Gå til innhold

UCC - Uniform Commercial Code / Staten Norge oppløst... (dramatisk endring allerede gjeldende...)


slask

Anbefalte innlegg

Jeg venter fortsatt på at du skal forklare meg hva UCC har å si for Norges rettssystem. Hvis du ikke kan, eller ønsker å forklare det, så burde det fortelle alle at du har null og niks å fare med. Virkelig ingenting.

Det har alt å si fordi alle korporasjoner i Norge og ellers var basert på UCC slik det var, men som ble overtatt for halvannet år siden (som det fremgår av dokument-linkene jeg postet for en time siden eller så....I-UV.....).

Du kan ikke bare sitte å vente på at andre skal opplyse deg.

Du bør forresten ikke være så hissig som du virker i formuleringen, eller tar jeg feil?

http://www.scribd.com/doc/125120977/Brev-som-skal-f%C3%B8lge-UCC-og-OPPT-dokumentene-Versjon-2-datert-12-02-2013

http://i-uv.com/wp-content/uploads/2013/06/133504271-The-FORECLOSURE-FLYER.pdf

Roger Larsen har lagt ut over 230 Vimeo videoblogger og de er faktisk veldig informerende, men de er mange, lange og ikke oversiktlig. Denne videoen gjelder spørsmål og svar om UCC og OPPT-dokumentene, samt historisk resyme.

Alt av norske dokumenter som jeg har sett er det han som har oversatt og lagt ut på SCRIBD-stedet (forøvrig et arkiv-sted jeg ikke helt liker, men det har ingenting å si for innholdet).

En ting å være klar over: En del steder finner man link til peoplestrust1776.org, men dette er nedlagt.

Det offisielle stedet er I-UV.COM, som også har denne Face-sida:

https://www.facebook.com/permalink.php?id=536774199688435&story_fbid=121115111411876

At dette vil ha noe å si i praksis for vår norske/nordiske/europeiske hverdag er 100% garantert, men når og hvordan det vil skje vet jeg ikke. Veien er lang og kanskje tøff fordi disse også må opplæres på nytt og underveis vil de bli konfrontert med ting de selv ikke kjenner til.

Og siden det vil ramme alle korporasjoner (alle statlige organer osv) så snur det opp ned på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke klarer å finne ut det på egenhånd ut fra denne tråden, så lykke til videre i verden.

Jeg synes du burde begynne å komme med noen argumenter snart....

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde begynne å komme med noen argumenter snart....

Anonymous poster hash: 57315...786

Synes du bør åpne den ene luka du har i skallen, eller er den rusta fast?

Får du ikke med deg at jeg har postet mange linker til info om dette?

Roger Larsen i klippet fra forrige innlegg snakker om deg, den som ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du bør åpne den ene luka du har i skallen, eller er den rusta fast?

Får du ikke med deg at jeg har postet mange linker til info om dette?

Roger Larsen i klippet fra forrige innlegg snakker om deg, den som ikke er interessert.

Jeg er åpen for det som er fundert i noe substansielt. Dette er jo bare tull fra noen som synes verden er for kjedelig.

Sånne som deg tar fokus vekk fra dt som er de virkelige problemene i verden. Slutt å bruke kapasiteten din på tull, og sett inn innsatsen der den trengs.

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se:

* UCC definerer kun rammene for handel. Den representerer grunnleggende felles forståelse av transaksjoner. Det er ikke noe register, og kan ikke pr definisjon oppløses. Det ville være som å påstå at man kan redefinere matematikken ved å brenne Euclids bøker.

* UCC er fortsatt. Det er ikke mulig å oppløse den slik du tror

* UCC gjelder strengt tatt kun for USA. Men den er forutsetningen for internasjonal handle på samme måten som definisjonen av ett linjestykke.

* Norges konstitusjon gjør OPPT uinteresant. OPPT KAN være interesant i USA og i enkelte tilsvarende republikker, men har ingen kontekst i Norge (eller resten av EU heller).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som deg tar fokus vekk fra dt som er de virkelige problemene i verden.

Anonymous poster hash: 57315...786

Det er akkurat det jeg irriterer meg over med konspirasjonsteoretikere og andre som skulle ønske at verden var magisk på en annen måte enn den virkelig er. De stjeler så mye tid og oppmerksomhet fra det som faktisk er vesentlig.

Anonymous poster hash: cb67c...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat det jeg irriterer meg over med konspirasjonsteoretikere og andre som skulle ønske at verden var magisk på en annen måte enn den virkelig er. De stjeler så mye tid og oppmerksomhet fra det som faktisk er vesentlig.

Anonymous poster hash: cb67c...e27

Så slutt å gi dem oppmerksomhet. Jeg blir så fascinert over slike tråder, der alle ser at TS åpenbart er på bærtur. Alle vet at det er umulig å få TS tilbake fra bærturen. Likevel er det mange som gang etter gang prøver å overbevise TS om at han er på bærtur, og vips har TS fått masse oppmerksomhet selv om ingen tror på han.

