Gå til innhold

Hjelp meg, player eller treig eller... Hva tror du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet helt ærlig ikke om hva jeg skal tro..

Har hatt med så mange rare mannfolk å gjøre i det siste, at jeg tror ikke jeg klarer å se hva som er hva lenger.

Jeg og han har sett hverandre lenge på trening, jeg har ikke tenkt noe særlig over han, da han i utganspunktet ikke er helt min type ( litt for liten :P )

Han klarer på en eller annen måte å finne meg på insta, og begynner å like bilder osv, så ender det opp med at han legger meg til på face.

Vi chatter fremogtilbake og han er ganske ivrig på å snakke med meg, så vi har tett kontakt i noen dager. Mitt første inntrykk er at dette er en "snill" gutt altså ingen player type. Da han uten å ha møtt meg ( utenfor gym sammenheng) gir meg en gave, KUN for å være snill. Samtidig som han gir meg denne gaven oppstår det en situasjon på gymmen ( ett slags trekantdrama ) som da fører til at han ikke vil snakke med meg mer, og sletter meg fra face. Jeg får utrolig dårlig samvittighet og skriver to lange meldinger hvor jeg beklager meg, og sier at jeg håper han vil gi meg en ny sjangse for å bli kjent en dag..

Det går noen dager, eller en uke kanskje. Og han skriver endelig til meg. Vi ordner opp og avtaler en kaffe den kommende helgen. Vi går på "date" og har det veldig hyggelig og prater lett sammen osv.. Han virker til å være ivrig på å møtes igjen, vi chatter som vanlig osv.. Jeg inviterer han hjem til meg uken etter, han sier han har veldig lyst til å komme hvis han får tid. Jeg skjønner da at dette mest sannsynlig er ett nei, og riktig får jeg han får ikke tid.. greit nok...Men synes også samme uken at han begynner å bli treig på å svare, er mer tilbake. Han ringer meg også ett par ganger og vi snakker noen dager på telefon. Men nå ser jeg virkelig at han er treig med meldinger og ikke kontaker meg så mye lenger. Dog er han like ivrig på å møtes igjen snart, sier han vil reise med meg vi skal gjøre ditt og datt osv.. altså snakker om fremtiden..dette har han gjort mye...

Så inviterer jeg på nytt førstkommende helg, og jada vi skal treffes og han gleder seg, sier ofte han savner meg osv.. Men på onsdagen blir han forkjølet og torsdag har han plutselig feber, så jeg skjønner at han ikke kommer til helgen nå heller. Vi har ikke så mye kontakt og han skylder på at han er syk, men vil forsikre seg om at jeg ikke tror at han IKKE vil møte meg. For jeg spurte han rett ut flere ganger, men han sier jeg bare må stole på han..Fredag kveld er han litt bedre men fortsatt ganske forkjølet og med hoste, han spør hva jeg skal i kveld og lurer på om jeg er med en gutt. Jeg forsikrer meg om at nei, jeg sitter bare hjemme og venter til han skal bli frisk. jeg forsikrer han flere ganger at det er bare han jeg vil møte, og han sier han håper virkelig det bare er han jeg treffer,,.

Lørdagen kommer, og planen var at han skulle komme på kvelden. Jeg har for lengst skjønt at det ikke blir noe av så jeg håper ikke noe på det heller. Hører ingen ting fra han på lørdagen, men ser på søndag at han har vært på BAR??? :/ Det går en stund utpå dagen før han sender meg mld og lurer på om jeg ikke vil snakke mer med han, så sier jo selvfølgelig men er heller han jeg tviler på... Jeg forteller at jeg ser han har vært på Bar, men ikke i en sur tone.. Han forklarer det med at han ble med kompisen da han hadde spurt, også fordi han var lei av å ligge inne i 4 dager, men var ikke det at han ikke ville møte meg men han følte seg snørrete og ekkel...

