Gå til innhold

sexavhengig


Gjest anonym nå

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå

Har funnet ut at jeg er sexavhengig. :forvirret:

Dette etter at jeg har hatt sex med tre forskjellige menn på fire dager. (en ekselsker, en elsker og en jeg dater) samt hatt mye sex den siste tiden med diverse menn. Holder mye av dette hemmelig og skammer meg veldig.

Dette ødelegger mye for meg. Tenker på sex hele dagen, innleder forhold med tvilsomme menn som behandler meg dårlig og når jeg endelig har funnet en mann som er kjempe grei og snill mot meg går jeg hen og har sex med to andre på to dager. :fy_fy:

Tror mye av årsaken til dette er det at jeg savner selskap og føler meg til tider ensom.

Tror jeg er skadet og har funent ut at jeg ikke har kontroll på min egen seksualitet. Har noen det på samme måte. Er det hjelp og få?

Må gjøre noe med dette, for er redd at jeg den dagen jeg har funnet den rette og er i et seriøst forhold at jeg går hen og er utro med en gang det dukker opp et eller annet problem. Noe jeg virkelig ikke synes er akseptabelt :frustrert: Har vært i forhold før og vært trofast da, men denne avhengigheten er mye verre nå enn den var da.

Hva skal jeg gjøre? :forvirret:

Håper på gode råd og ikke dømmende kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: Gå til legen og få tatt en hormonprøve........................

Har hørt problemet før og det ordnet seg med tabletter............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sex med disse mennene for sexens egen skyld, eller for å bli holdt rundt, kysset, strøket... osv... nærhet, følelelse av å være attraktiv...?

psykolog kan sikkert hjelpe, men det er jo flere mil med ventelister, så kanskje du skal prøve å være din egen terapeut og finne ut HVORFOR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Ja, jeg vet om ei som hadde det problemet. Ble kalt "nymfoman". Måtte ha en på morgen, formiddag og utover heledagen. Det ble et stort problem for henne. Var fiksert på sex hele tiden. Hun var sykepleier av yrke, så det gikk utover jobben hennes. Ble et stort problem. Så hun tok kontakt med legen. Det var en eller annen verdi i hormonene som var for høy. Så det ble justert med tabletter så hun fikk et "normalt" seksualiv. Hun mista ikke lysten, bare at den verdien av et eller annet ble normal. Er det ikke en legeside du kan søke på på nett? Eller ikke vær redd for å kontakte lege. Det er bedre det en å bli kast "flokse" på by`n.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pål_*

Slapp av det er helt normalt for kvinner i slutten av 30 årene, det gir seg nok i overgangsalderen skal du se:-)

quote=anonym nå,09.10.2005 (12:55) ]

Har funnet ut at jeg er sexavhengig. :forvirret:

Dette etter at jeg har hatt sex med tre forskjellige menn på fire dager. (en ekselsker, en elsker og en jeg dater) samt hatt mye sex den siste tiden med diverse menn. Holder mye av dette hemmelig og skammer meg veldig.

Dette ødelegger mye for meg. Tenker på sex hele dagen, innleder forhold med tvilsomme menn som behandler meg dårlig og når jeg endelig har funnet en mann som er kjempe grei og snill mot meg går jeg hen og har sex med to andre på to dager. :fy_fy:

Tror mye av årsaken til dette er det at jeg savner selskap og føler meg til tider ensom.

Tror jeg er skadet og har funent ut at jeg ikke har kontroll på min egen seksualitet. Har noen det på samme måte. Er det hjelp og få?

Må gjøre noe med dette, for er redd at jeg den dagen jeg har funnet den rette og er i et seriøst forhold at jeg går hen og er utro med en gang det dukker opp et eller annet problem. Noe jeg virkelig ikke synes er akseptabelt :frustrert: Har vært i forhold før og vært trofast da, men denne avhengigheten er mye verre nå enn den var da.

Hva skal jeg gjøre? :forvirret:

Håper på gode råd og ikke dømmende kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i slutten av tredve årene, men i midten av 20 årene. Så det er ingen forklaring, men det med hormonene tror jeg nok heller på. Skal til gynekolog snart. Skal snakke med han om dette :rodme:

Dessuten tror jeg skal se om jeg kan finne meg en sexolog eller god psykolog.

Har iallefall innrømmet at jeg har et problem og prøver å gjøre noe med det.

Tror jeg føler meg ensom. Har behov for oppmerksomhet, annerkjennelse og det å føle meg attraktiv.

Men skal finne en løsning på dette. Har vel allerede gjort det ved å bare herreter holde meg til en mann.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to.

Jeg er helt gal etter sex. skulle ønske jeg hadde sex med mange forskjellige samme dag..

sikkert ikke helt normalt, men jeg liker det.. :):)

mmmmmm så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en dame som deg som var så glad i sex at hun ville ha sex med flere enn meg. Det å sitte på jobben å vite at dama mi knullet andre menn ville jeg synes var helt topp. Dette er ikke så unikt og kalles gjerne hotwife på engelsk. Stå på er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HungMan
Har funnet ut at jeg er sexavhengig.  :forvirret:

Hva skal jeg gjøre?  :forvirret:

Håper på gode råd og ikke dømmende kommentarer.

Da er vi to.................bare fortsett du, nyt (sex)livet, siden du er dame er det betydelig lettere å få dekket behovet. Jeg er mann og er ikke i nærheten av å få det for å si det sånn, skulle gjerne hatt sex to ganger om dagen hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser tydeligvis på dette som et problem, og da syns jeg det er lurt av deg å ta det opp med gynekologen din. Slitsomt, men også farlig med tanke på kjønnsykdommer.

