Gå til innhold

Puseskrytetråd


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Ja, er helt skjelven ennå! Ble så glad da jeg fant dem malende i dag morges med halen opp og hilste på meg :hjerte:

Stakkar lille cygnus med verandaleppe da ;-( og omar piper litt når jeg løfter han, men det går vel over, de løper ellers rundt som noen gale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Veronica Mars
Det var noen. Har da så mange bilder, men kan ikke poste alle.

Veronica Mars. Jeg har myggnetting foran mitt vindu, men er redd det ikke holder etter hvert, men er pollenfilter sterkere tror du?

Aldri sett det før... :sol:

Så pen pus Frøken Titt. :)

Jeg tror nok ikke pollenfilter er sterkere enn myggnetting nei, det var bare forslag til noe å ha foran vinduet. Det er vel omtrent det samme bare at pollenfilteret er mer finmasket. Myggnettingen kan vel faktisk være laget av kraftigere stoff. Men nå tviler jeg på at det er stoffet i seg selv som svikter, det er mer sannsynlig at det er festingen, man fester jo gjerne med teip.

Men hvis man har riktig type vindu går det an å lage en ramme der myggnettingen eller pollenfilteret er stiftet fast, også bare trykke rammen inn i vinduskarmen etter at man har åpnet vinduet. Da skal det vel være rimelig trygt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Ja, er helt skjelven ennå! Ble så glad da jeg fant dem malende i dag morges med halen opp og hilste på meg :hjerte:

Stakkar lille cygnus med verandaleppe da ;-( og omar piper litt når jeg løfter han, men det går vel over, de løper ellers rundt som noen gale..

Når de løper rundt som noen gale er de nok bare litt forslått. Åh, pusunger er så herlige! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Så pen pus Frøken Titt. :)

Jeg tror nok ikke pollenfilter er sterkere enn myggnetting nei, det var bare forslag til noe å ha foran vinduet. Det er vel omtrent det samme bare at pollenfilteret er mer finmasket. Myggnettingen kan vel faktisk være laget av kraftigere stoff. Men nå tviler jeg på at det er stoffet i seg selv som svikter, det er mer sannsynlig at det er festingen, man fester jo gjerne med teip.

Men hvis man har riktig type vindu går det an å lage en ramme der myggnettingen eller pollenfilteret er stiftet fast, også bare trykke rammen inn i vinduskarmen etter at man har åpnet vinduet. Da skal det vel være rimelig trygt tror jeg.

Kan være en idé å stifte nettingen fast, ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Åå, så søte de var :-D

Bildet oppe i høyre hjørnet ligner min katt. Har ikke funnet den ledningen så har ikke fått tatt inn bilder ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falt litt for birmaen til Svimle jeg. :rødme:

Her er min herlige sibirgutt knapt 4 uker:

http://img108.imageshack.us/my.php?image=d...64mediumpv6.jpg

5 mndr. og 3,5 kg allerede:

http://img108.imageshack.us/my.php?image=misjka5mndrml3.jpg

Innlegget er endret i henhold til reglene for bildebruk.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk bra med pusene dine Dynetryne, det kan være skummelt med nysgjerrige småpuser som tror de er Tarzan. :klem:

Det var mange søte pusekatter her, får lyst på enda en katt jeg nå :sjenert:

Glow; har du fått en pus som er av typen bukseklatrer? :ler:

Katter er morsomme :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Ååå så fine puser Glow og la Flaca!

Jeg har vært sammen med en "haug" katter i hele kveld, både store og små. Vært på besøk på krisesenteret for katter, hvor vi fikk våre to fra.

la Flaca: Sibirpuser er fine, har du brukt norsk oppdretter?

Katter er noen fantastisk vakre dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattegjest

Så mange fine katter!

Jeg elsket den hvite(, døve) katten. Bildet var nydelig.

(Snakker du ikke sørlandsdialekt Tweek?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la Flaca: Sibirpuser er fine, har du brukt norsk oppdretter?

Ja, han kommer fra Siberikos i Rindal, Møre og Romsdal. Nå er det faktisk blitt en del oppdrettere av sibir, så man trenger ikke reise utenlands lenger.

Sibiren kan også fås med maske "Neva Maskerade", men det er ikke en godkjent farge i Norge. Jeg er ganske svak for den likevel. Ser ut som en mix av gaupe og siameser. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle

Kom over dette geniale bildet av den første katten vi hadde; henge og sove er knallgodt! Jeg var ryggoperert på den tiden der, og han hang ved siden av meg i sofaen (måtte ligge for det meste, operasjon som gikk feil..), titt og ofte.

post-7955-1185798111_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Svimle
Fin pus og DRITFET sofa!! Jeg vil ha sånn, hadde matchet mine gardiner :-D

Den sofaen er ca 30 år gammel og er nå gitt bort til et loppemarked :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Sukk og stønn for en herlig tråd!! Den Omaren er prikklik den som vi hadde- men som ble syk og måtte avlives.

:katt: :klem:

Har lyst på puse igjen, jeg og, men må vente litt til praktiske forhold ligger til rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Svimle for frekkhet :( Jeg skal innrede når jeg flytter ut, med masse møbler som er minst 30 år gamle :D

Omaren min er nuseslk047777777777 nå skjønte dere kanskje han tok turen over tastaturet? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...