Gå til innhold

Spinninginstruktøren min er sååå hot!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg følger en spinningtime regelmessig og fyren som er instruktør er såå kjekk.

Hvordan kan man hinte til at man er interessert? Jeg prøver å smile til han, men han smiler til alle. Jeg synes timen er veldig bra så jeg har ikke lyst til å miste den...det er jo risikoen hvis man prøver seg på han og han avviser deg...Jeg kunne aldri fortsatt på den timen igjen etter det...

Så spørsmålet mitt til både menn og kvinner er:

Hvordan kan jeg gjøre det tydelig for han at jeg er interessert- uten å risikere å miste ansikt hvis han avviser meg....?



Anonymous poster hash: d5d30...89d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle instruktører stiller seg åpne for spørsmål etter timen. Finn på noe du lurer på angående trening og spør han om tips. Kanskje et spørsmål angående pulssoner? Det krever litt mer inngående svar, og kanskje en oppfølging også ;)

Så da har du din ice breaker her ;)



Anonymous poster hash: 29412...95a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trang tights og kun topp som viser bra kløft, så sminker du bra. Sykkel på første rad

Anonymous poster hash: a1255...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trang tights og kun topp som viser bra kløft, så sminker du bra. Sykkel på første rad

Anonymous poster hash: a1255...ca5

Seriøst....Da hadde jeg dødd...jeg er litt sjenert så ville ikke turt det nei...:D Men takk for forslag!

Anonymous poster hash: d5d30...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok er du klar for å lykkes? Dette må du gjøre.

Tre dager før timen går du på shopping. Du kjøper tights med pil på rumpa hvor det står "hot stygg". Du tar en tur til frisøren og får den mest trendy klippen du kan få. Så drar du til hudpleier og tar full hudrens med alt som er mulig å få gjort.

To dager før så trimmer og stusser du alt hår på kroppen. Selv steder der sola aldri skinner. Kjøp selvbruning og gjør deg lekker. Ta en tur til tannlege og få rensa kjeften. Ingen liker å snakke med dødens ånde. Blek tennene.

Dagen før så tar du en sykemelding på tre dager. Det er viktig med hvile sånn at du ser optimal ut. Ta på en ansiktsmaske og ikke glem å bruke agurker for å få fine øyne. Sov masse og helst ikke spis noen denne dagen. Du må se slank ut.

Nå er endelig dagen her og du må sminke deg og fikse håret. Spist har du ikke gjort på to dager så ikke tenk på det. Du ser jo smashing ut. Kle på deg tightsen og for Guds skyld ikke glem pushup for maksimal kløft.

Når du kommer inn i rommet så velg sykkelen rett foran instruktøren. Når dere sykler så er det viktig at du lener seg fremover til enhver tid for maksimal kløfteksponering. Det vil sette saftne hans i sving. Hver eneste gang hans ser på deg, så må du lage trutmunn og myse med de sotede øynene dine.

Når dere omsider tar pause så gå bort til ham og si du trenger hjelp med pulsmåleren. Men når du går fra sykkelen er det viktig at du først strekker litt ut rett foran ham. Gjerne med ryggen vendt mot ham slik at han ser at du er the hot stuff. Bøy deg sakte nedover og ta deg på føttene. Da vil de dyriske instinktene hans slå inn.

Gå som sagt bort og spør om måleren. Den er jo ødelagt for du har en puls på 250. Men det er den ikke, for du har ikke spist på to døgn. Spør han om den sitter ordentlig og ta hånda hans og før den på den ene puppen din. Det er viktig at du beholder øyekontakt hele veien. Dra frem trutmunnen også. Bonus om du får frem et lite stønn når han tar på deg. Slikk deg på leppene også for maksimal tiltrekningseffekt.

Når han da har fikset måleren så takk ham. Vift litt med håret, det er viktig at du bruker venstre hånd og ikke høyre. Det signaliserer iinteresse. Gi han også en klem før du vifter og si at han er den beste og snilleste instruktøren du har hatt. fnis litt også.

Følg denne guiden og jeg lover deg at haN blir din. Forventet ekteskap og 2.5 barn om tre år.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 01c2a...904

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tightsen skulle selvfølgelig stå hot stuff på. Dumme mobil

Anonymous poster hash: 01c2a...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok er du klar for å lykkes? Dette må du gjøre.

Tre dager før timen går du på shopping. Du kjøper tights med pil på rumpa hvor det står "hot stygg". Du tar en tur til frisøren og får den mest trendy klippen du kan få. Så drar du til hudpleier og tar full hudrens med alt som er mulig å få gjort.

To dager før så trimmer og stusser du alt hår på kroppen. Selv steder der sola aldri skinner. Kjøp selvbruning og gjør deg lekker. Ta en tur til tannlege og få rensa kjeften. Ingen liker å snakke med dødens ånde. Blek tennene.

