Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv


MissStiles

Anbefalte innlegg

:velkommen:

Endelig helg!

Slenger beina på bordet og tar det med ro foran TV`n ikveld!

God helg!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carleigh-Ann

Ville bare si gratulerer med dagbok jeg :) Har vært veldig ksoelig å skrive med deg de siste månedene. Kos deg på sofaen! Går bra film kl 21:00, "Hunndjevelen" på TV2 Zebra med hun som blir helt psycho når mannen er utro. Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset!! Begynte å se på "Risky Business" med Tom Cruise nå. Ikke sett den før.

Takk, jeg har likte å skrive med deg den siste tiden og. Nå kan vi fylle opp hverandre dagbok med hva vi vil. Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Hvordan er formen, fortsatt forkjølet? Jeg blir så trøtt når det er sånn grått og trist vær.. Hadde håpet å sole meg og bade på Langøyene i dag men neida.. I morgen kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen, fortsatt forkjølet? Jeg blir så trøtt når det er sånn grått og trist vær.. Hadde håpet å sole meg og bade på Langøyene i dag men neida.. I morgen kanskje :)

Formen er bedre idag. men fortsatt ikke på topp. Det hjelper å slappe av og ikke gjøre noen ting. Jobbet altfor mye i det siste. Merker at jeg er glad jeg sa nei til å jobbe idag og imorgen.

For min del passer det bra at det er litt dårlig vær. Da slipper jeg å ha dårlig samvittighet over å sitte inne hele dagen.

Usikker på hva som skjer imorgen. Snakk om kino med lillesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Ble det noe kino forresten? Er så mange bra filmer nå. Skal se Sex and the city 2 på onsdag med en venninne, har fortsatt ikke fått sett den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det noe kino forresten? Er så mange bra filmer nå. Skal se Sex and the city 2 på onsdag med en venninne, har fortsatt ikke fått sett den..

Jupp, det ble det!! Det var godt å komme seg ut!!! Og ikke minst, hyggelig å se søsteren min igjen.

Fulgte du med på serien? sett første filmen?

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg så utrolig rastløs!! Herregud!! Jeg har egentlig lyst til å gjøre noe men allikevel jo.. Håper det er noe på TV ikveld.

Jeg er så reisesjuk!!! Hele helga har jeg sett på flybilletter til London. Har så lyst til å dra dit. Enten en hel helg eller bare en dagstur for å shoppe!

Også er vi 3 jenter som snakker om å reise til New York på nyttårsaften. Håper virkelig at det blir noe av. Jeg kommer bare til å begynne å spare med en gang jeg får lønn neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jupp, det ble det!! Det var godt å komme seg ut!!! Og ikke minst, hyggelig å se søsteren min igjen.

Fulgte du med på serien? sett første filmen?

Jepp, har sett alle episodene og første filmen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Idag er jeg så utrolig rastløs!! Herregud!! Jeg har egentlig lyst til å gjøre noe men allikevel jo.. Håper det er noe på TV ikveld.

Jeg er så reisesjuk!!! Hele helga har jeg sett på flybilletter til London. Har så lyst til å dra dit. Enten en hel helg eller bare en dagstur for å shoppe!

Også er vi 3 jenter som snakker om å reise til New York på nyttårsaften. Håper virkelig at det blir noe av. Jeg kommer bare til å begynne å spare med en gang jeg får lønn neste uke.

I know the feeling! Jeg sikler også på London. Det som er kjipt er at det er så strengt på jobben så jeg får ikke fri :( Så hvis jeg skal til London må jeg dra rett etter jobb, og det blir så stress..

New York høres utrolig gøy ut, sikkert en fantastisk opplevelse! Jeg elsker å reise, men det er synd det koster så mye. Jeg klarer desverre ikke å reise uten å shoppe, det er umulig! Må spare jeg og.. Vi får begynne med lotto hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker London. Føler jeg aldri blir ferdig med den byen. Også forelsket jeg meg skikkelig i New York når jeg var der for snart 2år.