For meg begynner dette å bli litt unnskyldninger? Jeg vet rettogslett ikke om jeg skal sitte å vente på han eller bare gå videre? Han mener vi snart skal møtes igjen og vil ikke at jeg skal treffe andre.. Senest idag har han sagt han savner meg, men jeg vet ikke om jeg skal tro på det?

Blir jeg holdt på gress her eller hva?

Beklager langt, håper noen vil ta seg tiden til å svare :trist:



Anonymous poster hash: 6ef4f...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som han har fått kalde føtter pga trekantdramaet.

Jeg tenker at enten er han blitt skuffet og ser ikke lenger på deg på samme måte, så han fortsetter å si de samme ting som før (at han savner deg osv), men oppfører seg annerledes fordi han ikke vil innrømme til deg at han ikke føler det samme som før episoden.

Eller er han blitt så forvirret av episoden at han har delt meninger som kjemper mot hverandre, noe som fører at han vekselsvis er ivrig eller tenker at han bør ta avstand fra deg.

I begge tilfellene trenger han nok bare å føle seg trygg på deg igjen, og dette bør du hjelpe ham med. Avhengig av hvordan han tenker når han har følt seg sviktet av noen og hvor mye han bærer nag på dem som har sviktet ham, kan det i verste fall hende at han holder deg på gress med vilje, enten for en stund eller på ubegrenset tid. Ellers trenger han bare litt tid, pluss at du betrygger ham ift hvor ppålitelig du er og hvor bra for deg du synes han er,



Anonymous poster hash: 849b0...62f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som noe skikkelig surr. Dere har ikke datet eller noe, men du får gave av ham og dere snakker om fremtiden? Og du reagerer på at han har vært på bar og tror ikke helt på at han har vært syk? Nei, rykk tilbake til start, dette er jo bare rot.



Anonymous poster hash: 49fb7...57f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ikke sitt hjemme og vent. Gå ut med venninner og venner. ha det hyggelig, ha et eget liv :)

- det er fullt mulig å ha et eget liv og samtidig ha en beundrer eller to som gjerne vil møte deg.

Synes det var litt snodig den intense jakten på bekreftelse på at du absolutt ikke ser noen andre enn ham, selv om han har problemer med å holde avtaler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest dette kan høres ut som playertendenser. Veldig på og snakker om fremtiden, avlyser flere ganger på kort frist, drar ut med kompiser og svarer tregt på melding. Jeg hadde ikke brukt mer energi på han der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlinger foran ord, sier jeg bare.

Dette er åpenbart en mann som trenger bekreftelse, men uten å vite hva som skjedde under dette "trekandramaet" så kan jeg ikke svare deg på akkurat dette.

Han avlyser hele tiden, og du sitter som en hund og venter på han. Slutt å være en dørmatte! Drit nå i han, og fortsett livet uten han. Bedre at du avslutter nå, enn å finne ut om 6 måneder at han bare holder deg på gress. Virker som en ekstremt usikker gutt.

Hvor gamle er dere forresten?



Anonymous poster hash: 66e5e...a00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres ut som noe skikkelig surr. Dere har ikke datet eller noe, men du får gave av ham og dere snakker om fremtiden? Og du reagerer på at han har vært på bar og tror ikke helt på at han har vært syk? Nei, rykk tilbake til start, dette er jo bare rot.

Anonymous poster hash: 49fb7...57f

TS her..

Ser det er litt vanskelig å skjønne hva jeg skriver her, men for å forklare det litt..

Vi er på samme gym, han legger meg til på face og vi starter å chatte. Han virker veldig interessert i å bli kjent med meg. Jeg nevner en ting jeg gjerne skulle hatt, men som jeg ikke har råd til. Vi møtes på gymmen, han leverer denne tingen til meg, som da blir som en liten gave fra han til meg.. Men det oppstår en situasjon med en en annen jeg da holdt på med, som også er på gymmen. La oss bare si at det ble nesten slosskamp. Og ja vet, min feil at jeg flørta med to stk samtidig, så jeg dreit meg ut..

