Gå til innhold

Hva er dine kvinnelist for å kapre ham?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var ikke helt det jeg sa, men ok.

Lykke til :)

Hehe, det samme tenkte jeg. Ble teksten din lest i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 63f15...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

Hehe, det samme tenkte jeg. Ble teksten din lest i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 63f15...1c5

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motiverende tråd :danse: Dette trengte jeg!



Anonymous poster hash: 38b7f...3cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Vi har som sagt avtalt å være hjemme hos meg eller han. Er SÅ nervøs for virke for kjedelig og slikt. Er ikke redd for å drite meg ut, men å virke kjedelig er jeg mer redd for.

Har til og med skrevet kulepunkter om ting jeg kan snakke om, på en lapp som jeg kan dra opp hvis jeg skal på toalettet… hvor latterlig er ikke det? Ha ha! Ho ho :skratte:

Jeg kommer definitivt til å smile masse til han, og kanskje til og med dra han mot meg når det føles naturlig. Vi har kun klint/kysset tidligere. Tror jeg uansett venter med sexen.

Tusen takk for alle innspill og tips - kom gjerne med flere. Enten råd, erfaringer osvosv! :D Blir glad for det.



Anonymous poster hash: 80804...4ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er allerede "half way there". Dere skal tross alt møtes hjemme hos han.

Vis meg hele deg, ord og handlinger, at du liker ham VELDIG godt.

Da blir det årnings :spise:

Var det jeg tenkte og.. slapp av tenker jeg.

Du har ham jo på tråden allerede, ellers hadde han ikke kommet :)

Kos deg!

Rådene som gies her funker bare om han allerede er på tråden, funker ikke om han ikke er interessert i noe mer i utgangspunktet.. tro meg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte og.. slapp av tenker jeg.

Du har ham jo på tråden allerede, ellers hadde han ikke kommet :)

Kos deg!

Rådene som gies her funker bare om han allerede er på tråden, funker ikke om han ikke er interessert i noe mer i utgangspunktet.. tro meg :skratte:

Nja, men føler jeg liker han mer enn hva han egentlig liker meg, og det stemmer sikkert ettersom vi ikke kjenner hverandre så godt - så er derfor redd for å pushe for mye å skremme han vekk :P Men skal kose meg :) Takk!

Anonymous poster hash: 80804...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en skikkelig uerfaren dater... jeg har vært sammen med samme mannen i 15 år, og aldri egentlig datet.. han bare ramlet jeg over helt tilfeldig... og flørten jeg har hatt etterpå ramlet jeg og over tilfeldig, så jeg har ikke trengt å date før.

Men nå har jeg vært på ett par dater, og tro meg når jeg sier jeg er uerfaren.. men jeg har merket meg at der det er kjemi som er noe å bygge på, så går det av seg selv..

Der det IKKE er kjemi å bygge på, der må man jobbe..og da er det like greit å bare avslutte.

Pust med magen så går dette fint.. enten så går det bra, ellers går det over ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Promp foran ham.

Da vil han forstå at du føler deg trygg i hans selskap og det finnes lite som er mer sjarmerende enn det. :)

ALT er mer sjarmerende enn det.

Anonymous poster hash: 053ba...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT er mer sjarmerende enn det. Anonymous poster hash: 053ba...da1

Inkludert det å plukke opp ironi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si: Skill deg ut.

Måten du sitter, hvor du sitter, måten du tar på putene, måten du bruker rommet.

Alle kan smile. Men hvor du gjør det, hva du gjør mens du gjør det, hva du snakker om som skiller seg ut etc, er det som er det avgjørende.

Jeg vil ikke gå nærmere inn på detaljene. Da dette i realiteten er min egen personlighet det er snakk om her.

Hæ tenker dere over sånt? Jeg bare sitter jeg. Hvordan jeg sitter er helt tilfeldig. Tar jeg på puten er det helt tilfeldig. Analyserer dere faktisk alt dere gjør i retning av hvordan det ser ut og oppfattes for den andre? Ok, men da er det kanskje ikke så rart at jeg er singel allikevel da..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til og med skrevet kulepunkter om ting jeg kan snakke om, på en lapp som jeg kan dra opp hvis jeg skal på toalettet… hvor latterlig er ikke det? Ha ha! Ho ho :skratte:

Anonymous poster hash: 80804...4ca

Genialt! Del hva du skrev på lappen! Kan hjelpe mange, inkl meg :D

Haha fantastisk. Vi damer er gærne.

