Gå til innhold

Hva er dine kvinnelist for å kapre ham?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Du møter en mann som du liker godt. VELDIG godt. Dere har avtalt og møtes hjemme hos han. Hva slags ting gjør/sier du for å kapre han?

Jeg er desperat etter råd.. Er helt grønn. God påske <3



Anonymous poster hash: 80804...4ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SMIL! Ingenting er mer tiltrekkende enn ei glad jente som har selvtillit :-))

Anonymous poster hash: 2d54a...730

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg vil heller si: Skill deg ut.

Måten du sitter, hvor du sitter, måten du tar på putene, måten du bruker rommet.

Alle kan smile. Men hvor du gjør det, hva du gjør mens du gjør det, hva du snakker om som skiller seg ut etc, er det som er det avgjørende.

Jeg vil ikke gå nærmere inn på detaljene. Da dette i realiteten er min egen personlighet det er snakk om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si: Skill deg ut.

Måten du sitter, hvor du sitter, måten du tar på putene, måten du bruker rommet.

Alle kan smile. Men hvor du gjør det, hva du gjør mens du gjør det, hva du snakker om som skiller seg ut etc, er det som er det avgjørende.

Jeg vil ikke gå nærmere inn på detaljene. Da dette i realiteten er min egen personlighet det er snakk om her.

Takk for gode tips! Skal definitivt smile og flørte med blikket :)

Anonymous poster hash: 80804...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnelist? Hva er det for noe?

Hva skjedde med de klassiske tingene som mange menn liker? Blowjobs, sex, mat og hvile?



Anonymous poster hash: 91251...389
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelist? Hva er det for noe?Hva skjedde med de klassiske tingene som mange menn liker? Blowjobs, sex, mat og hvile? Anonymous poster hash: 91251...389

Heldigvis er ikke alle menn like grunne...

Ellers pleier jeg som en ovenfor sa å skille meg ut fra resten av saueflokken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er ikke alle menn like grunne...

Ellers pleier jeg som en ovenfor sa å skille meg ut fra resten av saueflokken.

På hvilken måte? Hvis kvinnelist er å smile, bruke blikket, flørte og sitte på en spesiell måte så tør jeg påstå at man ikke skiller seg så veldig ut. Hva legger dere i kvinnelist? Jeg er helt seriøs nå, jeg skjønner fortsatt ikke hva det er for noe. Ingen her inne har vært noe spesifikke om hva det er. Bare generelle råd som alle oppgående mennesker kan fra før.

Grunnen til at jeg nevner de er fordi det aldri kan ta feil. Altså hvis menn liker disse tingene, hvorfor ikke bare gjør de? TS spør jo spesifikt hva hun burde gjøre, så da kommer jeg forslag.

Anonymous poster hash: 91251...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få han til å føle seg spesiell og ønsket.

Anonymous poster hash: b6a96...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte? Hvis kvinnelist er å smile, bruke blikket, flørte og sitte på en spesiell måte så tør jeg påstå at man ikke skiller seg så veldig ut. Hva legger dere i kvinnelist? Jeg er helt seriøs nå, jeg skjønner fortsatt ikke hva det er for noe. Ingen her inne har vært noe spesifikke om hva det er. Bare generelle råd som alle oppgående mennesker kan fra før.Grunnen til at jeg nevner de er fordi det aldri kan ta feil. Altså hvis menn liker disse tingene, hvorfor ikke bare gjør de? TS spør jo spesifikt hva hun burde gjøre, så da kommer jeg forslag. Anonymous poster hash: 91251...389

Jeg pleier å snakke om mine interesser, som er noe uvanlig men artig. Jeg er vel egentlig også "en av gutta", selv om jeg er veldig feminin, noe som gjør at de klarer å slappe av sammen med meg. Også er jeg generelt flink til å flørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kneppe opp øverste knappen i skjorta. :laugh:



Anonymous poster hash: bd091...ab0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Promp foran ham.

Da vil han forstå at du føler deg trygg i hans selskap og det finnes lite som er mer sjarmerende enn det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør noe du ellers aldri ville gjort. Ikke skap deg eller flørt på en tillært måte. Om han skal falle for deg må du være ærlig på hvem du er. Vil du derimot bare ha et ligg, så bruk alle triks over her som å flire mye, vise kløft osv.

Anonymous poster hash: 33317...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Takk for gode tips! Skal definitivt smile og flørte med blikket :)

Anonymous poster hash: 80804...4ca

Det var ikke helt det jeg sa, men ok.

Lykke til :)

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dette er råd for å kapre menn, så skulle ingen vært single. Dette er jo helt åpenbare ting alle mennesker gjør. Smile? Se på mannen? Snakke om interessene sine? Wow. Dette er jo fenomenal kvinnelist. Mind = blown

Anonymous poster hash: 91251...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si det avhenger av hvorvidt du ønsker å være den som tar initiativet til kontakt. Ingen menn jeg vet om har noe i mot å bli kontaktet av kvinner som er interesserte i dem, såfremt de er attraktive.

Ut i fra egen erfaring, fanger jeg ikke opp forsøk på øyekontakt. Smiling kan derimot fungere, spesielt dersom hun smiler idet hun ser meg. Da vil jeg ofte føle at hun har blitt glad for å se meg, eller glad fordi jeg ser på henne. Dersom en kvinne begynner å smile når jeg snur meg for å se på henne, så kan jeg være helt solgt.

Fysisk kontakt og små berøringer kan virke motsatt på meg hvis jeg ikke forventer dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du møter en mann som du liker godt. VELDIG godt. Dere har avtalt og møtes hjemme hos han. Hva slags ting gjør/sier du for å kapre han?

Jeg er desperat etter råd.. Er helt grønn. God påske <3

Anonymous poster hash: 80804...4ca

Du er allerede "half way there". Dere skal tross alt møtes hjemme hos han.

Vis meg hele deg, ord og handlinger, at du liker ham VELDIG godt.

Da blir det årnings :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...