Han slettet meg og ville ikke svare meg etter denne episoden, noe jeg forstår veldig godt. Jeg hadde utrolig dårlig samvittighet og ville gjøre det bra igjen med han, for syntes ikke han fortjente det som skjedde, spess ikke etter å ha gitt meg en gave bare to min før han omtrent blir slått ned...

Jeg sendte han to lange mld, hvor jeg la meg flat og fortalte hvor mye jeg ønsket å faktisk bli kjent med han og at jeg håpet vi kunne legge den pinlige episoden bak oss.. Det tok noen dager, før han kontaktet meg og vi ordnet alt opp og gikk på denne daten.. Etter dette følte jeg ihvertfall at vi har ordnet opp, og lagt den episoden bak oss.. Når jeg tenker meg om har han nevnt at han er dårlig på å svare på meldinger, han jobber mye samt trenger mye egentid.. Men allikvel føles det ut som han ignorerer meg mange ganger.. Og sånn var han ikke i starten...

I går chattet vi litt frem og tilbake igjen, og han sier igjen han savner meg og vil vi skal møtes igjen...

Men han kommer heller ikke med noen eksakte planer.. Han er fortsatt litt forkjølet samt skal flytte imorgen.. så vet ikke om dette virkelig kan være gyldige grunner?

Det som er rart at han "beskylder" meg for å være kort og stille, og spør meg om jeg ikke vil snakke mer med han, hvis det går en stund uten at vi prater..Når det er han som kan la være å svare / gi lyd fra seg på opptill 8 timer :/

Jeg blir bare helt gal her, skjønner ikke hva han vil.. Hvis han liker meg, vil han vel møte meg veldig snart?

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlinger foran ord, sier jeg bare.

Dette er åpenbart en mann som trenger bekreftelse, men uten å vite hva som skjedde under dette "trekandramaet" så kan jeg ikke svare deg på akkurat dette.

Han avlyser hele tiden, og du sitter som en hund og venter på han. Slutt å være en dørmatte! Drit nå i han, og fortsett livet uten han. Bedre at du avslutter nå, enn å finne ut om 6 måneder at han bare holder deg på gress. Virker som en ekstremt usikker gutt.

Hvor gamle er dere forresten?

Anonymous poster hash: 66e5e...a00

Kommer aldri til å sitte i 6 mnd å vente på noen ;) det er jo det som er problemet mitt, jeg har så liten tolmodighet.. vår første "date" var for 3 uker tilbake..

Vi er begge 26..

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest dette kan høres ut som playertendenser. Veldig på og snakker om fremtiden, avlyser flere ganger på kort frist, drar ut med kompiser og svarer tregt på melding. Jeg hadde ikke brukt mer energi på han der.

Forunderer meg overhode ikke om han er player nei.. :trist: Men er ikke det at han avlyser, han bare klarer ikke å avtale... Ellers så har han hatt jobb og vært syk... :vetikke:

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her ( igjen) :fnise:

Og er det normalt at playere er "sjalu" altså lurer på om du er med andre, sier rett ut at de ikke vil du skal være med noen andre? Trodde de ikke brydde seg, så lenge de fikk det de ville ha... Og jeg har tilogmed sagt til han at jeg er veldig frustrert fordi det er lenge siden :fnise: så han vet han får, bare han kommer å henter...



Anonymous poster hash: 6ef4f...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her ( igjen) :fnise:

Og er det normalt at playere er "sjalu" altså lurer på om du er med andre, sier rett ut at de ikke vil du skal være med noen andre? Trodde de ikke brydde seg, så lenge de fikk det de ville ha... Og jeg har tilogmed sagt til han at jeg er veldig frustrert fordi det er lenge siden :fnise: så han vet han får, bare han kommer å henter...

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Når du må lokke med sex for å få oppmerksomhet og interesse fra fyren så har du tapt, dette er lavmål'

Lykke til.

Anonymous poster hash: 9f5fa...807

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må lokke med sex for å få oppmerksomhet og interesse fra fyren så har du tapt, dette er lavmål'

Lykke til.

