Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Jeg blir sinna hvis jeg bærer noe tungt og møkkete og skal ha opp en dør som er låst akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå : Folk som ikke leser grupperegler på facebook- grupper. Og som forventer at andre skal gjøre jobben for dem der, så dem slipper å sette seg inn i ting og lete litt selv. Og gir man råd om hvordan man kan lære seg det, da får man kjeft!

Må ta meg en pause derfra et par dager, selvom jeg liker den gruppa så godt.

Mfb? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Når jeg har laget den perfekte hestehalen, skal ta av solbrillene som ligger på hodet og de greiene i midten hekter seg fast og ødlegger alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

-Når du spiller og det kommer opp "you died" hver forbanna gang. Noen ganger kjefter jeg på spillet.

-Når jeg har hengt opp noe på tørkestativet for eksempel og det faller ned igjen.

-Folk som glor og er overnysjerrige.

-Poser som revner. Gøy når man må gå langt.

-Pc'er eller annen elektronikk som er treige eller klikker.

-Folk som later som de hører etter. Gjerne med noen regelmessige ja eller mhm.

-Støvsugere. Idiotiske greier. Hekter seg fast i ting, hvis du drar litt i den så havner den opp ned og det at man må dra den med seg :P

-Panteautomater som er fulle. Et eller annet med den alarmen som er vanvittig irriterende.

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mfb? ;)

Jeg vet ikke hva det betyr 😣 hvis det skal stå for gruppa, så et det ikke den ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Folk som er super sprudlende og så våkne kl 7-8 på morgenen. Jeg begynner kl 7 og det er en jeg jobber med som er såååå sprudlende og happy. Jeg er ikke ordentlig våken før i halv 9/9 tiden. Heller innpå kaffe for å få våkne litt.

Han kan f.eks si "Ahh for en fantastisk morgen det er og så fantastisk å stå opp tidlig. Livet er herlig!!"

Han kan å klaske meg på ryggen eller skuldra og si "nå må du våkne og ikke være så trøtt. Skal vi ta en dans så du våkner?" Eller "goood morgeeen vakre solstråle!"

Det er så irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Jeg blir sinna når det krasjer en flue i ansiktet mitt. GRR

Eller hvis det er mye mygg ute. Da blir jeg mannevond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sinna når jeg slår tåa inni noe, det er såååå vondt og da hjelper det å brøle i sinne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når samboer lukker igjen oppvaskmaskinen etter at jeg har åpnet den for at oppvasken skal tørke (oppvaskmaskinen vår har ikke tørkefunksjon).

 

Når jeg er ute og går og jeg har hårstrå som legger seg over ansiktet mitt, og jeg ikke klarer å få tak i det.

 

Når jeg skal klø meg i øyet, men glemmer at jeg har på meg briller. Så får jeg flekker på brillene.

 

Folk som smatter. 

 

Folk som kommer på spontanbesøk når jeg ikke har dusjet eller ryddet på et par dager, og så bare blir kjempelenge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

- Tygge og smattelyder, fy faen får lyst til å slå til personen.

- Når jeg har lagt meg i senga på kvelden og kommer på at jeg har glemt å åpne vinduet..

- Folk som ikke kan sette inn i oppvaskmaskinen etter seg, men tror det blir satt inn av seg selv dersom man bare setter det på kjøkkenbenken.

- Folk som gårr dritsakte på kjøpesenteret og som i tillegg er 4 i bredden så det er umulig å gå forbi.

- Når Pc'en bruker lenger enn 5 sekunder på å laste en nettside.

- Når jeg vet det er mye mer jeg kunne skrevet i denne tråden, men som jeg mest sannsynlig ikke kommer på før etter at jeg har lukka pc'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smattelyder, pustelyder, snufselyder, munnlyder. Blir skikkelig sint og irritert når jeg hører sånne lyder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særskrivingsfeil.  :rasende:



Anonymous poster hash: 2b394...658
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Alt. Har skikkelig anger issues. :ler:

 

Profilbildet ditt er helt lik min pusekatt. :hjertesmil:  Så vet du det.  :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Profilbildet ditt er helt lik min pusekatt. :hjertesmil:  Så vet du det.  :goodbye:

det er ditt og. Klin lik min katt.

Anonymous poster hash: 57113...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke bruker blinklys, og-eller legger seg feil i rundkjøringen. 