Bruk i allefall kondom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har funnet ut at jeg er sexavhengig.  :forvirret:

Dette etter at jeg har hatt sex med tre forskjellige menn på fire dager. (en ekselsker, en elsker og en jeg dater) samt hatt mye sex den siste tiden med diverse menn. Holder mye av dette hemmelig og skammer meg veldig.

Dette ødelegger mye for meg. Tenker på sex hele dagen, innleder forhold med tvilsomme menn som behandler meg dårlig og når jeg endelig har funnet en mann som er kjempe grei og snill mot meg går jeg hen og har sex med to andre på to dager.  :fy_fy:

Tror mye av årsaken til dette er det at jeg savner selskap og føler meg til tider ensom.

Tror jeg er skadet og har funent ut at jeg ikke har kontroll på min egen seksualitet. Har noen det på samme måte. Er det hjelp og få?

Må gjøre noe med dette, for er redd at jeg den dagen jeg har funnet den rette og er i et seriøst forhold at jeg går hen og er utro med en gang det dukker opp et eller annet problem. Noe jeg virkelig ikke synes er akseptabelt  :frustrert: Har vært i forhold før og vært trofast da, men denne avhengigheten er mye verre nå enn den var da.

Hva skal jeg gjøre?  :forvirret:

Håper på gode råd og ikke dømmende kommentarer.

Høres lettvinnt ut å kunne skylde på sexavhengighet når du går rundt å er utro, men desverre for deg så er det ikke sånn. Du er bare utro og det er alt du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være sex-avhengighet, kan like gjerne være behov for å føle seg noe verdt (og hva man legger i "noe verdt" kan være veldig forskjellig).

Ble skilt. Siste par årene hadde jeg ikke lyst å ha sex med fyren i det hele tatt!

Har aldri hatt så stort behov for sex som da det var over :sjarmor: Trengte sex for sexens skyld, men også for å vite at jeg fortsatt "hadde draget" (hvilke jeg hadde :sjarmor: ), for nærhet (som jeg hadde manglet i lang tid), for å føle meg som kvinne, for å føle jeg hadde kontroll (på et eller annet, vet ikke helt hva) og sikkert for mange andre grunner jeg ikke helt vet.

Men jeg begrenset meg til en one-night stand, en elsker over et lite halvår og en dildo, onani og sex-noveller...

Ta kontroll jente! Mulig det er noe med hormoner og det bør vel sjekkes ut, men tror jeg også ville gått i meg selv og prøvd å finne ut hvorfor jeg ville ha sex og om det muligens er noe annet bak det. Jeg var veldig klar over at det var et hav av andre grunner enn fysiske, og var så heldig og finne han elskeren for uforpliktende og deilig sex for sexens skyld og var fonøyd med det (pluss egen-aktiviteten :sjarmor: ). Så traff jeg samboer og begynte å elske igjen og var veldig glad jeg ikke hadde gitt den sex-fikseringen få overtaket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lettvinnt ut å kunne skylde på sexavhengighet når du går rundt å er utro, men desverre for deg så er det ikke sånn. Du er bare utro og det er alt du er.

Såvidt jeg vet er man ikke utro uten at man har et forhold og et forhold er ikke det samme som å date noen - man "eier" ikke noen fordi man har spist middag sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest been there

Jeg tror ikke nødvendigvis at du ikke vil klare å skjerpe deg dersom du treffer "den rette". Kjenner meg godt igjen i hvordan du har det. Har hatt samme "problem" selv i mine singelperioder. "Rekorden" min var tre forskjellige på samme døgn (ikke samtidig).

Men jeg er allikevel gift på 6. året og har ikke vært utro en eneste gang siden jeg traff min utkårede. Selv ikke da jeg tok min mann i utroskap følte jeg behov for å treffe andre menn. Jeg vet nemlig at det å ha sex med andre ikke løser noen ting. Jeg har absolutt rast fra meg, og har ikke behov for andre enn mannen min. I tidligere forhold har jeg selv vært utro, og jeg vet at det kun ødelegger mine egne følelser for min nåværende. Jeg har tilgitt mannen min, og håper og tror at han har lært og heller ikke gjør det igjen. Kan så klart ikke garantere at verken jeg eller min mann vil falle for fristelsen, men jeg har troen på at det er mulig å forandre seg og klare å bli trofast. Jeg tror ikke på "en gang utro, alltid utro". Men at ved å innse sine feil og ha vilje til å endre seg, så er alt mulig.

Jeg tror også at en måte å få det bedre med deg selv er at du må slutte å tro at det du gjør er forkastelig. Så klart det er ikke er bra å være utro, men så lenge man er singel og ikke sårer andre, så er det ikke den største synden i verden å knulle litt rundt en periode. Det finns mye mer forkastelige ting enn det. Men pass på deg selv, og prøv å ikke gjøre ting du ikke føler deg konfortabel med. Prøv å ta en måned sexfri. Kanskje det kan hjelpe noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Høres lettvinnt ut å kunne skylde på sexavhengighet når du går rundt å er utro, men desverre for deg så er det ikke sånn. Du er bare utro og det er alt du er.

Er da ikke utro. er ikke i et forhold og da ka man vel ike kalle det at jeg har sex med flere for utroskap? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette etter at jeg har hatt sex med tre forskjellige menn på fire dager. (en ekselsker, en elsker og en jeg dater) samt hatt mye sex den siste tiden med diverse menn. Holder mye av dette hemmelig og skammer meg veldig.

Ikke utroskap kanskje, men nesten i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...