Gå til innhold

UCC - Uniform Commercial Code / Staten Norge oppløst... (dramatisk endring allerede gjeldende...)


slask

Anbefalte innlegg

Her er litt stoff for deg som er jus-interessert.

Videoene handler om utkastelsesforsøk nå nylig i Norge, hvor Politiet ennå ikke har forstått at lovverket er endret fullstendig. Det er ikke så rart, fordi foreløpig er det kun "grasrota" som kjenner til dette.

Når vil norsk media faktisk tørre å skrive om dette?

http://www.youtube.com/watch?list=PLqQQFOVUZBLihV

Teksten her er fra den siste videoen i spillelista:

Denne videoen bør alle se og forstå. Rettsystemet eksisterer ikke lengre, og det gjør heller ikke staten Norge, etter at UCC - Uniform Commercial Code registeret ble oppløst ( det sentrale registeret over alle transaksjoner innad i stater, mellom stater, mellom stat og bedrift, og så videre). Uten UCC - intet statsapparat, så enkelt er det.
Alle myndighetspersoner opererer derfor nå på egenhånd og er nå fullt ansvarlig for sine egne handlinger og kan faktisk dømmmes etter sivil lovgivning i Norge, for et overgrep begått mot privatpersoner, om privatpersonen anlegger sivil straffesak etter Common Law lovsystemet, mot myndighetspersonen som begikk ovegrepet, og vil vinne saken.
Myndighetspersoner (Politi, dommere, Namsmann, Barnevern, NAV, Mattilsynet osv) har inntil september i fjor, vært beskyttet av Roman Curie (Vatikanet) og dets kontroll på norsk rettsvesen (som aldri har vært godkjent i den norske Grunnloven). Denne immuniteten mot straffeforfølgelse av myndighetspesoner i Norge, er nå opphevet av Pave Francis, og dermed har "bordet snudd", folket er nå i førersetet for lov og rett
Her i denne videoen forsøker Politi, Namsmann/advokat, å kaste ut en kvinne fra sitt hus, etter at kvinnen har vært utsatt for grove overtramp av hele det tidligere statsapparatet (NAV, Namsmann) og banken hennes. Se og lær hvordan borgerrettighetsbevegelsen tar lov og rett tilbake i dette samfunnet, og sender Politiet, Namsmann og Advokat på dør !"

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på når snøen kommer i år?

Anonymous poster hash: 57315...786

Hørt at det blir mildt helt frem til romjula. På østlandet, vel og merke.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du sende hit noe av det du har røyka?

Anonymous poster hash: e304a...f5a

Sånn går det når du slenger ut dustekommentarer uten å lese ting først.

Da gjør du i benklærne.

Forøvrig morsomt når folk oppdager hvilken bakoversveis de er nødt til å få.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nyhetsspeilet er favoritt nettavisen din?

Anonymous poster hash: 807ff...e77

Nei, kjære vene. Nyhetsspeilet er jo rene kosenettstedet sammenlignet med hva disse folka her driver på med. Åssen gikk det med Røiseland? Huset tvangssolgt ennå?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjære vene. Nyhetsspeilet er jo rene kosenettstedet sammenlignet med hva disse folka her driver på med. Åssen gikk det med Røiseland? Huset tvangssolgt ennå?

Ække sikker, men tror dama veit hva hu driver med.

Hu er ikke bortreist selv om en hver naturlig nok vil tro det i første runde.

Sjekk ut UCC og OPPT. Dette er ikke tull.

Banken vil ikke klare å fremvise beviset på at lånet hennes er backet i ekte verdier. Banken sitter i saksa til syvende og sist.

Det er økende i omfang at folk slenger en courtesy notice i bordet...

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror dama veit hva hun driver med. Jaja. Skrullinger.

Jeg har en sterk følelse av at du er på gyngende grunn med den uttalelsen.

Du har i alle fall ikke gjort hjemmeleksa med å sjekke hva hun/de driver med.

Som sagt - stikkord UCC, OPPT.

Samt DNB, Norges Bank......connection to Federal Reserve via bl.a. World Bank.

Årsaken er at Norge har gått konkurs flere ganger (er det kjente opplysninger?)

Ikke forvent at dine myndigheter eller nyhetsformidlere kommer til å fortelle deg dette - sjekk derfor ut selv.

Sjekk dette kommentarfeltet hennes, hvor en Asbjørn Torvaldsen pga hans angivelige misforståelse påstår at den norske stat eier Norges Bank, mens Ingunn vet at det er er det Federal Reserv som gjør.