Dagen før så tar du en sykemelding på tre dager. Det er viktig med hvile sånn at du ser optimal ut. Ta på en ansiktsmaske og ikke glem å bruke agurker for å få fine øyne. Sov masse og helst ikke spis noen denne dagen. Du må se slank ut.

Nå er endelig dagen her og du må sminke deg og fikse håret. Spist har du ikke gjort på to dager så ikke tenk på det. Du ser jo smashing ut. Kle på deg tightsen og for Guds skyld ikke glem pushup for maksimal kløft.

Når du kommer inn i rommet så velg sykkelen rett foran instruktøren. Når dere sykler så er det viktig at du lener seg fremover til enhver tid for maksimal kløfteksponering. Det vil sette saftne hans i sving. Hver eneste gang hans ser på deg, så må du lage trutmunn og myse med de sotede øynene dine.

Når dere omsider tar pause så gå bort til ham og si du trenger hjelp med pulsmåleren. Men når du går fra sykkelen er det viktig at du først strekker litt ut rett foran ham. Gjerne med ryggen vendt mot ham slik at han ser at du er the hot stuff. Bøy deg sakte nedover og ta deg på føttene. Da vil de dyriske instinktene hans slå inn.

Gå som sagt bort og spør om måleren. Den er jo ødelagt for du har en puls på 250. Men det er den ikke, for du har ikke spist på to døgn. Spør han om den sitter ordentlig og ta hånda hans og før den på den ene puppen din. Det er viktig at du beholder øyekontakt hele veien. Dra frem trutmunnen også. Bonus om du får frem et lite stønn når han tar på deg. Slikk deg på leppene også for maksimal tiltrekningseffekt.

Når han da har fikset måleren så takk ham. Vift litt med håret, det er viktig at du bruker venstre hånd og ikke høyre. Det signaliserer iinteresse. Gi han også en klem før du vifter og si at han er den beste og snilleste instruktøren du har hatt. fnis litt også.

Følg denne guiden og jeg lover deg at haN blir din. Forventet ekteskap og 2.5 barn om tre år.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 01c2a...904

HAHA! Nå lo jeg godt!! Hadde jeg bare hatt selvtilliten....:-)

Jeg pleier å treffe han en halvtime før timen i styrkerommet. Sist gang bare smilte vi til hverandre som for å bekrefte at vi husket at jeg følger timene hans. Jeg holdt på å si noe men klarte ikke å finne på noe!

Hvordan kan jeg si noe bra uten å drite meg ut og risikere avvisning? Jeg trenger bare noe som åpner opp for at han kan flørte tilbake...

Anonymous poster hash: d5d30...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Nå lo jeg godt!! Hadde jeg bare hatt selvtilliten....:-)

Jeg pleier å treffe han en halvtime før timen i styrkerommet. Sist gang bare smilte vi til hverandre som for å bekrefte at vi husket at jeg følger timene hans. Jeg holdt på å si noe men klarte ikke å finne på noe!

Hvordan kan jeg si noe bra uten å drite meg ut og risikere avvisning? Jeg trenger bare noe som åpner opp for at han kan flørte tilbake...

Anonymous poster hash: d5d30...89d

Ok for å være litt seriøs: det er usikkerheten din som ødelegger for deg. Du må bare foreslå at dere kanskje kan ta en kaffe en gang? Hvis han har dame så sier han nei, hvis han ikke er interessert så sier han nei. Du lider mer av usikkerheten enn å faktisk bli avvist. Du må bare prøve og spørre. Det er dritvanskelig. Velkommen til mennenes verden.

Anonymous poster hash: 01c2a...904

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok for å være litt seriøs: det er usikkerheten din som ødelegger for deg. Du må bare foreslå at dere kanskje kan ta en kaffe en gang? Hvis han har dame så sier han nei, hvis han ikke er interessert så sier han nei. Du lider mer av usikkerheten enn å faktisk bli avvist. Du må bare prøve og spørre. Det er dritvanskelig. Velkommen til mennenes verden.

Anonymous poster hash: 01c2a...904

Ja, men hvis han sier nei så har jeg jo mistet hele den spinningtimen for alltid. Jeg orker ikke dra på den etter å ha prøvd meg...fillern!

Anonymous poster hash: d5d30...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvis han sier nei så har jeg jo mistet hele den spinningtimen for alltid. Jeg orker ikke dra på den etter å ha prøvd meg...fillern!

Anonymous poster hash: d5d30...89d

Hvorfor ? Tenk på det sånn her: han har alltid hatt er nei i hodet sitt. Hver eneste gang du har vært der er nei i hodet. Hva er så annerledes om det kommer ut? Skal du gi opp dine interesser fordi du ikke får det du vil ha? Voks opp. Det finnes andre menn der ute. Du kan ikke la et nederlag knekke deg.

