Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Småting som gjør meg sint/irritert:

- Folk som ligger feil i rundkjøringer

- Steinsprut

- Folk som spiser med munnen åpen/smatter

- Folk som later som de lytter, "ja'a", "sier du det ja", "mhm". Fortsetter gjerne likevel om jeg stopper å prate.

- Folk som avbryter

- Folk som nekter å skifte samtaleemne. ("læreren min vettu, han er en skrulling han", "ja han har vi hørt om før!", "ja, enn den gangen han kommenterte at jeg manglet noe i fremlegget mitt, FØR jeg var ferdig!", "ja, den har vi hørt om ja, vi VAR jo der hele gjengen. Så, hvor skal du på ferie i sommer?", "Ja, enn det å ikke la meg bli ferdig, jeg skulle jo si det!", "skal du til Danmark i år også eller?", "Han eeer så sær altså!"...) Dette blir jeg skikkelig irritert over!

- Når søsteren min ikke klarer å ta beskjeder! Hun er forferdelig dårlig på det! ("Kan du hente kakemennene i den røde boksen på bua, på hylla over fryseren?", tasser avgårde, "hvilken boks var det jeg skulle hente sa du?" "Den røde!" "Hvor står den da?"...Ahhh! )

- Folk som kommer for sent, spesielt irriterende når middagen venter.

 

Men ellers er jeg ei ganske så glad jente ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Skrev at jeg kjeftet på spillet, men skrev ingenting om at jeg kjeftet på verken klær eller tørkestativ :P

 

Jeg pleier å kjefte både på klærne, tørkestativet og naboen  :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg pleier å kjefte både på klærne, tørkestativet og naboen :sinna:

Naboen? Hvorfor det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest morhjertegod

For det første, takk for video, lenge siden jeg har sett den.

 

Ting som får meg til å klikke.

 

*Dårlige sjåfører, alle har blinklys, det er ikke ekstrautstyr.

* Ikke finne ting, det gjør meg gal.

*Folk som jobber i service yrker, uten å yte service.

*Folk som ikke holde tiden.

* De på treningsenteret som sitter å skravler, eller surfer på mobil, mens de holder av et apparat.

*Forsvunnede sokker, hvor blir det av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ganske sinna når jeg sparker leggen i pedalene når jeg triller sykkelen! Og når en pose eller noe fra jakka går i hjulet. Grrrrrrrr
 

Akkurat nå : Folk som ikke leser grupperegler på facebook- grupper. Og som forventer at andre skal gjøre jobben for dem der, så dem slipper å sette seg inn i ting og lete litt selv. Og gir man råd om hvordan man kan lære seg det, da får man kjeft!

Må ta meg en pause derfra et par dager, selvom jeg liker den gruppa så godt.

 

Jeg lar meg irritere litt av folk som er så nazi på reglene på Facebook  :fnise:  Så det går nok begge veier...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ganske sinna når jeg sparker leggen i pedalene når jeg triller sykkelen! Og når en pose eller noe fra jakka går i hjulet. Grrrrrrrr

Jeg lar meg irritere litt av folk som er så nazi på reglene på Facebook :fnise: Så det går nok begge veier...

Javel, det får så være. Nå er det nå sånn at reglene er der, og det blir alt for mye rot når de ikke blir fulgt. Samme spørsmål blir spurt om 20 ganger om dagen pga at så mange ikke gidder lese det andre har skrevet. Da forsvinner fort ny, interessant informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At fuglene driter der jeg skal gå

- Maurene som løper rundt ved inngangen min

- Edderkoppene utenfor

- Om jeg lurer på noe og ikke får svar innen 10 minutter

- Om jeg ikke får post den dagen jeg vil ha post

- At jeg er trøtt

- Feil farger på ting.

 

Skal sies at det ikke er sinne som synes, men  blir sint  inne i meg helt til noe annet opptar meg :ler:  Ikke nå lenger hvertfall.

 

Det med farger kunne jeg klikke høylytt på før, under PMS, men har full kontroll over PMS nå :fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Javel, det får så være. Nå er det nå sånn at reglene er der, og det blir alt for mye rot når de ikke blir fulgt. Samme spørsmål blir spurt om 20 ganger om dagen pga at så mange ikke gidder lese det andre har skrevet. Da forsvinner fort ny, interessant informasjon.

Ja, har sett det i "Mat fra bunnen". For eksempel det med holdbarhet, og en periode var det ekstremt mange slike spørsmål.

Det har de et eget notat om, men allikevel må folk spørre om det.

Skulle forresten også ønske at de hadde en regel på hvor mange ganger en oppskrift på samme type rett kan legges ut.

For eksempel før 17.mai var det bare Pavlova-oppskrifter og spørsmål om Pavlova, og det ble litt småirriterende :)

Men er enig i at regler skal respekteres. Er vel en grunn til at de er der, og det er jo de som styrer gruppa som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Åh, kom på en til.