Det vesentlige er at Ingunn viser til dokumentasjonen som forklarer at hun har rett.

(mulig linken ligger på en av de andre undersidene hennes, de ligger i toppmenyen under "banker").

Vi er på økonomi-forum, er vi ikke?

Da burde noen ha interesse av å sjekke hva hun linker til.

Som sagt - Ingunn vet hva hun snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årsaken er at Norge har gått konkurs flere ganger (er det kjente opplysninger?)

Nå skal jeg være en sånn kjip skeptiker og si at ekstraordinære påstander krever ekstraordinære bevis. Jeg akter ikke å bruke så mye som tre sekunder på å søke meg fram til dette selv. Din påstand - din bevisbyrde. Youtube-videoer anses ikke som dokumentasjon på noe som helst, med mindre det er Erna Solberg selv som bekrefter det du sier.

Inntil du klarer å overbevise meg om at denne påstanden er riktig så ser jeg på deg som en førsteklasses skrulling.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men Engleskoledamer klarer jeg ikke å ta alvorlig.



Anonymous poster hash: 807ff...e77
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være en sånn kjip skeptiker og si at ekstraordinære påstander krever ekstraordinære bevis. Jeg akter ikke å bruke så mye som tre sekunder på å søke meg fram til dette selv. Din påstand - din bevisbyrde. Youtube-videoer anses ikke som dokumentasjon på noe som helst, med mindre det er Erna Solberg selv som bekrefter det du sier.

Inntil du klarer å overbevise meg om at denne påstanden er riktig så ser jeg på deg som en førsteklasses skrulling.

Førsteklasses om ikke annet, mange takk.

Temaet er komplisert og ikke noe man kan forklare fullt og helt her - folk må begynne et sted på egenhånd. Lovverket er fullstendig endret og folk er nødt til å lære.

På denne læreveien vil man støte på mange Freeman of the land-folk (FOTL) og det er ikke så snodig som det kan virke ved første øyekast. Vi er alle født på jorda her (meg bekjent) og det naturlige er å ta ansvar for seg og sitt og ikke bli dynga ned i lovverk og regler opp og i mente, spesielt ikke lover som er laget for å utnyttet menneskene på forskjellig vis.

Som sagt et gedigent emne dette her og fremover vil man ikke kunne unngå å komme borti det - siden det vil omfatte hele verden (gjør allerede, men folk må våkne og lære).

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slask - er det eneste kriteriet for at du skal tro på noe at det står i opposisjon til etablerte sannheter?

Anonymous poster hash: 57315...786

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slask - er det eneste kriteriet for at du skal tro på noe at det står i opposisjon til etablerte sannheter?

Anonymous poster hash: 57315...786

Nei, på ingen måte, men jeg har vel en tiltrekning på de ikke helt opplagte sannhetene.

Anbefaler deg og alle andre som ønsker å vite mer, å søke informasjon på egen hånd. Det er jo ikke så vanskelig. Sikkert også raskere enn å prøve å vri ting ut av meg. Jeg er ikke utlært for å si det mildt...

Søk på Roger Larsen Vimeo.

Han har ørten videoblogger og tar for seg papirene som dokumenterer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suveren strategi. Selv på direkte spørsmål svarer du unnvikende og uten substans i det hele tatt. Du kommer med ville påstander og ber folk om å søke selv for å finne youtube-videoer som skal ta for seg påstått dokumentasjon. Herlig. Tipper du har omvendt akkurat null personer i denne tråden. Førsteklasses.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut UCC og OPPT. Dette er ikke tull.

Jeg skal være litt seriøs. UCC har ingen innvirkning på staten Norge. Hvis du og meningsfellene dine virkelig tror det så er dere litt mer skrudd i hodet enn jeg trodde. Og det sier litt, ass. Du kan begynne med å forklare hvordan dette skulle ha noe som helst å si for rettssystemet vårt. Rettssystemet i Norge, altså. Ikke bank og finans, men rettssystemet. Jeg er ingen økonom, men det finnes flere store finansstater i verden så vi andre klarer oss nok selv om doomsday preppers i junaiten skulle begynne å få behov for lageret sitt.

OPPT har ikke en gang et wikipediaoppslag. Vittig. Men jeg ser jo at det er her Røiseland hører hjemme. Jeg googler gjerne Freeman of the land, jeg trenger en god latter innimellom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...