Gå til innhold

Mannen jeg treffer er kriminell. Det er så spennende!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ååh guud, hvor skal jeg begynne. Kort oppsummert så har jeg alltid levd et godt og beskyttet liv. Er født og oppvokst på Oslos beste vestkant. Kommer fra en velstående solid familie. Alltid vært i de ressurssterke miljøene, og hatt ordentlige mennesker rundt meg. Så, jeg har alltid vært snill og ordentlig. Ikke gjort noe galt.

Som et resultat av dette ble jeg dritt lei av og være i disse miljøene og å alltid være så jævla ordentlig.

Han jeg møter nå er bare alt annet enn hva jeg er. Det føles ut som at vi kommer fra to forskjellige verdener. Han er i miljøer jeg nesten ikke visste eksisterte engang. Kjenner jeg får et kick av å date han, og blir bare mer og mer nysgjerrig! Jeg vil vite mer! Jeg vil møte vennene hans! Jeg vil få et innblikk i miljøene han er i! Nå kjennes det ut som at jeg lever igjen, istedenfor å bare være stiv og ordentlig.

Anonymous poster hash: a5b56...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh guud, hvor skal jeg begynne. Kort oppsummert så har jeg alltid levd et godt og beskyttet liv. Er født og oppvokst på Oslos beste vestkant. Kommer fra en velstående solid familie. Alltid vært i de ressurssterke miljøene, og hatt ordentlige mennesker rundt meg. Så, jeg har alltid vært snill og ordentlig. Ikke gjort noe galt.

Som et resultat av dette ble jeg dritt lei av og være i disse miljøene og å alltid være så jævla ordentlig.

Han jeg møter nå er bare alt annet enn hva jeg er. Det føles ut som at vi kommer fra to forskjellige verdener. Han er i miljøer jeg nesten ikke visste eksisterte engang. Kjenner jeg får et kick av å date han, og blir bare mer og mer nysgjerrig! Jeg vil vite mer! Jeg vil møte vennene hans! Jeg vil få et innblikk i miljøene han er i! Nå kjennes det ut som at jeg lever igjen, istedenfor å bare være stiv og ordentlig.

Anonymous poster hash: a5b56...f06

Ja, den vestkantoppdragelsen tok deg bare så langt, kan du si. Noe må ha sviktet når du helt ukritisk romantiserer over kriminalitet. Jeg kan forstå at det kan være spennende å bryte loven, gjøre noe uskikkelig. Men det å ønske seg inn i et kriminelt miljø for å få "vite mer" og "leve", det virker naivt og barnslig. Du skjønner sikkert selv at du er en vandrende klisjé? Håper du finner en annen måte å føle deg spesiell på.

Anonymous poster hash: 92de5...1a5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Jeg har også møtt en kriminell jeg er såååå kjempebetatt av. Selv om han er serievoldtektsmann er han den snilleste og mest omtenksomme du kan tenke deg. Alltid vært så snill mot meg.



Anonymous poster hash: f1fba...b15
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kicket forsvinner når det blir langt mer alvorlig og du blir mer involvert i dritten. Har vokst opp hos skikkelige foreldre selv, men ikke pokker om kriminalitet frister av den grunn!

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Jeg har også møtt en kriminell jeg er såååå kjempebetatt av. Selv om han er serievoldtektsmann er han den snilleste og mest omtenksomme du kan tenke deg. Alltid vært så snill mot meg.

Anonymous poster hash: f1fba...b15

Haha

Anonymous poster hash: ce704...7eb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er redigert. Mynona, mod.

Vel, uansett, TS må ta de konsekvensene det måtte medføre å henge med sånne drittsekker, selv om det skulle få en sørgelig utgang...

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dette er sant, så er det ikke mannen du er forelska i TS, det er livet hans.

Prøv å finn deg selv først du, før du inngår noe forhold til noen som helst.



Anonymous poster hash: b6f82...898
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh guud, hvor skal jeg begynne. Kort oppsummert så har jeg alltid levd et godt og beskyttet liv. Er født og oppvokst på Oslos beste vestkant. Kommer fra en velstående solid familie. Alltid vært i de ressurssterke miljøene, og hatt ordentlige mennesker rundt meg. Så, jeg har alltid vært snill og ordentlig. Ikke gjort noe galt.

Som et resultat av dette ble jeg dritt lei av og være i disse miljøene og å alltid være så jævla ordentlig.

Han jeg møter nå er bare alt annet enn hva jeg er. Det føles ut som at vi kommer fra to forskjellige verdener. Han er i miljøer jeg nesten ikke visste eksisterte engang. Kjenner jeg får et kick av å date han, og blir bare mer og mer nysgjerrig! Jeg vil vite mer! Jeg vil møte vennene hans! Jeg vil få et innblikk i miljøene han er i! Nå kjennes det ut som at jeg lever igjen, istedenfor å bare være stiv og ordentlig.

Anonymous poster hash: a5b56...f06

Ja, ja, du peller deg nok tilbake til Oslo Vest den dagen du blir siktet for noe han har gjort og du kan ikke komme deg unna det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som er vokst opp på vestkanten som ville sagt "oslos beste vestkant" i full seriøsitet.

Legg deg. Du er fortsatt full.



Anonymous poster hash: 76006...9bd
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kriminell er han da?

Banket han opp eksen og sendte henne på krisesenter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Izzat? En av hovedpersonene havnet i trøbbel, og det gikk ut over en dame som var involvert med ham. Men, sånn går det.

Edit: fullt fortjent, selvfølgelig. Man må ta konsekvensene av de valg man gjør.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh guud, hvor skal jeg begynne. Kort oppsummert så har jeg alltid levd et godt og beskyttet liv. Er født og oppvokst på Oslos beste vestkant. Kommer fra en velstående solid familie. Alltid vært i de ressurssterke miljøene, og hatt ordentlige mennesker rundt meg. Så, jeg har alltid vært snill og ordentlig. Ikke gjort noe galt.

