Gå til innhold

Menn som


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snoppesnapper :ler: heldigvis ikke det det er snakk om her.

Anonymous poster hash: ef6c7...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Her er bildet du beskriver :P

Anonymous poster hash: 76178...573

Tør jeg si det... jeg, jeg kunne vært mamma'n hans så jeg sier det: Så kjekk han er :)

- og du... fjerne det bildet fort som svinnt dersom det er bildet av ham.

Jeg synes det er et veldig uskyldig bilde. For meg spiller det ikke på sex overhodet, det viser en pen og ung mann som gjør sitt beste for å ta et bilde han synes han kan sende.

Forestillinger om hvilke bilder som kanskje dersomatte, vissomatte revolusjon og krig kanskje kan komme til å bli sendt en gang i fremtiden er noe man tar den dagen det potensielt oppstår.

Akkurat her og nå er det bildet som er mottatt et meget uskyldig og pent bilde av en kjekk, yngre mann :)

Kos deg med blikket hans. Jeg ville ikke dømt ham nedenom og hjem pga et slikt bilde nei.

- og husk at vi er nok ganske ulike du og jeg TS ;) Jeg kan si hva jeg ville gjort som det mennesket jeg er, men det betyr ikke at det blir riktig for deg fordi d er et annet menneske.

Men jeg ville iallefall ikke hverken dømt ham eller tolket det bildet som en invitasjon hverken til rask sex eller som noe annet enn et ønske om å sende deg et bilde som han selv synes ser ok ut :)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille-Pus - jeg tror ikke det var TS som la ut det bildet. Regner med det var et random bilde? Eller var jeg litt naiv nå?

PS: Han var eye-candy ;)



Anonymous poster hash: 49fd0...ceb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildet du beskriver :P

Anonymous poster hash: 76178...573

Faen så store lepper du har

Anonymous poster hash: 3ca74...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar bilde av seg selv i senga om kvelden og sender deg det, hva er greia? Jeg har ikke snakket om sex i det hele tatt.

Anonymous poster hash: ef6c7...207

Men det gjør de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lille-Pus - jeg tror ikke det var TS som la ut det bildet. Regner med det var et random bilde? Eller var jeg litt naiv nå?

PS: Han var eye-candy ;)

Anonymous poster hash: 49fd0...ceb

Jeg ble veldig i tvil siden hash'en til TS endret seg underveis i tråden, - så jeg tenkte det var nå best å være så hyggelig at jeg sa ifra, bare sånn i tilfellet det faktisk ikke var et tilfeldig bilde.

Håper jo det var et tilfeldig bilde plukket opp på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...