Anonymous poster hash: 9f5fa...807

Jeg har ikke lokket med sex i det hele tatt, sex har såvidt vært emne hos oss.. Vi har bare pratet åpent med hverandret, flørtet og tullet... Jeg har ingen problemer med å si rett ut hva jeg føler og vil. Vil jeg ha sex, ja så vil jeg det og jeg sier det akuratt som det er.. Sex er ikke hoved greia her, men jeg er utrolig frustrert... :fnise:

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ts her ( igjen) :fnise:

Og er det normalt at playere er "sjalu" altså lurer på om du er med andre, sier rett ut at de ikke vil du skal være med noen andre? Trodde de ikke brydde seg, så lenge de fikk det de ville ha... Og jeg har tilogmed sagt til han at jeg er veldig frustrert fordi det er lenge siden :fnise: så han vet han får, bare han kommer å henter...

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Spiller det egentlig noen rolle hvilken eventuell merkelapp man kan sette på ham?

Poenget er vel fremdeles om han tilfører deg positiv energi, - og det du så langt har skrevet tyder vel ikke akkurat på at han gjør det, synes du vel det?

Så hvorvidt du velger å omgi deg med mennesker som tilfører frustrasjon og negativ energi blir jo ditt eget valg.

Enkelte av oss hadde nok ikke orket all negatviteten og den energi det krever for å forsøke å balansere den negativteten han bringer inn i livet ditt.

Så er dette bare hvordan jeg leser og forstår det du har skrevet, det er ingen fasit, men kan alikevel være verd å tenke igjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ingenting her som tyder på at han er en "player", bare at han er uinteressert.



Anonymous poster hash: d3474...9ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at han prioriterer å dra på bar når han har stressa mye de siste ukene også ligget hjemme syk i flere dager. Da er det godt å føle litt på livet og ralle med venner igjen, ikke bruke den første friske dagen sin på en stiv og seriøs hangout med en dame. Jeg ville gjort det samme, selvom jeg også egentlig hadde lyst og lovt å treffe en date.



Anonymous poster hash: 5f40e...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at han prioriterer å dra på bar når han har stressa mye de siste ukene også ligget hjemme syk i flere dager. Da er det godt å føle litt på livet og ralle med venner igjen, ikke bruke den første friske dagen sin på en stiv og seriøs hangout med en dame. Jeg ville gjort det samme, selvom jeg også egentlig hadde lyst og lovt å treffe en date.

Anonymous poster hash: 5f40e...d9b

Nå gir du meg håp her, du vet det ;)

Hørte ikke noe fra han igår, bortsett fra han skrev at han hadde ikke gitt lyd fra seg pga han flytter.

Og idag sende han en mld hvor han skrev han savner meg og har ikke glemt meg, men har fortsatt mye med flytting å gjøre og regner med å bli ferdig iløpet av uken..

Bare venter fortsatt jeg da....... :plystre:

Jeg bare har så innmari dårlig følelse på at jeg blir gresset her :lillesky:

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liten update her..

Føler meg bare enda mer forvirra, og nå lurer jeg på om jeg rettogslett skal kutte og takke for meg??

Håper flere kan komme med gode råd til meg :( blir gal av all usikkerheten...

Som sagt har jeg gått å ventet, ventet i hele påsken. Lørdagen avtalte vi skulle møtes mandag, men avtalte ingen klokkeslett.. Så jeg gikk å ventet da mandagen kom, skrev litt tidlig på dagen men han nevnte ingen ting om å møtes. Jeg sa heller ingen ting, for jeg har jo invitert han og gitt utrykk mange nok ganger at jeg vil treffes...