Det hjelper ikke at været er dårlig her i hovedstaden. Da får jeg bare lyst til å dra rett til Gardemoen og sett meg på første fly til et varmere strøk sørover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Carleigh-Ann

Back in Oslo :) Hvordan var Göteborg? Var det bare festing og shopping?

Jeg er litt lei meg pga komplisert situasjon med min kjære og en psycho ex av han. Nå har jeg bare lyst å være for meg selv og ikke se noen egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back in Oslo :) Hvordan var Göteborg? Var det bare festing og shopping?

Göteborg var fint! Jeg fikk shoppet litt og spiste en god middag på kvelden. Elsker å sove på hotel. Også ble det Liseberg men dessverre uflaks. Det regnet! Men gøy allikevel..

Nå har jeg til og med bestilt 3 dager til London om 1 mnd. Og New York tur etter jul. Gleder meg veldig! Bare å begynne og spare for harde livet.

Ellers skjer det lite i mitt liv. Holder på med min aller siste eksamen. Utrolig kjedelig å sitte på skolen når man egentlig føler man er ferdig på skolen. Men nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Examener er kjedelige. Men føles ekstra bra når man er ferdig :)

Så gøy med London OG New York! Wow, det blir mye shopping tenker jeg.

Jeg må også planlegge noe gøy. Tror jeg skal til London med en venninne av exen, bare shoppe og kose oss. Og Costa Rica bare MÅ bli bra. Pappa syns så synd på meg så han skal spandere billetten..

Bare det er sol og varme så er jeg happy happy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese til eksamen er utrolig kjedelig. Men vi er 3 stk og vi er flinke til å lese sammen. Det hjelper.

Men jeg er litt sosial for å slippe og tenke på eksamen døgnet rundt. Det er hyggelig. Være med litt venner.

Imorgen skal jeg møte en venn av meg. Jeg gikk på han på gata igår. Visste ikke at han var tilbake i Oslo en gang. Vi har ikke sett hverandre siden påske i fjor. Litt spent på åssen det blir å finne på noe med han imorgen. Vi rota litt, skjønner du.. Men men.. Vi har alltid klart å ha det gøy sammen. Så tror ikke det skal bli et så stort problem. Får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Hvordan gikk det da du møtte han vennen din? Alt ok? Kan bli litt pinlig å møte gutter man har surra med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan gikk det da du møtte han vennen din? Alt ok? Kan bli litt pinlig å møte gutter man har surra med..

Jeg møtte han ikke på onsdag. Tok det igår i stedet. Det var veldig hyggelig. Vi var først ute og spiste også tok vi noen drinker et sted. Det var ikke pinlig. Heldigvis. Vi er like gamle og kan alltid prate både om alvorlige og ikke-alvorlige ting. Det liker jeg. Men det er noe han ikke vet. Han har nemlig vært sammen med eksen min sin søster. Jeg fant det ut mens jeg og eksen var sammen. Eksen min likte absolutt ikke at hun og jeg hadde en felles venn. Det skjønner jeg. Vi snakket litt om ekser igår. De to har bare hilst på hverandre 1-2 ganger, så tror ikke han husker hva broren til eksen hans heter en gang. Vurderte om jeg skulle si noe igår. Men jeg lot det være. Liker liksom at vi kan snakke om det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så fint å høre at det gikk bra med han gutten :) Alltid hyggelig med folk man kan slappe av med, uten at de forventer noe mer.

Hva har du ellers gjort i helgen? Det var jo så fint vær i dag, utrolig varmt og deilig. Det liker vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Yvonne!!

Tja, av en eller annen grunn så var jeg dårlig når jeg våknet på morgenen. Så hele dagen gikk til å ligge på sofaen og se på TV. Egentlig veldig godt, siden det har vært en slitsom uke. Men jeg burde ha lest. Utpå ettermiddagen ble formen bedre og jeg fikk endelig gjort noe. Lovte å skrive sammendrag til lesegruppa, så jeg ble ferdig med det. Imorgen (idag) skal jeg være flink til å lese ferdig pensum.

Gleder meg til neste helg. Da skal jeg i bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...