Gå til innhold

Hva er "lettsolgt" på Finn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd å selge mye forskjellig, men får ikke solgt en dritt. Ikke er varene stygge, og ikke er de dyre. Hva får du solgt lett på finn?

Anonymous poster hash: edf70...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barneutstyr

Klær

Bil

Moped

Møbler (spesielt gamle, "retro" som kan pusses opp)

Har jeg solgt lett.

Jeg gir også bort mye på finn.

Anonymous poster hash: 772f4...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gis bort. Får alltid henvendelser av mange utlenninger.

Kjekt å bli kvitt gammelt skrot eller gamle møbler og slippe å kjøre det på dynga. Man får bært det ut - uten at det koster et rødt øre.



Anonymous poster hash: 6b5af...34a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolex er lettsolgt på Finn. Aldri hatt noe problem med å flippe mine.



Anonymous poster hash: 109a6...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd å selge mye forskjellig, men får ikke solgt en dritt. Ikke er varene stygge, og ikke er de dyre. Hva får du solgt lett på finn?

Anonymous poster hash: edf70...e04

Det er forskjell på hva du syns er en rimelig pris, og hva noen faktisk vil betale for det.

Er det ting av liten verdi, men kjekt å bli kvitt, anbefaler jeg "gis bort"

Anonymous poster hash: 6b5af...34a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på: de som vil ha 50% på en sofa deres svette rumpe har okkupert i 1-7 år når den selges til 50% to ganger i året ved salg har ikke rimelig pris. Halv pris av halv pris er rimelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Merkevarer til riktig pris. Har feks lagt ut både klær fra acbe, solbriller fra rayban, veske fra louis vuitton, klokke fra nike, skjerf fra mulberry, uggs and the list goes on. Ved alle tilfellene har jeg hatt mange interesserte samme dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste merkevarer både innenfor f.eks. interiør, elektronikk og klær selges ganske greit, så lenge de er i relativt grei stand og til riktig pris.

Det er veldig stor forskjell på å selge en random sofa fra bohus vs. en designsofa hvis begge er priset med 50% ned. For eksempel så vil den kjøperen som er ute etter en random sofa alltids finne noe som er billigere ved å lete litt lengre.

Men personlig så har jeg hatt større suksess med facebook-grupper når det kommer til pris. Nå er det ikke så alt for viktig for meg å nødveldigvis få så mye penger for ting jeg likevel ikke trenger, men det har hendt at jeg har lagt ut f.eks. en gammel iPhone bare for å se hvor mye penger jeg evt kunne fått i innskudd til en ny, og hvis man er heldig så blir det budrunder som kanskje går over det beløpet man ville fått ut i fra en annonse på finn.



Anonymous poster hash: 6a610...b4b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt inntrykk er at kommoder selges lett. Ihvertfall de jeg har ønsket å kjøpe, de er alltid allerede solgt samme dag de legges ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt biler, møbler, hvitevarer, konsertbilletter og elektronikk (tv) og merkeklær.

Alt har gått relativt kjapt.

Eneste jeg ikke har fått solgt var klær som ikke var fra noe dyrt/kjent merke.

(Type vanlige barneklær.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...