Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er viktigere å advare andre mot dårlige selgere enn å få tilbake en liten sum penger. Når produktet ikke ligner bildet en gang driter jeg i de kronene jeg taper altså...

Eneste måten å få stoppet slike selgere på er jo ved å åpne case, og eventuelt rapportere den annonsen til ebay. Å bare godta det fordi det er billig blir litt "bruk og kast" mentalitet for meg.

Om den gamle kremen fremdeles selges kan du jo rapportere selve annonsen.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe UV-lampe til niesen min til jul. Helst startsett med gellac (full pakke), men har ikke kjøpt slik startsett før, så lurer på om noen av dere har kjøpt en startpakke MED lampe som dere kan anbefale?

Har kjøpt lampe før, men husker ikke fra hvilke selger, men den fungerer hvert fall veldig bra. Men nå er jeg altså ute etter et startsett. Det er jo et haav å velge mellom, og det er så kjedelig med bomkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer ikke å la være å kommentere det, men Ebay-tråden er nå på side 666 :ler2:

Aah, ja - har sett på det i hele dag, men har sittet på hendene mine for å ikke kommentere det! Takk! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måten å få stoppet slike selgere på er jo ved å åpne case, og eventuelt rapportere den annonsen til ebay. Å bare godta det fordi det er billig blir litt "bruk og kast" mentalitet for meg.

Om den gamle kremen fremdeles selges kan du jo rapportere selve annonsen.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Problemet er at ebay anser saken som løst hvis jeg får tilbake pengene. Det er viktigere for meg at selgeren slutter å selge så dårlige varer til andre kunder. Det blir jo mindre bruk og kast da enn hvis jeg juger i tilbakemeldingen bare fordi jeg får tilbake de få kronene jeg brukte. Dårlige tilbakemeldinger gir dårlig salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe UV-lampe til niesen min til jul. Helst startsett med gellac (full pakke), men har ikke kjøpt slik startsett før, så lurer på om noen av dere har kjøpt en startpakke MED lampe som dere kan anbefale?

Har kjøpt lampe før, men husker ikke fra hvilke selger, men den fungerer hvert fall veldig bra. Men nå er jeg altså ute etter et startsett. Det er jo et haav å velge mellom, og det er så kjedelig med bomkjøp.

Jeg kjøpte dette, og er veldig fornøyd!! :tommelsmil:

http://www.ebay.com/itm/Pro-Full-36W-White-Cure-Lamp-Dryer-12-Color-UV-Gel-Nail-Art-Tools-Sets-Kits-/371027670326?pt=US_Nail_Care&hash=item5662f8f536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse dekslene var fine, i alle fall et par av dem :) Noen som har disse eller lignende og kan si noe om kvaliteten? Deilig billig, men frykter at det skal være langt fra like fint i virkeligheten...



Anonymous poster hash: 22c32...1a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min i dag. L passet bra men snittet var litt irriterende, jeg har tydeligvis for lange brød for den rysjedelen som skal gå under bysten ligger oppå brøda mine.... Kan til nøds slippe unna når jeg bruker min superløftende bh fra change..... Og stoffet er litt avslørende på ryggen når det gjelder ryggvalker.

Anonymous poster hash: fefab...fb2

Hvilken størrelse bruker du til vanlig? Kjolen var kjempe fin, men blir så usikker når det kommer til størrelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sjokkert her jeg sitter. Bestilte disse musene til katten 16.oktober. I dag dukket de opp i postkassen min. Snakker om å være rask på labben!
Men jeg vet ikke om det er så veldig bra kvalitet da. Halen på musene er noe sånt filt-stoff (?), som går av bare man drar litt i den. Ellers ser de greie ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Problemet er at ebay anser saken som løst hvis jeg får tilbake pengene. Det er viktigere for meg at selgeren slutter å selge så dårlige varer til andre kunder. Det blir jo mindre bruk og kast da enn hvis jeg juger i tilbakemeldingen bare fordi jeg får tilbake de få kronene jeg brukte. Dårlige tilbakemeldinger gir dårlig salg.

Og et vist antall klager gjør at selgeren ikke får selge varene sine på ebay. Det gjelder både om en rapporterer varer som blir solgt på feil prinsipper og om en åpner en case.