La han nå gå på bærtur i fred, det er rom for noen tullinger i verden, ikke noe å provosere seg over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slutt å gi dem oppmerksomhet. Jeg blir så fascinert over slike tråder, der alle ser at TS åpenbart er på bærtur. Alle vet at det er umulig å få TS tilbake fra bærturen. Likevel er det mange som gang etter gang prøver å overbevise TS om at han er på bærtur, og vips har TS fått masse oppmerksomhet selv om ingen tror på han.

La han nå gå på bærtur i fred, det er rom for noen tullinger i verden, ikke noe å provosere seg over.

Oppmerksomhet eller ikke...

Når du mener at "alle ser at TS åpenbart er på bærtur", så mener du nok alle som bare synser i vei uten å sette seg inn i ting, og de er det opplagt mange av.

Du er jo uten tvil på bærtur selv, men mange av dere "bærpellere" klarer aldri å annet enn å synse, selv om dokumentasjon foreligger.

http://truthseeker1313.com/2013/01/11/judge-dale-on-the-ucc-filings-and-further-info/

It is virtually impossible for any corporate government agent or agency to respond to this UCC process regarding implementing regulations and their lawful standing; authority and jurisdiction.

*** in order to fight against these “foreclosures” first the Governments would have to PROVE that they are NOT Corporations, which they can not do- they cannot go against these filings because to do so would actually PROVE that they ARE Corporations!***

Update 26.09.13 Mer dokumentasjon på DNB NOR & koblingen med UCC / CISG / Federal Reserve.

http://www.frequency.com/video/update-260913-mer-dokumentasjon-p-dnb/121487978

Og en presentasjon - The One Peoples Public Trust:

http://www.spirit.kauwila.net/wordpress_kauilapele/toppt1776-presentation.pdf

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har alt å si fordi alle korporasjoner i Norge og ellers var basert på UCC slik det var, men som ble overtatt for halvannet år siden (som det fremgår av dokument-linkene jeg postet for en time siden eller så....I-UV.....).

Jeg leste det, jeg. Og du sitter faktisk her og seriøst påstår at UCC ikke eksisterer lengre og at alle stater og finansinstitusjoner nærmest vil opphøre å eksistere fordi OPPT har sendt et brev om at de mener UCC ikke eksisterer lengre? Virkelig?

Nei, uff. Nå gir jeg meg faktisk. Lykke til videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhet eller ikke...

Når du mener at "alle ser at TS åpenbart er på bærtur", så mener du nok alle som bare synser i vei uten å sette seg inn i ting, og de er det opplagt mange av.

Du er jo uten tvil på bærtur selv, men mange av dere "bærpellere" klarer aldri å annet enn å synse, selv om dokumentasjon foreligger.

http://truthseeker1313.com/2013/01/11/judge-dale-on-the-ucc-filings-and-further-info/

It is virtually impossible for any corporate government agent or agency to respond to this UCC process regarding implementing regulations and their lawful standing; authority and jurisdiction.

*** in order to fight against these “foreclosures” first the Governments would have to PROVE that they are NOT Corporations, which they can not do- they cannot go against these filings because to do so would actually PROVE that they ARE Corporations!***

Update 26.09.13 Mer dokumentasjon på DNB NOR & koblingen med UCC / CISG / Federal Reserve.

http://www.frequency.com/video/update-260913-mer-dokumentasjon-p-dnb/121487978

Og en presentasjon - The One Peoples Public Trust:

http://www.spirit.kauwila.net/wordpress_kauilapele/toppt1776-presentation.pdf

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det, jeg. Og du sitter faktisk her og seriøst påstår at UCC ikke eksisterer lengre og at alle stater og finansinstitusjoner nærmest vil opphøre å eksistere fordi OPPT har sendt et brev om at de mener UCC ikke eksisterer lengre? Virkelig?

Nei, uff. Nå gir jeg meg faktisk. Lykke til videre.

Kan være jeg formulerte feil (misforstod), men jeg forstår det dithen at UCC er endret "gjennom OPPT" (eller pga OPPT).

En "mild" forenkling fra din side om at det bare er "sendt et brev", når det i virkeligheten ligger stort arbeid bak disse dokumentene. Mener jeg leste at dette hadde tatt hovedpersonene fire år å gjennomføre.

Heather Ann Tucci-Jarraf

Caleb-fyren

Hollis..?

Sikkert flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhet eller ikke...

Når du mener at "alle ser at TS åpenbart er på bærtur", så mener du nok alle som bare synser i vei uten å sette seg inn i ting, og de er det opplagt mange av.