 

Og forsåvidt bare bremser opp, uten å bruke blinklys når de skal svinge av hovedveien. Altså, er det så jævlig vanskelig å vippe på den stangen, ved rattet, hvor du holder hendene? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spiller og det kommer opp "you died" hver forbanna gang. Noen ganger kjefter jeg på spillet.

Når jeg har hengt opp noe på tørkestativet for eksempel og det faller ned igjen.

 

Hvem kjefter du på når klærne faller ned? Klærne eller tørkestativet?  :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest The damned

Hvem kjefter du på når klærne faller ned? Klærne eller tørkestativet?  :klo:

 

Hæ? Skrev at jeg kjeftet på spillet, men skrev ingenting om at jeg kjeftet på verken klær eller tørkestativ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg en ekstrem premenstruell dag, altså mensen er rundt hjørnet og jeg blir sint på ALT! Kan skrive ned det som har fått meg så sint at jeg gråt flere ganger i dag. 

 

- Katten går foran føttene mine, hele tiden

- Støvsugeren er treg til å følge etter, å når jeg rykker i den så kommer den i fullfart rett inni i hælen min (Møkkaskit, hater støvsugeren!!) 

- Jeg kaster søppel (papir) på bordet og det faller ned på gulvet, gang på gang

- Søppelbøtten bekker når jeg skal ta ut søppelposen 

- Bommer på brødposen når jeg tømmer skit fra kattedoen, og da blir det sand overalt 

- Blir svett av å vaske og rydde i 4 timer, fortsatt irritert over den. Hater følelsen av å være varm, klam og svett. 

- Smeller døren inni skulderen min, fordi jeg er for treg til å fjerne meg. 

- Snubler i sko som ligger slengt i gangen

- Sofaen går for langt frem, når jeg dytter den alt for hardt tilbake 

- skriver ord feil, slik at jeg må trykke på ordboken for å finne rette stavelsen

 

Ja.. det er det som har fått meg fly forbannet i dag, fordi jeg er pemenstruell.

Jeg vet at alt er egentlig min egen skyld.. men jeg blir så himla gretten de nærmeste dagene før mensen kommer. Og der fløy knappen, tastet alt for hardt fordi jeg er fortsatt forbannet. Faen altså! 

 

Jeg hater å være kvinne!!! Jeg vil operere ut livmoren, drit i unger, jeg vil slippe dette mensen hølet! 



Anonymous poster hash: 7db32...348
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, trykket for fort. Jeg er den over her.  

 

Jeg har slitt med sinneproblemer så lenge jeg kan huske. Måtte faktisk på sinnemestringskurs på ungdomskolen.

Jeg har kastet utallige ting i veggene, en gang så kastet jeg en uåpnet cola flaske ut vinduet fra andre etasjen, fordi jeg fikk ikke opp toppen (hadde krem på hendene), og det.. vell sprutet cola overalt  :fnise:

Utallige mobiltelefoner og fjernkontroller har død på grunn av sinnet mitt  :fnise:

Nå så har jeg mer kontroll over sinnet, men når jeg er PMSing, da mister jeg all kontroll igjen, og det beste er å sette meg ned, ikke røre noen ting, ikke gjøre noe, og vente på at mensen skal komme  :skratte: 
Men, når jeg blir sint, skikkelig sint, da ser jeg rødt og da går all kontrollen ut vinduet. Nå så skal det en del til før noen får meg skikkelig sint, men når de gjør det, så klarer de ikke å se meg inn i øynene igjen. Har slått ned ei bitch på 16 år (hater hun enda, 10 år etter), jeg var selv 12 år, fordi hun dro ned buksen min og spyttet på meg (pluss mye, mye mer). Jeg vridde hånden hennes helt til den knakk! Og dyttet hun så hardt at hun falt inn i en hylle og fikk den donald kulen og hjernerystelse. Hun var ganske tynn og spinkel da, så det å knekke armen hennes var ikke så vanskelig. 

Jeg har ikke skadet noen siden jeg gikk på sinnemestringskurs, jeg dyttet ex-en ned en trapp fordi han sendte nakenbilder av meg til alle på skolen, som han hadde tatt i smug i garderoben etter gymmen. 

Det var siste gangen jeg skadet noen, hittil :fnise:  Nå så skal det mye til før jeg blir sint, unaturlig mye kanskje.  

 

Så listen er lang, veldig lang. Orker ikke å skrive ned alt, for det er så mye at det er latterlig. 

 



Anonymous poster hash: 7db32...348
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir altfor lett irritert, både av store og små ting.

 

Men hver gang jeg hører noen plystre får jeg lyst til å drepe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...