Det er når katten min klorer på møbler eller skraper på dører. Hun gir seg ikke og skal inn selv om det ikke går. Jeg har sikkert sagt nei 1000 ganger, men da bare løper hun bort før jeg kort tid etter hører skrapelyd igjen :roll:

Blir så lei, og akkurat da ønsker jeg henne dit peppern gror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen spør på internett om noe det hadde tatt dem ett minutt å finne ut av på Google.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi er inne på Facebook som tema...

 

Jeg blir ganske irritert av de noobsa som skal kjefte og skape drama når de er blitt lagt til i ei gruppe.

"Det er ikke greit å legge meg til!! Send meg en forespørsel! Det er normal folkeskikk! Har ikke noe imot gruppa generelt, men melder meg ut i protest!!"

 

GRRRRRRR!!!!!  :krangle:  :rasende: Den som legger en til i gruppa kan jo ikke noe for hvordan Facebook fungerer! Man kan ikke velge om å sende forespørsel eller legge til! Vil man ikke være med i den gruppa, er det jo bare å melde seg ut...

Dette er internett, folkens. Ikke medlemskap i IS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mulige slags latterlige skrivefeil. Det er irriterende det! Hvorfor er det ingen som gidder å lese iallefall littegrann korrektur over det dem selv skriver?

 

For eksempel hvis noen skriver amerikaner, engelskmann eller nordmann, så blir dette veldig ofte skrevet med en stor forbokstav (Amerikaner, Engelskmann, Nordmann) selv om disse ordene kommer midt i en setning, og på norsk skal det vanligvis ikke være noen store bokstaver midt i en setning.

 

Samme hvis noen skriver en dato (for eksempel: 24. Desember) så har iallefall jeg blitt opplært til at måneden også skal skrives med små bokstaver. Så egentlig skal det stå 24. desember, med en liten D. Dette er sikkert noe som folk har plukket opp fra det engelske språket, hvor det er langt mer vanlig å skrive fleire ord med store forbokstaver.

 

Så for eksempel hvis noen skriver setningen ""en Nordmann som egentlig er en Kineser som kommer fra Tyskland, og feirer nasjonaldagen 1. September."" Hos meg så er faktisk det eneste ordet i denne setningen som skal skrives med stor forbokstav, egentlig Tyskland. Fordi alle stedsnavn / navn på land skal begynne med en stor forbokstav..

 

Men likevel veldig ofte når jeg leser i for eksempel debattforum og kommentarfelt hos nettaviser. Så skrives ord som Nordmann, Svenske  statsborgere og Oktober med store forbokstaver. Samtidig som navn på forskjellige land (og alle andre stedsnavn) konsekvent skrives med små bokstaver. Dette gjør meg ikke så rent lite sprø. Sikkert fordi dette høres så feil ut, i mine ører...



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Tror dette er blitt den nye favoritt-tråden min her. Er så deilig å vite at det ikke bare er jeg som blir sinna og irritert over teite småting :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rose11

Akkurat nå er jeg så dritt lei den forbanna vinden! Det har blåst mye i en hel måned. Greit med litt vind, men ikke greit når det føles ut som hele taket skal lete og ting flyr rundt i hagen/på plattingen. Nytter ikke å stelle håret for det står jo opp til himmels så fort jeg går ut døra. Arg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg så dritt lei den forbanna vinden! Det har blåst mye i en hel måned. Greit med litt vind, men ikke greit når det føles ut som hele taket skal lete og ting flyr rundt i hagen/på plattingen. Nytter ikke å stelle håret for det står jo opp til himmels så fort jeg går ut døra. Arg!!

Helt enig!!!! Bor i tredje etasje og ved sjøen. Kan ikke ha vinduene oppe, og ikke persiennene nede heller da de er på utsiden. Og nåde om jeg våger meg til å åpne verandadøren... Så j*vlig varmt hele tiden! :-\

Anonymous poster hash: 9d9c8...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som syter og klager over ting i livet sitt men ikke gidder å løfte en finger for å gjøre noe med det, og ikke vil ta i mot råd, bare vil klage og syns synd i seg selv.

Blir forbanna bare jeg tenker på det!!

 

Folk som bruker meg som klagemur, jeg takler ikke enkelte av vennene mine lenger pga det.

Er så jævlig ego å dra andre ned med klagingen sin, og aldri ha noe positivt å si.

 

Jeg ble faktisk fysisk syk av klagingen til en sutrete kompis, faens jævel. Sur på han ennå, og det er over 1 år siden.

 

Og så hater jeg den fuckings smartmobilen min som er et helvete å skrive sms på.

 



Anonymous poster hash: e3a63...e48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...