Gå til innhold

UCC - Uniform Commercial Code / Staten Norge oppløst... (dramatisk endring allerede gjeldende...)


slask

Anbefalte innlegg

Gjest hva som helst

Det går ikke an å diskutere utkastelser av Norge i samme tråd som det påstås at Norges bank eies av fed, at Norge har gått konkurs flere ganger, myndighetspersoner som beskyttes av Vatikanet osv... Ikke bare fordi alt bare er tull, men fordi det er umulig å ha en "seriøs" diskusjon når det er ørten temaer som flyr fram og tilbake. Bare et tips OP..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OPPT har ikke en gang et wikipediaoppslag. Vittig. Men jeg ser jo at det er her Røiseland hører hjemme. Jeg googler gjerne Freeman of the land, jeg trenger en god latter innimellom.

https://duckduckgo.com/?q=oppt+norge

https://duckduckgo.com/?q=oppt+sverige

Mener du at det som ikke står på Wiki* ikke finnes?

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, på ingen måte, men jeg har vel en tiltrekning på de ikke helt opplagte sannhetene.

Anbefaler deg og alle andre som ønsker å vite mer, å søke informasjon på egen hånd. Det er jo ikke så vanskelig. Sikkert også raskere enn å prøve å vri ting ut av meg. Jeg er ikke utlært for å si det mildt...

Søk på Roger Larsen Vimeo.

Han har ørten videoblogger og tar for seg papirene som dokumenterer dette.

Jeg er overhode ikke interessert.

Min interesse går på hvorfor svake sjeler som deg la seg lure av absolutt alt som påstår at virkeligheten er litt annerledes enn vi kan oppfatte, selv om disse teoriene skulle være fulle av brister og feil.

Anonymous poster hash: 57315...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overhode ikke interessert.

Min interesse går på hvorfor svake sjeler som deg la seg lure av absolutt alt som påstår at virkeligheten er litt annerledes enn vi kan oppfatte, selv om disse teoriene skulle være fulle av brister og feil.

Anonymous poster hash: 57315...786

Men virkeligheten du får servert, eller antar stemmer, fordi det har "vært sånn" bestandig, den stoler du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt ei enda krone på å kunne se på TLC siden jeg oppdaget Røiseland, Stortingets Rettssikkerhetsgruppe, han godeste Dreyer og YouTube-videoene til Lise Tollefsen Slembe.

For guds skyld, ikke stopp nå! Dette er gratisunderholding på høyt nivå.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men virkeligheten du får servert, eller antar stemmer, fordi det har "vært sånn" bestandig, den stoler du på?

I motsetning til deg har jeg både kritisk og logisk sans. Det har jeg lært både av livet og av et universitet. Universitetene er ikke så autoritetstro, skjønner du.

Konspirasjoner er nok spennende, men man må faktisk se litt kritisk på dem. De fungerer bare fordi de tilsynelatende stemmer, men det er alltid underliggende premisser som blir fortiet eller forvrengt.

Det foregår mye skjult dritt i verden, men det er ikke der menighetene dine ser etter det.

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den som stusser på dette nye regelverket som er forandret i hele verden (UCC, OPPT.....).

Sjekk ut fra ca 30min i denne videoen for noen tips.

http://vimeo.com/64072809

Føler du deg litt som Cassandra av Troja?

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg litt som Cassandra av Troja?

Anonymous poster hash: 57315...786

Aldri hørt om før, så...nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om før, så...nei.

Kanskje du burde lese litt mer? Det kan utvikle kritisk sans og tankeevne.

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva som helst

Har du noe dokumentasjon som ikke er i video-form? Hvis man skal se alle videoene må man sette av timesvis, i tillegg til at det er mye vanskeligere å kommentere påstander når man må pause og starte videoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe dokumentasjon som ikke er i video-form? Hvis man skal se alle videoene må man sette av timesvis, i tillegg til at det er mye vanskeligere å kommentere påstander når man må pause og starte videoer.

Dette er jo intet annet enn strategi. Sånne som slask vet utmerket godt at oppegående folk ikke gidder å argumentere mot en video. Videoer er helt gull når det gjelder å skjule mangelen på kildemateriale. Vi kan like gjerne dunke hodet i veggen. Og så ser det så pent ut etterpå, for sånne som slask, fordi det er jo ingen som motsier noe særlig, og dermed har sånne som slask "vunnet" denne tråden. Nesten helt uten innsats, faktisk så lite innsats at de fleste setningene ikke en gang er meningsbærende.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noe dokumentasjon som ikke er i video-form? Hvis man skal se alle videoene må man sette av timesvis, i tillegg til at det er mye vanskeligere å kommentere påstander når man må pause og starte videoer.

Welcome to the I UV Webportal

This portal is meant to be a way for you to enter into a world that is unfolding right before all of our eyes....

http://i-uv.com/home-3/

De har valgt en dum farge på meny-linkene, rett under det lilla topp-banneret.

