Gå til innhold

Tinderspørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere menn som er på tinder, er dere der fordi dere er ute etter forhold eller er det bare en mulighet for mer eller mindre tilfeldig sex?

Anonymous poster hash: e1e41...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel like mange forskjellige grunner for dette, som det er menn der inne? Men de gjør det vel stort sett av samme hovedgrunn som oss jenter - å få oppmerksomhet fra det andre kjønn (og noen er mer opptatt av dette enn andre)



Anonymous poster hash: b487f...7fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der for å finne noe mer, ikke bare ons. Ble for useriøst og dårlig respons så har slettet appen nå, for mye tidsbruk og ingen hell.



Anonymous poster hash: 6f299...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der for å bli kjent med jenter, og noe som eventuelt kan lede til et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der for å bli kjent med jenter, og noe som eventuelt kan lede til et forhold.

Bare lurer, hvor lenge har du vært der?

Anonymous poster hash: 1bbb1...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer, hvor lenge har du vært der?

Anonymous poster hash: 1bbb1...dd3

Siden nyttår ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er egentlig ute etter noe seriøst, men møter stort sett damer som ikke er det. Truffet litt over 10 stk.

Anonymous poster hash: ab60a...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ute etter noe seriøst, men møter stort sett damer som ikke er det. Truffet litt over 10 stk.

Anonymous poster hash: ab60a...03b

Min erfaring er det stikk motsatte :P Veldig mange menn er ute etter oppmerksomhet fra damene, men er lite interessert i noe mer.

De av mine venninner som er på Tinder søker etter seriøse menn for et solid forhold. Det brukes mye tid på å sile ut playere og de som bare ønsker seg et ligg. Utrolig hvor mange menn som tror at de kan få seg en ONS pga Tinder. Heldigvis har noen få vett nok til å si rett ut at de bare ønsker seg sex :P

Men jeg tror de fleste på Tinder bare er der for tidsfordriv. Og at damer håper kanskje det kan føre til et forhold, men ikke har helt troa på de finner en seriøs mann der. Ergo så er damene litt mer reserverte når de er på Tinder.

Anonymous poster hash: b487f...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det lange løp er jeg ute etter noe seriøst, men er ikke lett siden jeg aldri får matches.



Anonymous poster hash: 6d4ff...7bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute etter noe seriøst, men er også åpen for noe annet. Men da uttales det klart og tydelig, noe som det virker som ikke er helt vanlig siden tinder startet som en hook-up app og nå også brukes som en mer seriøs datinggreie.



Anonymous poster hash: e0c89...694
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute etter sex, men åpen for mer. Vanskelig å treffe single jenter i omgangskretsen, alle er så etablert.

Anonymous poster hash: df0a5...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør dere om hva den andre er ute etter før dere treffer dem? Jeg vil ha et forhold, så gidder jo ikke dra på en date med en som helst bare vil få av meg buksa.



Anonymous poster hash: 6ed96...438
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg runda tinder en gang. ALtså at jeg sveipet til høyre på alle jenter i maks radius. FIkk fire matches. En av de var en jente med downs som ville ha sex.

Livet som mindre kjekk innvandrer på tinder er hardt. Har siden sletta appen siden det er lettere å møte og komme i kontakt med kule jenter i ellers i hverdagen.



Anonymous poster hash: eebba...593
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ute etter noe spesielt, men åpen for mye rart. Sender sjelden meldinger da, er for feig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ute etter noe spesielt, men åpen for mye rart. Sender sjelden meldinger da, er for feig.

Det er jo bare å finne noe som bor relativt nærmer å manne seg opp til å møte de. Litt "uvant" setting i starten, men det går seg for til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo bare å finne noe som bor relativt nærmer å manne seg opp til å møte de. Litt "uvant" setting i starten, men det går seg for til.

Hvis de tar inititativ og virker interessante møter jeg da. Det er meldingene jeg ikke får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er det stikk motsatte :P Veldig mange menn er ute etter oppmerksomhet fra damene, men er lite interessert i noe mer.

Anonymous poster hash: b487f...7fa

Det er fordi kvinner flokker mot et fåtall menn på Tinder i enda større grad enn i virkeligheten.

Et fåtall av mennene drukner i henvendelser, mens de andre kanskje får et par matcher om de er heldige.

De få mennene som alle kvinner prøver seg på har jo ingen grunn til å slå seg til ro med noe seriøst, de har uansett plenty av alternativer.

Anonymous poster hash: 40b2b...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de tar inititativ og virker interessante møter jeg da. Det er meldingene jeg ikke får til.

Det er jo bare å prøve å finne noe felles, se på bildene, og prøv å se etter detaljer. Det er alltid noe å prate om uten en klein "Hei" "Hei" start om du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg runda tinder en gang. ALtså at jeg sveipet til høyre på alle jenter i maks radius. FIkk fire matches. En av de var en jente med downs som ville ha sex. Livet som mindre kjekk innvandrer på tinder er hardt. Har siden sletta appen siden det er lettere å møte og komme i kontakt med kule jenter i ellers i hverdagen. Anonymous poster hash: eebba...593

Så ble det noe på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...