Du er jo uten tvil på bærtur selv, men mange av dere "bærpellere" klarer aldri å annet enn å synse, selv om dokumentasjon foreligger.

http://truthseeker1313.com/2013/01/11/judge-dale-on-the-ucc-filings-and-further-info/

It is virtually impossible for any corporate government agent or agency to respond to this UCC process regarding implementing regulations and their lawful standing; authority and jurisdiction.

*** in order to fight against these “foreclosures” first the Governments would have to PROVE that they are NOT Corporations, which they can not do- they cannot go against these filings because to do so would actually PROVE that they ARE Corporations!***

Update 26.09.13 Mer dokumentasjon på DNB NOR & koblingen med UCC / CISG / Federal Reserve.

http://www.frequency.com/video/update-260913-mer-dokumentasjon-p-dnb/121487978

Og en presentasjon - The One Peoples Public Trust:

http://www.spirit.kauwila.net/wordpress_kauilapele/toppt1776-presentation.pdf

Ser du virkelig INGEN problemer med troverdigheten til disse påstandene?

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du virkelig INGEN problemer med troverdigheten til disse påstandene?

Anonymous poster hash: 57315...786

Troverdigheten? Basert på at dette høres for usannsynlig ut mener du?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så slutt å gi dem oppmerksomhet. Jeg blir så fascinert over slike tråder, der alle ser at TS åpenbart er på bærtur. Alle vet at det er umulig å få TS tilbake fra bærturen. Likevel er det mange som gang etter gang prøver å overbevise TS om at han er på bærtur, og vips har TS fått masse oppmerksomhet selv om ingen tror på han.

La han nå gå på bærtur i fred, det er rom for noen tullinger i verden, ikke noe å provosere seg over.

Samtidig er det viktig å imøtegå påstandene, siden det dessverre ikke er alle som skjønner at det er en bærtur og flere kan finne på å svelge det. Det er bra at disse ser innlegg som de tapre, utholdende Zzyzx poster og at bærturen ikke får stå uimotsagt selv om det dessverre går med altfor mye ressurser til det. Sukk.

Anonymous poster hash: cb67c...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troverdigheten? Basert på at dette høres for usannsynlig ut mener du?

Nei.

Nei - basert på at det ikke er noen logiske sammenhenger.

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hva som helst

Troverdigheten? Basert på at dette høres for usannsynlig ut mener du?

Nei.

Kanskje heller at en av sidene også omhandler følgende temaer:

"SOLFEGGIO HEALING FREQUENCIES"

"50 REASONS TO OPPOSE FLUORIDATION"

"GEOENGINEERING, CHEMTRAILS, HAARP, WORLD ORDERS, TIME LINES AND ASCENSION"

"The Maya: Cracking the Code of the Glyphs"

Seems legit

Endret av Flyndrefisken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være jeg formulerte feil (misforstod), men jeg forstår det dithen at UCC er endret "gjennom OPPT" (eller pga OPPT).

Ser du virkelig ikke problemet med dette? Det er som om jeg og kajakklubben min skulle bestemt oss for at vi ikke anerkjenner monarkiet, og så sender vi et brev til kongehuset der vi opplyser dem om at de ikke lenger er kongelige fordi vi sier det. Hvis de fortsetter å opptre som kongelige og ikke flytter ut av slottet umiddelbart, så kommer jeg og kajakklubben min til å sende dem regninger som kun kan betales med kronjuvelene. Kanskje vi til og med oppgir kontonummeret apanasjen skal settes inn på fra nå av. Og her er ironien. Vi anerkjenner ikke monarkiet og de kongelige, men vi skal faenmeg ha alt deres jordlige gods likevel.

Det går ikke an å påstå at penger ikke eksisterer og samtidig sende regninger til folk!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som Røiseand som nå skal kurse folk i jeg vet ikke hva, og det skal hun ha 200 kroner fra hver deltager for, minimum fem deltagere. Det er faenmeg spenstig for en som nekter å betale gjeld fordi hun har fått det for seg at gjeld ikke er penger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som Røiseand som nå skal kurse folk i jeg vet ikke hva, og det skal hun ha 200 kroner fra hver deltager for, minimum fem deltagere. Det er faenmeg spenstig for en som nekter å betale gjeld fordi hun har fått det for seg at gjeld ikke er penger.

Grunnen til at hun ikke skal betale gjeld er at gjelden er ikke-eksisterende fordi bankene (alle sammen) baserer utbetalingen på en svindel, ved å låne ut penger som oppstod i det de laget kontoen. Dette kunne du lest om selv om du hadde orket, men nå forteller jeg deg det.

Nå tror du kanskje ikke at det er sånn det foregår...

Røis.....Sigurdsdatter betalte nok egentlig gjelda med glede om banken klarte å fremvise dokumentasjon på at pengene kommer fra ekte verdier som andres innskudd eller gull f.eks. Det gjør det ikke.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...