Gå til innhold

Menn som


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tar bilde av seg selv i senga om kvelden og sender deg det, hva er greia? Jeg har ikke snakket om sex i det hele tatt.

Anonymous poster hash: ef6c7...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tenkte på deg før de skulle legge seg. Du vet, når man har fri fra alt og tankene raser. Men alt vi menn gjør bunner i sex. Tror jeg skal slutte å kommunisere med det motsatte kjønn. For jeg tenker vel bare på sex.

Anonymous poster hash: 82432...782

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så erfaren med dating og sånt, men trodde sånne bilder var sånt man sendte kjæresten sin jeg. Føler ikke jeg kjenner dem, ja det har skjedd ved flere anledninger.

Anonymous poster hash: ef6c7...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så erfaren med dating og sånt, men trodde sånne bilder var sånt man sendte kjæresten sin jeg. Føler ikke jeg kjenner dem, ja det har skjedd ved flere anledninger. Anonymous poster hash: ef6c7...207

Men etter bildet kjenner du dem vel littegrann bedre vel?

Altså mission accomplished for avsenderen. :fnise:

:plystre:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter bildet kjenner du dem vel littegrann bedre vel?

Altså mission accomplished for avsenderen. :fnise:

:plystre:

Er bare usikker på hvordan jeg skal reagere på det.

Anonymous poster hash: ef6c7...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare usikker på hvordan jeg skal reagere på det. Anonymous poster hash: ef6c7...207

Nå har aldri jeg hverken sendt eller mottatt slike bilder uoppfordret, men har allikevel sett at det er ganske vanlig.

Jeg vil anta at det er en nokså direkte invitt fra avsenderen, så enten tar du opp tråden og spiller på den, eller så ignorerer du hvis du ønsker å gå saktere frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har aldri jeg hverken sendt eller mottatt slike bilder uoppfordret, men har allikevel sett at det er ganske vanlig.

Jeg vil anta at det er en nokså direkte invitt fra avsenderen, så enten tar du opp tråden og spiller på den, eller så ignorerer du hvis du ønsker å gå saktere frem.

Takk for seriøst svar. Var egentlig det jeg lurte på om det var vanlig og hvilken hensikt personen hadde bak å sende et slikt bilde. Jeg er jo ute etter noe seriøst og ikke en fling hvis jeg først skal gå for noe. Men er jo leken og kosete i et forhold.

Anonymous poster hash: ef6c7...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for seriøst svar. Var egentlig det jeg lurte på om det var vanlig og hvilken hensikt personen hadde bak å sende et slikt bilde. Jeg er jo ute etter noe seriøst og ikke en fling hvis jeg først skal gå for noe. Men er jo leken og kosete i et forhold. Anonymous poster hash: ef6c7...207

Vanlig er det absolutt og muligens et typisk tegn på at menn og kvinner er veldig forskjellige.

Jeg vil anta at for en gutt som ønsker et raskt ligg kan det være en brukbar strategi å sende bilde av kuken tidlig. Dermed slipper han å bruke masse tid på å gå rundt grøten men plukker raskt ut de som er ute etter det samme.

Det kan derimot også være at han ikke skjønner hvordan kvinner tenker og tror at dette er veien å gå for å skape interesse.

Hvordan det er med dine må du nesten finne ut selv, og da vil det nok være lurt å ignorere dette en stund til hvis det er et seriøst forhold du er ute etter.

Endret av Uredd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

tar bilde av seg selv i senga om kvelden og sender deg det, hva er greia? Jeg har ikke snakket om sex i det hele tatt.

Anonymous poster hash: ef6c7...207

Aaaawwww..... er ikke det nydelig? :nigo:

Han har lagt seg, tenker på deg og sender deg bilde.

Om ikke det er et kompliment så vet ikke jeg altså.

Selfie med dynen opp over maven, med brystkassen bar, hvor han lener seg på den ene armen mens skyggene spiller i overarmsmusklene.

Hvor mener du sex'en kom inn i bildet sa du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaawwww..... er ikke det nydelig? :nigo:

Han har lagt seg, tenker på deg og sender deg bilde.

Om ikke det er et kompliment så vet ikke jeg altså.

Selfie med dynen opp over maven, med brystkassen bar, hvor han lener seg på den ene armen mens skyggene spiller i overarmsmusklene.

Hvor mener du sex'en kom inn i bildet sa du?

:fnise:

TS er tydeligvis for sjenert til å fortelle hva han egentlig tok bilde av da pus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var faktisk slik som Lille pus beskrev. Er faktisk ikke så sjenert til vanlig ;) Bare dette er nytt og jeg har vært i forhold i mange år.

Anonymous poster hash: ef6c7...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var faktisk slik som Lille pus beskrev. Er faktisk ikke så sjenert til vanlig ;) Bare dette er nytt og jeg har vært i forhold i mange år. Anonymous poster hash: ef6c7...207

Jaha. Da har jo tydeligvis jeg gjettet meg til altfor mye basert på hva du skrev. :rodme:

Derfor! I dette tilfellet! Lytt til Lillepus og ikke på meg.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg kjenner jo ikke den mannen som sender deg slike nydelige bilder (tror jeg.... :fnise: )

Men, når jeg får dem selv så følger gjerne noe alà disse ordene med :"Savner deg Pus...skulle ønske du var her sammen med meg".