Da ettermiddagen kom, ga jeg opp håpet og følte meg igjen veldig skuffet og mer irritert.. Så tok han kontakt 9 tiden, og spurte meg om hva jeg gjorde, om det bare var han som måtte skrive til meg hele tiden først og om vi ikke egentlig skulle møttes. Altså han klarer å skylde det hele på meg.. Jeg ventet med å svare ( pleid å svare med engang alltid) så ringte han en gang, jeg tok den ikke, og han forsøkte å ringe to ganger til uten at jeg svarte. Så sendte han flere mld om hva jeg gjør, hvorfor jeg ikke svarer.. Da "klikket" det litt for meg, og jeg fortalte han akuratt hva jeg følte.. At jeg følte han ikk er noe intressert og jeg er lei av å vente på han, at han heller kan være ærlig med meg.. Han skyldte på at han hadde hatt mye med seg selv å gjøre i det siste, og at han hadde tenkt mye på den episoden som skjedde. Altså han skylder på den episoden, men han sa han vil virkelig se meg og være med meg. Og han skulle bli bedre på å vise det..

Så jeg ga han en siste sjangse, og vi møttes igår.. Jeg var veldig spent, og tenkte endelig skal jeg kunne gjøre meg opp noen sikkre tanker om han, men neei da! Han bor med sin bestekompis og det ble bare til at vi satt i stua dems og prata MED kompisen. Altså.. han ville ikke være alene med meg virket det som, for når kompisen prøvde å gå på rommet sitt ville han at han skulle være der??

Jeg skjønner meg virkelig ikke på han? Når vi først endelig møtes, så vil han ikke ha tid helt alene med meg? Dog skal det nevnes, han snakket flere ganger om fremtiden som ting vi måtte gjøre, og ga meg flere komplimenter, men at han satt så langt fra meg i sofaen og ikke ville være alene med meg skuffet meg. Føler ikke han har noe lyst på meg, føler jeg ikke tenner han rettogslett :( Han vet jeg har gått lenge uten sex og kos nå men han tar ingen initiativ til det? Andre gutter nærmest maser på meg om å ha sex... jeg skjønner ingen ting og føler meg lite verdt for han rettogslett... Jeg var der i nesten 2 timer, og når jeg skulle gå ga han meg en kjapp hadenuss men det var liksom det...

He is just not that into me, right? :trist:

Beklager langt! Håper virkelig noen gidder å komme med innspill her..



Anonymous poster hash: 6ef4f...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update her..

Føler meg bare enda mer forvirra, og nå lurer jeg på om jeg rettogslett skal kutte og takke for meg??

Håper flere kan komme med gode råd til meg :( blir gal av all usikkerheten...

Som sagt har jeg gått å ventet, ventet i hele påsken. Lørdagen avtalte vi skulle møtes mandag, men avtalte ingen klokkeslett.. Så jeg gikk å ventet da mandagen kom, skrev litt tidlig på dagen men han nevnte ingen ting om å møtes. Jeg sa heller ingen ting, for jeg har jo invitert han og gitt utrykk mange nok ganger at jeg vil treffes...

Da ettermiddagen kom, ga jeg opp håpet og følte meg igjen veldig skuffet og mer irritert.. Så tok han kontakt 9 tiden, og spurte meg om hva jeg gjorde, om det bare var han som måtte skrive til meg hele tiden først og om vi ikke egentlig skulle møttes. Altså han klarer å skylde det hele på meg.. Jeg ventet med å svare ( pleid å svare med engang alltid) så ringte han en gang, jeg tok den ikke, og han forsøkte å ringe to ganger til uten at jeg svarte. Så sendte han flere mld om hva jeg gjør, hvorfor jeg ikke svarer.. Da "klikket" det litt for meg, og jeg fortalte han akuratt hva jeg følte.. At jeg følte han ikk er noe intressert og jeg er lei av å vente på han, at han heller kan være ærlig med meg.. Han skyldte på at han hadde hatt mye med seg selv å gjøre i det siste, og at han hadde tenkt mye på den episoden som skjedde. Altså han skylder på den episoden, men han sa han vil virkelig se meg og være med meg. Og han skulle bli bedre på å vise det..

Så jeg ga han en siste sjangse, og vi møttes igår.. Jeg var veldig spent, og tenkte endelig skal jeg kunne gjøre meg opp noen sikkre tanker om han, men neei da! Han bor med sin bestekompis og det ble bare til at vi satt i stua dems og prata MED kompisen. Altså.. han ville ikke være alene med meg virket det som, for når kompisen prøvde å gå på rommet sitt ville han at han skulle være der??