Anonymous poster hash: 06d6a...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Hæ tenker dere over sånt? Jeg bare sitter jeg. Hvordan jeg sitter er helt tilfeldig. Tar jeg på puten er det helt tilfeldig. Analyserer dere faktisk alt dere gjør i retning av hvordan det ser ut og oppfattes for den andre? Ok, men da er det kanskje ikke så rart at jeg er singel allikevel da..

Leste du det som faktisk var skrevet? Jeg sa ikke at jeg tenkte over sånt. Jeg sa at dette var min personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du det som faktisk var skrevet? Jeg sa ikke at jeg tenkte over sånt. Jeg sa at dette var min personlighet.

Må være utrolig slitsomt å være deg da. Kondolerer

Anonymous poster hash: 06d6a...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Må være utrolig slitsomt å være deg da. Kondolerer

Anonymous poster hash: 06d6a...1af

Lenge leve sjalusien. Folk som ikke tåler at det finnes personer som er annerledes, og som faktisk skiller seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du møter en mann som du liker godt. VELDIG godt. Dere har avtalt og møtes hjemme hos han. Hva slags ting gjør/sier du for å kapre han?

Jeg er desperat etter råd.. Er helt grønn. God påske <3

Anonymous poster hash: 80804...4ca

Her tror jeg din oppgave blir mer å få han til å se deg som noe mer enn en puledokke. Du skal hjem til han, sjansen er stor for at han forventer seg sex og interesserer seg for lite annet.

Anonymous poster hash: 3841b...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis rådene her i tråden er kvinnelist så skjønner jeg godt hvorfor mange av dere er single. Det er jo ikke noe fantastisk unikt med å sitte og smile, være oppmerksom på motparten eller å sitte på en spesiell måte. De fleste mennesker smiler og der på partneren sin når de snakker med vedkomne. Snakk om interessene dine. Wow. Banebrytende råd.

Men skal ikke være for slem. Det er tross alt typisk kvinne å kalle noe normalt for noe unikt og spesielt, særlig om det er det hun selv driver med.

Anonymous poster hash: 91251...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Hvis rådene her i tråden er kvinnelist så skjønner jeg godt hvorfor mange av dere er single. Det er jo ikke noe fantastisk unikt med å sitte og smile, være oppmerksom på motparten eller å sitte på en spesiell måte. De fleste mennesker smiler og der på partneren sin når de snakker med vedkomne. Snakk om interessene dine. Wow. Banebrytende råd.

Men skal ikke være for slem. Det er tross alt typisk kvinne å kalle noe normalt for noe unikt og spesielt, særlig om det er det hun selv driver med.

Anonymous poster hash: 91251...389

Jeg for min del har aldri vært i en situasjon hvor jeg har vært på jakt, eller prøvd å kapre. Rådene jeg har gitt her har vært min egen væremåte: medfødt personlighet. Jeg ga de til TS fordi de hver gang har gjort at det motsatte kjønn har falt, jeg tenkte det kanskje ville hjelpe henne. Det er godt mulig du ikke greier å skjønne helt hva det er snakk om, jeg ser det er flere som sliter med det, og det er helt greit.

Jeg er singel fordi jeg selv ønsker å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... Det er jo ikke noe fantastisk unikt med å sitte og smile, være oppmerksom på motparten eller å sitte på en spesiell måte.....

Anonymous poster hash: 91251...389

Det må du gjerne tro, men jeg kan godt merke om en kvinne er interessert i meg, og dersom hun er det, vil jeg oppleve henne som mer attraktiv, forutsatt at jeg allerede var litt tiltrukket av henne.

Det at hun smiler når jeg møter blikket hennes, er en sånn liten ting som forteller meg at hun synes jeg er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ingen tilfeldighet at dere befinner dere på singelforumet. Haha.

Dere damer aner jo ikke hva dere driver med.

Smil, bruk blikket(???????) Herregud for noen patetiske råd.

Dere kommer til å henge på singelforumet leeenge!

Men ts, kan du fortelle litt om denne mannen, hva han liker og hva han jobber med f.eks, så kan vi få litt kjøtt på benet til å hjelpe deg litt på vei.

Anonymous poster hash: cf4cc...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...