte. En stygg idiot sto rett ved bussen, han så at jeg presset meg forbi, han så at jeg prøvde å komme meg til bussen som var på vei til å dra. 

Jeg gikk rett inni han med vilje, som om at han var luft. Jeg var så forbannet at jeg orket ikke å være høflig en gang. Han ble så sint at han løp etter bussen, jeg rakk bare fingeren i det han ga opp jakten.  :fnise: det er ikke ofte jeg er uhøflig mot andre, men fy flate da var jeg forbannet! 

 

Jeg var så sint at jeg var på gråten! Makan til idioter skal du lete lenge etter.

Det er den mest "trafikkerte" bussholdeplassen i hele fuckings byen. Noen ganger kan det komme 7 busser samtidig, og 2 av 3 ganger så mister du bussen, på grunn av slite idioter som ikke kan å flytte seg. 



Anonymous poster hash: 7db32...348
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det lages så mange unødvendige tråder her inne. Hva er vitsen med denne når vi allerede har Ting som irriterer...-tråden. Same shit, different wrapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det lages så mange unødvendige tråder her inne. Hva er vitsen med denne når vi allerede har Ting som irriterer...-tråden. Same shit, different wrapping.

 

denne tråden skal vel hovedsakelig handle om irriterende småtteri, og så kan den andre tråden handle om litt mer alvorlige greier.

Anonymous poster hash: 073b4...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...