Som et resultat av dette ble jeg dritt lei av og være i disse miljøene og å alltid være så jævla ordentlig.

Han jeg møter nå er bare alt annet enn hva jeg er. Det føles ut som at vi kommer fra to forskjellige verdener. Han er i miljøer jeg nesten ikke visste eksisterte engang. Kjenner jeg får et kick av å date han, og blir bare mer og mer nysgjerrig! Jeg vil vite mer! Jeg vil møte vennene hans! Jeg vil få et innblikk i miljøene han er i! Nå kjennes det ut som at jeg lever igjen, istedenfor å bare være stiv og ordentlig.

Anonymous poster hash: a5b56...f06

ha! jeg har vært i slikt miljø selv (er jente) og kan ikke si annet enn at det som oftest bare ender med knust hjerte, paranoid, usikker og alene. Man blir ofte slik som de man henger med, og er så glad jeg kom meg ut av miljøet-for sannheten er at det bare er en gjeng med tapere som ikke klarer noe i livet.

Anonymous poster hash: 015c4...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvor kriminell må man være før det blir spennende? Og er det mulig å bli for kriminell?

Jeg er litt kriminell selv, jeg smugler sprit og tobakk.



Anonymous poster hash: 20a8a...e58
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kriminell jeg også. Jeg kjøper horer. Er jeg spennende , TS?

Anonymous poster hash: 4f712...0df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ha! jeg har vært i slikt miljø selv (er jente) og kan ikke si annet enn at det som oftest bare ender med knust hjerte, paranoid, usikker og alene. Man blir ofte slik som de man henger med, og er så glad jeg kom meg ut av miljøet-for sannheten er at det bare er en gjeng med tapere som ikke klarer noe i livet. Anonymous poster hash: 015c4...622

Hvordan var det? Ts

Anonymous poster hash: 03dba...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært med et par kriminelle menn jeg også. Jeg er ikke fra oslo vest, eller noe flott og fint villastrøk heller. Jeg er fra et sted med mye dritt og faenskap, men har veldig gode foreldre som har gjort en god jobb med oppdragelsen min.

Her er litt av min historie, kanskje du kan se ting i et litt annet perspektiv enn at det er så spennende og "friskt":

Mine to beste venner, en gutt og en jente. Han 5 år eldre enn meg, hun 2 år eldre enn meg. Han var kriminell i den form av at han ruset seg, solgte dop, brøt seg inn i leiligheter, ranet kiosker, og kjørte bil uten lappen. Hun var kriminell i den form av at hun ruset seg.

Min venninne døde 20 år gammel. Kompisen min ble tatt for innbrudd, slapp siktelse fordi han var ruset når innbruddet ble gjort, og lærte ingenting av det. Han var forlovet, men så fort han fikk muligheten koste han seg med andre jenter. Han utviklet rusproblemet sitt, ble avhengig av heroin og kokain, holdt på å stryke med, jeg reddet livet hans en gang. I dag har han vært ut og inn av avrusningsklinikker, og jeg tror han er på vei til rett kjøl igjen, han lever hvertfall og han har to barn i dag, med samme dame han var notorisk utro mot tidligere.

Jeg har også hatt et forhold til en mann som ranet kiosker, stjal biler, solgte dop og drev med pengeutpressing. Han behandlet meg som gull verdt til å begynne med, slik at han fikk muligheten til å manipulere meg. Det endte med at han til slutt stengte meg inne på et rom og tvang meg til å ruse meg, enda jeg var og er sterkt imot dop. Han begynte å mishandle meg, fysisk og psykisk. Det tok meg lang tid å klare å komme meg unna han. Jeg var nødt til å vise han at jeg hadde kontakter som lett ville ta han hvis han ikke lot meg være i fred, heldigvis for meg ble han skremt og jeg har ikke sett noe til han på 5 år nå.

Så til mine gamle venner med en kriminell historie, noen er døde, noen sitter i fengsel, noen går på nav og gjør ikke annet enn å røyke hasj, og noen få har kommet seg ut av bobla og fått seg jobb.

Poenget mitt til deg, TS, er at det føles kanskje spennende nå. Det er jo noe helt nytt, og nye ting er ofte spennende. Men til syvende og sist venter det deg en sørgelig historie hvis du ikke kommer deg ut av din lille boble. En jente som er vokst opp i et så trygt miljø, vil ofte være for naiv til å se når det har gått for langt. Trekk deg unna mens du enda kan, for hvis det er skikkelig ille, så er det plutselig ingen vei ut.

Jeg har "flaks", da jeg kjenner enkelte som jobber som torpedoer for enkelte gjengmiljøer, som liker meg og respekterer meg som hjalp meg ut av de situasjonene jeg trengte hjelp til å komme meut av

Anonymous poster hash: a536e...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det? Ts

Anonymous poster hash: 03dba...99a

det var jævlig. folk snur ryggen til deg på ett blunk, du kan ikke stole på noen, du får sansynligvis hjerte ditt knust fordi mange slike ikke eier moral, du detter lenger ned i livet å blir sett på som en taper- kunne aldri gått tilbake. Folk i slike miljøer virker ofte tøffe, men de er det stikk motsatte.

Anonymous poster hash: 015c4...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også nevne som noen oppe her at jeg har opplevd fysisk vold i forhold og ekstrem psykisk vold- som har gjort at jeg den dag i dag sitter igjen med angst og masse annet. hadde også kjempe gode venner som endte opp som rusmisbrukere og horer... veldig spennende ja.



Anonymous poster hash: 015c4...622
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...