Jeg skjønner meg virkelig ikke på han? Når vi først endelig møtes, så vil han ikke ha tid helt alene med meg? Dog skal det nevnes, han snakket flere ganger om fremtiden som ting vi måtte gjøre, og ga meg flere komplimenter, men at han satt så langt fra meg i sofaen og ikke ville være alene med meg skuffet meg. Føler ikke han har noe lyst på meg, føler jeg ikke tenner han rettogslett :( Han vet jeg har gått lenge uten sex og kos nå men han tar ingen initiativ til det? Andre gutter nærmest maser på meg om å ha sex... jeg skjønner ingen ting og føler meg lite verdt for han rettogslett... Jeg var der i nesten 2 timer, og når jeg skulle gå ga han meg en kjapp hadenuss men det var liksom det...

He is just not that into me, right? :trist:

Beklager langt! Håper virkelig noen gidder å komme med innspill her..

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Du sitter der og legger all makta i hans hender, tar ikke initiativ selv, og blir skuffa når ting ikke skjer som du hadde forestilt deg i hodet ditt. Trenger jeg si mer?

Og se det fra mennenes side: vi blir fortalt vi er griser som kun tenker på sex. For da kan vi ikke være seriøse. Prøver vi ikke bli intime, så er vi ikke seriøse. Altså, uansett hva en mann gjør så vil vi ikke være seriøse eller ha lyst på dere. Håpløst.

Gi det tid og ikke tenk så mye. Ta initiativ og om du vil bli pult inviter ham til date hjemme hos deg. Du gjør det vanskeligere enn det du trenger.

Personlig syns jeg du virker vanskelig og dramatisk og ville hold meg unna deg.

Anonymous poster hash: 3f242...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sitter der og legger all makta i hans hender, tar ikke initiativ selv, og blir skuffa når ting ikke skjer som du hadde forestilt deg i hodet ditt. Trenger jeg si mer?

Og se det fra mennenes side: vi blir fortalt vi er griser som kun tenker på sex. For da kan vi ikke være seriøse. Prøver vi ikke bli intime, så er vi ikke seriøse. Altså, uansett hva en mann gjør så vil vi ikke være seriøse eller ha lyst på dere. Håpløst.

Gi det tid og ikke tenk så mye. Ta initiativ og om du vil bli pult inviter ham til date hjemme hos deg. Du gjør det vanskeligere enn det du trenger.

Personlig syns jeg du virker vanskelig og dramatisk og ville hold meg unna deg.

Anonymous poster hash: 3f242...566

Jeg tar ikke initiativ selv? Det er bare jeg som har mast om å møtes hele tiden da.. Har du lest start innlegget? :plystre:

Jeg har sagt ting rett ut, forsikret han om at det han, og bare han jeg vil bli bedre kjent med...

Har også invitert han hjem til meg, men da kunne han ikke også ble han jo syk....

Dramatisk er jeg kanskje, men har ikke vært det ovenfor han... Har kun sagt det som jeg føler det, men føler jeg får bare unnskyldninger tilbake...

Merker dette tar mye av energien, derfor lurer jeg på om jeg skal kutte.. Men samtidig dumt om han faktisk er seriøs, for 99% av alle vil kun ha sex..

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Jeg anbefaler deg på det sterkeste om å kutte ut kontakten med han. Send han en sms hvor du skriver at du synes du fortjener bedre og lykke til videre. Ikke svar på meldinger, epost, telefon (blokker hans nummer), osv. At du finner deg i å bli behandlet som en dørmatte! Det finnes flere fisk i havet. Og ja, jeg har vært i en nesten lignende situasjon med en som avlyste en time før vi skulle treffes, gang på gang. Når vedkommende kommer med unnskyldninger hele tiden, da er det på tide å takke for seg. Handlinger er sterkere enn ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...