Med tanke på hvor mange her som kjøper av selgere som har dårligere enn 99% i tilbakemeldinger er det jo tydelig at mange ikke tar seg tid til å lese dem.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å se hvor naturlige vippene kommer til å se ut, heldigvis er de nesten aldri dyre, så det er rom for bomkjøp også. Disse er de beste jeg har kjøpt! Ser kjempenaturlige ut, folk sa at de ikke la merke til at det var falske vipper før jeg sa det selv.

Jeg sverger til Duo vippelim, man får kjøpt det på cubus, men myyye billigere på ebay. Det er det som holder absolutt best og er enklest å bruke etter min erfaring.

Falske vipper krever ganske mye trening, da. Jeg klarer fortsatt ikke å bruke mindre enn 30 min på å sette på, og jeg har holdt på en stund nå. Har ikke opplevd at mine egne vipper er blitt kortere eller slitte, tvert i mot egentlig, siden jeg bruker mindre mascara nå :)

Takk for veldig bra svar :) Siden man limer fast vippene, kan man fjerne de når man vil igjen da, eller må man vente til limet løsner? Hvis ikke vil man vel rive av de ekte vippene? Hva hvis man fester vippene skjevt, kan man rette på dette, eller må de bare være slik til limet løsner? Hvor lenge sitter vippene på før limet løsner?

Ser det er flere sorter av duo vippelim på ebay. Hvilken sort er best å bruke?

Anonymous poster hash: c931b...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har anbefalinger på kjoler? Syntes det kan være litt vanskelig å finne en som passer til min kropp.

Er 168 høy, har ganske store pupper og stor rompe. Trenger da noe som ikke går rett opp og ned så jeg ser posete ut, MEN heller ikke noe som sitter alt for tett inntil da jeg ikke er så fornøyd med å vise meg frem på den måten..

Noen som har kjøpt noe de har vært fornøyd med? Blir glad for alle svar, hilsen ei som vil ha flere kjoler!



Anonymous poster hash: 8f23f...c94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for veldig bra svar :) Siden man limer fast vippene, kan man fjerne de når man vil igjen da, eller må man vente til limet løsner? Hvis ikke vil man vel rive av de ekte vippene? Hva hvis man fester vippene skjevt, kan man rette på dette, eller må de bare være slik til limet løsner? Hvor lenge sitter vippene på før limet løsner?

Ser det er flere sorter av duo vippelim på ebay. Hvilken sort er best å bruke?

Anonymous poster hash: c931b...534

Det er ikke meningen at man skal feste vippene på dine egne vipper, du fester dem på huden rett over dine egne vipper, og det er ganske vanskelig å få festet dine egne vipper i samme slengen, så det trenger du ikke bekymre deg over. Du skal begynne å feste vippene når limet er blitt sticky, og det tørker ikke med en gang ved kontakt, så du kan fint ordne og rette opp før det tørker :)

Med DUO kan vippene sitte på lenge, jeg bruker falske vipper daglig så alt mellom 12-16 timer. Du kan ta dem av når du vil ved å dra dem forsiktig av fra innersiden av vippene!

Jeg tror de forskjellige typene bare er forskjellige farger eller "tones", men jeg bruker den klare som kommer i lyseblå pakning. Sist kjøpte jeg fra denne selgeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anobano

Jeg er helt sjokkert her jeg sitter. Bestilte disse musene til katten 16.oktober. I dag dukket de opp i postkassen min. Snakker om å være rask på labben!

Men jeg vet ikke om det er så veldig bra kvalitet da. Halen på musene er noe sånt filt-stoff (?), som går av bare man drar litt i den. Ellers ser de greie ut :)

Betalte du virkelig 90 kr for en mus? eller har prisen steget noe voldsomt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan dere fortelle hvordan skjerfet er når dere har mottatt det? :)

Jeg fikk skjerfet i dag. Det luktet litt loft, men ble bedre etter en lufte tur ut. Nå lukter det frisk luft og Calvin Klein parfyme, og forhåpentigvis var turen ut det det trengte for å bli kvitt lager/loft lukta. Det er ganske mykt og isolerte veldig godt også. Greier ikke helt å identifisere akkurat hva skjerfet er laget av, men tror det er en blanding av diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte du virkelig 90 kr for en mus? eller har prisen steget noe voldsomt? :)

Ut fra annonsen er det 12 stykker i pakken. :) Så 90 kroner for 12 stykk, ikke alt for verst det.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte du virkelig 90 kr for en mus? eller har prisen steget noe voldsomt? :)

Det var 12 stk i. Og jeg tok visst feil i det jeg skrev om kvaliteten. De er faktisk ganske bra. Katten elsker dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...