Gå til innhold

Ble vraket av overvektig dame..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en trivelig dame med 20 kg ekstra ett par ganger siste uka. I ettermiddag sendte hun meg melding om at hun ikke ville fortsette da det ikke føltes riktig. Det valget respekterer jeg fullt ut.
Første gangen jeg har blitt vraket av en dame som er overvektig. Er ikke skuffet, bare litt forundret. Jeg er normalvektig.Hun burde være glad jeg i det hele tatt gadd å date henne.. Kvinnfolk altså :-P

Du kan ikke kreve en Brad Pitt når du har 20 kg for mye og er rund som en ball.

Kravstore dere damer?



Anonymous poster hash: f365c...5c7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er da ikke sikkert det gikk på utseende da? Det er jo fullt mulig det var noe med personligheten hun ikke likte? For eksempel at du omtaler henne som overvektig :fnise:



Anonymous poster hash: ae5ad...f0d
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI jeg ser deg nesten ikke der oppe, der du sitter på din svært høye hest.



Anonymous poster hash: 81fce...560
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun heller vil ha en bamse.

Anonymous poster hash: 16f76...91d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, du, jeg skjønner godt hvorfor hun dumpet deg hvis du tror at utseende betyr alt.

Selv om man har 20 kg ekstra må man ikke ta til takke med en slank mann, bare fordi han er intr. For hun var det åpenbart ikke, og jeg ser at hun har gjort riktig valg :)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å tynne folk har automatisk god personlighet! hm.. det visste jeg ikke

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en trivelig dame med 20 kg ekstra ett par ganger siste uka. I ettermiddag sendte hun meg melding om at hun ikke ville fortsette da det ikke føltes riktig. Det valget respekterer jeg fullt ut. Første gangen jeg har blitt vraket av en dame som er overvektig. Er ikke skuffet, bare litt forundret. Jeg er normalvektig.Hun burde være glad jeg i det hele tatt gadd å date henne.. Kvinnfolk altså :-PDu kan ikke kreve en Brad Pitt når du har 20 kg for mye og er rund som en ball. Kravstore dere damer? Anonymous poster hash: f365c...5c7

Det er ikke akkurat det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest denne posten...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, med den innstilingen der skjønner jeg godt at hun dumpet deg.

Man kan være så pen og flott man bare gidder, men med en dårlig personlighet går ting rett i dass.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hun dumpet deg sikkert fordi hun oppdaget at du har som hobby å trolle på Kvinneguiden og rakke ned på kroppsfasongen hennes ;) Ditt sjarmtroll!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har datet en trivelig dame med 20 kg ekstra ett par ganger siste uka. I ettermiddag sendte hun meg melding om at hun ikke ville fortsette da det ikke føltes riktig. Det valget respekterer jeg fullt ut.

Første gangen jeg har blitt vraket av en dame som er overvektig. Er ikke skuffet, bare litt forundret. Jeg er normalvektig.Hun burde være glad jeg i det hele tatt gadd å date henne.. Kvinnfolk altså :-P

Du kan ikke kreve en Brad Pitt når du har 20 kg for mye og er rund som en ball.

Kravstore dere damer?

Anonymous poster hash: f365c...5c7

Jeg har virkelig vondt av deg som ville være som den barmhjertige samaritan og ofre tid på damen; Hun skulle skamme seg som ikke ville ha deg :sinna:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ikke vi feite damer gidder å ta til takke med mannfolk med personlighet som et kneippbrød.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så forundret jeg, TS virker skikkelig dumpbar.



Anonymous poster hash: c2d4e...d96
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg oppførte meg høflig og sa ikke noe stygt til henne.

Det er her på KG jeg har lært å "date nedover" så det var ikke noen suksess.

Så er det vell flere damer i Oslo å leke med.



Anonymous poster hash: f365c...5c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du var 20 kg for tynn? :)



Anonymous poster hash: 7d60e...be8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun ville sikkert ikke dele maten sin med deg. Du var heldig som slapp unna. Før du veit ordet av det, så hadde du hatt flesk i trynet døgnet rundt på en søndag. Masse digge damer der ute! Happy huntin'! :danse:



Anonymous poster hash: 06905...9eb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som du skriver virker det som om du mener at hun burde være takknemlig for at du datet henne. Kanskje du var litt slik rundt henne og, isåfall skjønner jeg meget godt at hun dumpet deg ;)

Det var nok en grunn til at du datet henne og, bare vent å se, kanskje ender hun opp med en som er enda bedre enn deg, det tror jeg du hadde hatt godt av å se ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at overvektige mennesker skal ta til takke med hva som helst? Skikkelig charity liksom...

Med den holdingen så skjønner jeg godt at hun dumpet deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som faktisk ikke ville datet en som er overvektig, bare så det er sagt.



Anonymous poster hash: f365c...5c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...