Gå til innhold

Spinninginstruktøren min er sååå hot!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

etter timen kan du f.eks si:

"Hei, det var en skikkelig bra time! :) jeg ville spørre deg om noe, jeg vet ikke hvordan policien er og om det overhode er greit her eller om du blir bedd ut av kunder hele tiden, men jeg tenkte at det skader jo ikke å høre... Hvis du hadde vært interessert i å ta en kaffe en dag så tror jeg det kunne vært hyggelig. om det ikke er noe du kan gjøre så skjønner jeg selvfølgelig :)"

så gir du han en klar ide om at du er interessert og samtidig en "out" (om han ikke er interessert) da han f.eks kan svare med at han helst ikke skal involvere seg med kunder med at det ellers hadde vært hyggelig. alternativt er han ikke singel og sier vel bare det i så fall.

du taper ikke ansikt på det, og kan bare si - "jaja, det er bare i orden, da har jeg hvertfal spurt :)" ha en fin dag videre

Når jeg leste dette syntes jeg ikke det hørtes så dumt ut! Jeg ville bare blitt smigret hvis en mann kom bort til meg og sa det...Hmm veldig bra tips som jeg skal vurdere:-)

-TS

Anonymous poster hash: d5d30...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollkarlen

En smule off topic, men jeg lurer seriøst på hvordan det er å være en person som er så attraktiv at man bare kan sjekke opp de man vil og det å bli avvist er et "hvis" og ikke et "når"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på at han kanskje har dame? Minner meg en veldig kjekk instruktør på SIB. Han er veldig kjekk og alltid smilende. Fant ut senere på Facebook at han har dame. Ikke at jeg hadde tenkt å sjekke han opp uansett.

Men det er kanskje litt vanskeleg å finne ut hele navnet hans da. Det står jo som regel bare fornavnet. Navnet hans dukket opp via en fellesvenn og jeg kjente igjen bildet, så det var ganske tilfeldig at jeg fant FB-profilen hans.

Det kan bli ganske ubehagelig å sjekke han opp dersom du har tenkt å forsette på timen hans, og du blir avslått. Men den risikoen får du vurdere selv :)

Jeg likte en råkjekk securitas vekter, fant ut hva han heter via en kompis og fant han opp på facebook. Han hadde dame. :grine:

Det står vel på timeplanen hva han heter, så sjekk han opp på FB før du gjør noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere mange av de kvinnelige svarene her når det gjelder sjekking på treningstudio:

Treningstudio er ikke noe sjekkested! Finn en annen arena, vi seriøse trenere vi ikke ha folk som kikker på oss eller prøve å sjekke oss opp når vi trener!

Anonymous poster hash: 7b635...a07

Trener selv på treningsstudio, og det er 2 gutter der som jeg syns er råkjekke der :wow: , og de smiler alltid til meg når vi går forbi, han ene er personlig trener, og han andre har jeg møtt ute på byen. Hadde en av disse to sjekket meg opp så hadde jeg blitt dritglad og sagt "ja" til date.

Men hadde det vært noen andre menn som jeg ikke hatt noe form for kontakt eller blikk tidligere, så hadde jeg ikke likt det. (Med mindre han var kjekk :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte en råkjekk securitas vekter, fant ut hva han heter via en kompis og fant han opp på facebook. Han hadde dame. :grine:

Det står vel på timeplanen hva han heter, så sjekk han opp på FB før du gjør noe.

På SiB står bare fornavnet til instruktørene på timeplanen, så denne praksisen varierer nok fra plass til plass :) Men det er absolutt en fordel om en klarer å finne ut om vedkommende er singel eller ikke, før en prøver seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På SiB står bare fornavnet til instruktørene på timeplanen, så denne praksisen varierer nok fra plass til plass :) Men det er absolutt en fordel om en klarer å finne ut om vedkommende er singel eller ikke, før en prøver seg :P

Klarte fint med bare fornavn;-) må bare lete litt. Hun vêt jo hvordan han ser ut. Fortell åssen det går da Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tomasjj

Trang tights og kun topp som viser bra kløft, så sminker du bra. Sykkel på første rad

Anonymous poster hash: a1255...ca5

Ja, spill på sex kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...