Jeg ville tatt utgangspunkt i at du har fått et bilde som hverken er eksplisitt sexuelt eller som trykker en ukjent kuk rett opp i øynene dine.

Derimot et pent, men svært personlig bilde.

Om du liker mannen så er det lov å fortelle ham at han ser flott ut (dersom du synes det).

- og det er ikke urimelig å anta at han der og da savnet deg (min antagelse).

Nei, jeg pleier ikke leke frem helvetesscenarier, - det overlater jeg til dem som er mye flinkere enn meg i den tralten ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jo ikke den mannen som sender deg slike nydelige bilder (tror jeg.... :fnise: )

Men, når jeg får dem selv så følger gjerne noe alà disse ordene med :"Savner deg Pus...skulle ønske du var her sammen med meg".

Jeg ville tatt utgangspunkt i at du har fått et bilde som hverken er eksplisitt sexuelt eller som trykker en ukjent kuk rett opp i øynene dine.

Derimot et pent, men svært personlig bilde.

Om du liker mannen så er det lov å fortelle ham at han ser flott ut (dersom du synes det).

- og det er ikke urimelig å anta at han der og da savnet deg (min antagelse).

Nei, jeg pleier ikke leke frem helvetesscenarier, - det overlater jeg til dem som er mye flinkere enn meg i den tralten ;)

Så snille dere er som prøver å hjelpe meg det setter jeg stor pris på. Jeg liker denne mannen og håper det kan bli noe mer og hadde ikke hatt noe i mot å ligge i armkroken hans etterhvert men jeg gidder ikke noe tull og tøys. :) Kanskje derfor jeg er så forsiktig.

Anonymous poster hash: ef6c7...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk menn syntes jeg! Sender aldri sånne snaps selv, men kan gjerne få tre sånne "ligge i baris i senga"-snaps fra tre ulike menn på en kveld, syntes det er helt merkelig egentlig. Spesielt siden jeg ikke sender sånne bilder overhode tilbake. De gjør det gang på gang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Så snille dere er som prøver å hjelpe meg det setter jeg stor pris på. Jeg liker denne mannen og håper det kan bli noe mer og hadde ikke hatt noe i mot å ligge i armkroken hans etterhvert men jeg gidder ikke noe tull og tøys. :) Kanskje derfor jeg er så forsiktig.

Anonymous poster hash: ef6c7...207

Kanskje du burde snakke med ham om hva du er ute etter når dere sees neste gang?

Jeg ville nok takket pent for bildet, og om jeg hadde vært av den like forsiktige typen som det du sier du er, også fortalt hva jeg ser etter.

Om du ikke setter pris på å få slike bilder, eller om de gjør deg skeptisk til ham og setter fantasien din i negativ sving (les: "Menn er bare ute etter sex og enkle ligg") så ville jeg fremdeles takket pent for bildet, men kanskje sagt at slike bilder gjorde meg usikker.

Har dere samme mål og samme hensikt? Og hvordan viser dere hverandre at dere liker den andre?

Som sagt: Jeg synes det er uhyre sjarmerende, men jeg kjenner jo avsenderen rimelig godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Hvis det er noen jeg kjenner godt og liker, er det bare sjarmerende. Er det fra noen jeg bare så vidt har begynt å kommunisere med, reagerer jeg som deg, TS. Blir usikker og vet ikke helt hvordan jeg skal respondere. Forventer han å få bilde i retur, liksom? Det er jeg ikke komfortabel med, hvert fall. Det beste er kanskje bare å takke for bildet, og gi han kompliment for et eller annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde snakke med ham om hva du er ute etter når dere sees neste gang?

Jeg ville nok takket pent for bildet, og om jeg hadde vært av den like forsiktige typen som det du sier du er, også fortalt hva jeg ser etter.

Om du ikke setter pris på å få slike bilder, eller om de gjør deg skeptisk til ham og setter fantasien din i negativ sving (les: "Menn er bare ute etter sex og enkle ligg") så ville jeg fremdeles takket pent for bildet, men kanskje sagt at slike bilder gjorde meg usikker.

Har dere samme mål og samme hensikt? Og hvordan viser dere hverandre at dere liker den andre?

Som sagt: Jeg synes det er uhyre sjarmerende, men jeg kjenner jo avsenderen rimelig godt ;)

Her er bildet du beskriver :P

Anonymous poster hash: 76178...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildet du beskriver :P

Anonymous poster hash: 76178...573

Det bildet - uten t-skjorte - har man sett et par ganger :fnise:

Men ser han bra ut, så er det helt greit å få slike bilder også ;) For min del så tar jeg det ikke så seriøst om det bare er i en forsiktig begynnende sjekkeperiode. Men om han nærmer seg staken mer og mer og du vet han ivrer etter å vise den frem, så er jeg ikke like gira på å komplimentere slike bilder. Jeg vil ikke fremprovosere snoppesnapper.

Anonymous poster hash: 49fd0...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...