Hvite meny-linker på nesten hvit bakgrunn, bruk musa for å se hva det står.

Her er de dokumentene som viser nedstengningen av det opprinnelige regelverket, rettere sagt de tidligere korporasjonene.

http://i-uv.com/oppt-absolute/oppt-press-releases/

Og til de som fortsatt tviler, det er sikkeret mange - dette er ikke noen "barneklubb" som har laget sitt eget liksomregelverk med kul logo på hobbybasis. Dette er alvor.

De samme dokumentene ligger litt her og der rundt om på nettet.

Korporasjoner og banker er "foreclosed" verden over pga dette lovverket og derfor finner man videoer/blogger som forklarer hvordan/hvorfor folk nå leverer inn "courtesy notice" (høflighetsvarsel) til korporasjoner, banker osv. og eventuelt faktura til de ikke følger regelverket (eller rett og slett ikke skjønner det).

Hovedhensikten med courtesy notice og invoice er ikke å tyne til seg penger, men for å opplyse (tidligere) korporasjoner om at nå er det andre tider.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo intet annet enn strategi. Sånne som slask vet utmerket godt at oppegående folk ikke gidder å argumentere mot en video. Videoer er helt gull når det gjelder å skjule mangelen på kildemateriale. Vi kan like gjerne dunke hodet i veggen. Og så ser det så pent ut etterpå, for sånne som slask, fordi det er jo ingen som motsier noe særlig, og dermed har sånne som slask "vunnet" denne tråden. Nesten helt uten innsats, faktisk så lite innsats at de fleste setningene ikke en gang er meningsbærende.

Bruk kreftene dine på noe bedre.

Sånne som deg vil måtte lære "the hard way".

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva som helst

Stoler du seriøst på sider som blant annet omtaler astrologi og "galactic beings"?

Det holder heller ikke bare å linke til en drøss dokumenter uten noe mer. Du må i det minste fortelle hvorfor de er relevante og hva de forteller, samt hvor de kommer fra. Uten denne informasjonen er det bare masse intetsigende tekst som hvem som helst kan ha laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stoler du seriøst på sider som blant annet omtaler astrologi og "galactic beings"?

Det holder heller ikke bare å linke til en drøss dokumenter uten noe mer. Du må i det minste fortelle hvorfor de er relevante og hva de forteller, samt hvor de kommer fra. Uten denne informasjonen er det bare masse intetsigende tekst som hvem som helst kan ha laget.

Hvis du ikke klarer å finne ut det på egenhånd ut fra denne tråden, så lykke til videre i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva som helst

Tror nok jeg skal klare meg bra i verden, mange takk.

Du kan ikke forvente at noen skal ta dine standpunkt seriøst dersom du ikke engang gidder å argumentere for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome to the I UV Webportal

This portal is meant to be a way for you to enter into a world that is unfolding right before all of our eyes....

http://i-uv.com/home-3/

De har valgt en dum farge på meny-linkene, rett under det lilla topp-banneret.

Hvite meny-linker på nesten hvit bakgrunn, bruk musa for å se hva det står.

Her er de dokumentene som viser nedstengningen av det opprinnelige regelverket, rettere sagt de tidligere korporasjonene.

http://i-uv.com/oppt-absolute/oppt-press-releases/

Og til de som fortsatt tviler, det er sikkeret mange - dette er ikke noen "barneklubb" som har laget sitt eget liksomregelverk med kul logo på hobbybasis. Dette er alvor.

De samme dokumentene ligger litt her og der rundt om på nettet.

Korporasjoner og banker er "foreclosed" verden over pga dette lovverket og derfor finner man videoer/blogger som forklarer hvordan/hvorfor folk nå leverer inn "courtesy notice" (høflighetsvarsel) til korporasjoner, banker osv. og eventuelt faktura til de ikke følger regelverket (eller rett og slett ikke skjønner det).

Hovedhensikten med courtesy notice og invoice er ikke å tyne til seg penger, men for å opplyse (tidligere) korporasjoner om at nå er det andre tider.

http://rationalwiki.org/wiki/One_People's_Public_Trust

Motargument. I samme stil sånn sett, men gir den andre delen av bildet.

Uansett er begge synspunktene kunnskapløst, historiløst og forståelsesløst.

Men underholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk kreftene dine på noe bedre.

Sånne som deg vil måtte lære "the hard way".

Ja, det er greit, det. Jeg foretrekker faktisk det, framfor å måtte være så forbanna åpen til sinns at hjernen faller ut.

Jeg venter fortsatt på at du skal forklare meg hva UCC har å si for Norges rettssystem. Hvis du ikke kan, eller ønsker å forklare det, så burde det fortelle alle at du har null og niks å fare med. Virkelig ingenting.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...