Gå til innhold

Sjekket munnen til pus engang til


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway

Aiai, er dette noe jeg bør ringe dyrlegen om eller gjøre noe med? Det var jo incidenten med vinduet, han stupte ut og slo munnen.. så ikke noe før nå. Dette er vel bare melketenner, og han viser ikke noe tegn til at det gjør vondt eller piper, men jeg blir jo bekymret for lille babyen min for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hunden min hadde knekt ei tann og jeg merket heller ingenting på han. Jeg fikk dyrelegen til å se på det og han mente at det måtte legges ei fylling i, noe vi har gjort. Tannlegen som la i fyllinga sa at dyrene sjelden viser tegn til smerte i slike tilfeller, selv om det åpenbart må være smertefullt. For dyr er det tegn på svakhet å vise smerte. Men om katten din fortsatt har melketenner tror jeg ikke det er noe å stresse med, kommer ann på hvor lenge det er til tannfelling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen min hadde slosskamp når han var liten rett før han skulle felle melketennene, dyrlegen sa at så lenge han ikke viste tegn til smerte og han fortsatte og spise/drikke som normalt så var det ingen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Ok, kjempetusentakk for svar :-)

Han er nøyaktig 2 måneder og 3 uker. Jeg vet ikke helt når de feller jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Kattunger feller visstnok tenner mellom 4 og 6 måneders alder, jeg for min del husker ikke hvor gamle knottene våre var da vi plukket opp tenner etter de :ler:

Siden den er så liten, og den biter og spiser som normalt er det sikkert ikke noe som trenger å gjøres med det. Men hønemor som jeg er ville jeg nok tatt en telefon til dyrlegen på mandag og bare hørt med de, sånn for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...