Gå til innhold

Bytte smak på fóret (pro plan)


Eføy

Anbefalte innlegg

Jeg har en strihåra dachs som blir fóret med Pro Plan Adult med kylling og ris. Det har hun gjort siden vi fikk henne. Magen hennes har også blitt veldig stabil nå. Nå må nytt fór kjøpes inn, og jeg vurderer å kjøpe med en annen smak- lam og ris- istedet, for å variere litt. Kan jo hende hun begynner å gå lei av kylling og ris (selv om jeg vel tviler, da hun er et matvrak..)

Man skal jo være forsiktig med bytting av fór, men jeg lurer rett og slett på om dette også gjelder når man bruker samme fórmerke, men med en annen smak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det er samme merke vil det jo ha annen sammensetning så jeg ville kjørt tilvenning. Men så lenge hun koser seg med det hun får og hun fungerer bra på det så ser jeg ikke helt poenget med å bytte jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke skifte smak egentlig. de blir så kresne og spiser til slutt ingenting. kan skje. skjer ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Du bør ikke skifte smak egentlig. de blir så kresne og spiser til slutt ingenting. kan skje. skjer ofte

Aldri skjedd med meg... Pleide å bytte litt innimellom både på gamlebikkja og hu jeg har hatt lengst av de vi har nå... Og hu jeg har fått nye bikkja av har også pleid å gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...