Anonymous poster hash: 01c2a...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig rasjonelt det du sier...men fy..! så vanskelig det er å gjennomføre!



Anonymous poster hash: d5d30...89d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg gjøre det tydelig for han at jeg er interessert- uten å risikere å miste ansikt hvis han avviser meg....?

Anonymous poster hash: d5d30...89d

Det kan du ikke. Skal du ha sjansen til å vinne noe må du også ta en risiko som kan innebære at du taper noe, i dette tilfellet ansikt. Sånn er det dessverre her i livet.

Det er mitt inntrykk av at denne holdningen er mye mer utbredt blant kvinner enn blant menn. Gutta vet at de risikerer noe ved å prøve seg, men gjør det likevel.

Anonymous poster hash: b8579...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan du ikke. Skal du ha sjansen til å vinne noe må du også ta en risiko som kan innebære at du taper noe, i dette tilfellet ansikt. Sånn er det dessverre her i livet.

Det er mitt inntrykk av at denne holdningen er mye mer utbredt blant kvinner enn blant menn. Gutta vet at de risikerer noe ved å prøve seg, men gjør det likevel.

Anonymous poster hash: b8579...d55

Problemet er at jeg kommer til å møte han regelmessig etter å evt. ha blitt avvist fordi jeg ønsker å følge spinningtimene...Er mye enklere om jeg aldri trenger å se han igjen!

Anonymous poster hash: d5d30...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere mange av de kvinnelige svarene her når det gjelder sjekking på treningstudio:

Treningstudio er ikke noe sjekkested! Finn en annen arena, vi seriøse trenere vi ikke ha folk som kikker på oss eller prøve å sjekke oss opp når vi trener!



Anonymous poster hash: 7b635...a07
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert opptatt og da er det bare å holde seg unna selv om han er kjekk.

Anonymous poster hash: a9bfd...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

etter timen kan du f.eks si:

"Hei, det var en skikkelig bra time! :) jeg ville spørre deg om noe, jeg vet ikke hvordan policien er og om det overhode er greit her eller om du blir bedd ut av kunder hele tiden, men jeg tenkte at det skader jo ikke å høre... Hvis du hadde vært interessert i å ta en kaffe en dag så tror jeg det kunne vært hyggelig. om det ikke er noe du kan gjøre så skjønner jeg selvfølgelig :)"

så gir du han en klar ide om at du er interessert og samtidig en "out" (om han ikke er interessert) da han f.eks kan svare med at han helst ikke skal involvere seg med kunder med at det ellers hadde vært hyggelig. alternativt er han ikke singel og sier vel bare det i så fall.

du taper ikke ansikt på det, og kan bare si - "jaja, det er bare i orden, da har jeg hvertfal spurt :)" ha en fin dag videre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dette? Jeg vil også ha en kjekk spinninginstruktør, ikke bare sånne svenske skrikhalser på 22.



Anonymous poster hash: 806cd...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på at han kanskje har dame? Minner meg en veldig kjekk instruktør på SIB. Han er veldig kjekk og alltid smilende. Fant ut senere på Facebook at han har dame. Ikke at jeg hadde tenkt å sjekke han opp uansett.

Men det er kanskje litt vanskeleg å finne ut hele navnet hans da. Det står jo som regel bare fornavnet. Navnet hans dukket opp via en fellesvenn og jeg kjente igjen bildet, så det var ganske tilfeldig at jeg fant FB-profilen hans.

Det kan bli ganske ubehagelig å sjekke han opp dersom du har tenkt å forsette på timen hans, og du blir avslått. Men den risikoen får du vurdere selv :)

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere mange av de kvinnelige svarene her når det gjelder sjekking på treningstudio:

Treningstudio er ikke noe sjekkested! Finn en annen arena, vi seriøse trenere vi ikke ha folk som kikker på oss eller prøve å sjekke oss opp når vi trener!

Anonymous poster hash: 7b635...a07

Bare tull. Kanskje for kvinner ja om de blir lagt an på. Men for menn...absolutt ikke. Enhver mann på treningsstudio sender stjålne blikk mot de lekreste babene. Studerer rumpa og puppene. Og vil være sjeleglad om en av disse prøvde å sjekke opp en.

Jeg er sikker på at den spinningsinstruktøren ville bare ta det positivt om ts prøver å sjekke han opp. For han vil uansett ikke prøve seg da han ikke vil risikere å bli oppfattet som en gris.

Så by på deg selv ts. Vis mer kløft og rumpe, snakk med han og send han lange blikk. Få blikkontakt. Prøv også å flytte blikket lenger ned mot sykkelbuksen hans. Slik at du signaliserer du er kåt på utstyret hans.

Anonymous poster hash: 0b2c8...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...