Gå til innhold

Er det turnoff når en mann er alene eg edru på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du ser kjempekjekk mann på utestedet, og så viser deg seg at han er alene, og i tillegg ikke drikker alkohol, men bare sitter for seg selv med en cola, er det helt uaktuelt å komme i kontakt med han da?



Anonymous poster hash: 8e7d9...8d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første er du sannsynligvis ikke så kjekk som du tror i og med at du må stille dette spørsmålet.

For det andre bør du vite at jenter så og si aldri tar kontakt med menn på eget initiativ.



Anonymous poster hash: 3de16...412
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser kjempekjekk mann på utestedet, og så viser deg seg at han er alene, og i tillegg ikke drikker alkohol, men bare sitter for seg selv med en cola, er det helt uaktuelt å komme i kontakt med han da?

Anonymous poster hash: 8e7d9...8d1

Alle puaer driker ikke og plukker opp damer. Null stress.

Anonymous poster hash: 9e0c1...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt å sitte edru på byen blant mange fulle jenter. Hva er du ute etter, liksom. Det hadde vært en ting dersom du gikk ut for å være sosial med venner, men når du drar ut på byen alene og edru.. Vel, for meg ville det vært turn off!



Anonymous poster hash: c79a6...5b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner det TS, at kvinner tåler sjelden at noen skiller seg ut fra mengden og tør å være anderledes... Gjør som resten av saueflokken, da blir kvinnene tryggere på deg...



Anonymous poster hash: 58735...4c1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syntes det var creepy, akkurat som han venter på at noen skal bli for fulle til å gjøre motstand.



Anonymous poster hash: c3b52...a7f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke sagt turnoff, men jeg hadde stusset litt. Det virker liksom litt som du er på jakt, at du rett og slett bare leter etter noen å "lure" i seng. Litt creepy kanskje

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholnivå? Irrelevant.

Selskap? Likegyldig.

Utseendenivå? Avgjørende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du er ute etter? For min del synes jeg det er litt spesielt å dra på et utested alene. Da tenker jeg at du er litt på jakt. Nå er det jo uansett en del kvinner som er ute etter noe raskt og enkelt på byen, så du får nok napp, men for meg ville det ikke ha vært noe. At du ikke drikker er for min del ganske irrelevant, men mange vil nok anse det som spesielt, særlig når du drikker cola. Da er det heller bedre å ikke drikke noe, eller bare drikke vann.

Som andre sier er også utseende ganske avgjørende. Ettersom du selv anser deg som kjekk vil du nok ikke ha noen problemer.



Anonymous poster hash: 67118...f55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med colaen din, du! Synes ikke det er noe rart, synes det faktisk er fint at noen klarer å ikke drikke når de er på bar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å sjekk opp jenter mellom utestedene og på utestedene. Blir for dumt å sitte alene med colaen sin og håpe på at noen kommer bort, kanskje kommer noen bort, men man møter langt færre jenter og man får mye alenetid. Hvor gøy er det egentlig å drikke cola alene på et utested?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg aldri gjort. Hvis jeg ikke har noen å dra ut med blir jeg heller hjemme. Er man mann og drar ut på byen alene vil man mest sannsynlig også forbli alene og dra hjem alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at fyren vil ut blant folk :) Ikke turn off.



Anonymous poster hash: ee23b...a10
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt "RAPIST", men jeg skjønner at jeg er veldig fordomsfull. Dessverre er man som kvinne nødt til å være det på byen.

Anonymous poster hash: 4aea6...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt at den personen er sjåfør, men så har jeg venner som er avholds også, så ville egentlig ikke tenkt så mye over det.
Har ei venninne som var inne på rehab for en stund siden pga alkoholisme og hun tar seg gjerne en tur på byen i helgene idag, men hun rører ikke alkohol :)
Jeg drar gjerne ut på byen alene, men oftest på "brune puber" for å slappe av...Men drar ikke ut for å drikke meg dritings heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da vet jeg hvertfall nå at jeg ikke skal gå ut alene. Siden jeg ikke liker øl og mandre andre ting. Så jeg er faktisk en av de som faktisk bestiller en brus.

Heldigvis har jeg aldri gått ut alene å gjort det.

Mann, 24.



Anonymous poster hash: c31c1...676
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er kjekk så kjør på :) gå f.eks på pub



Anonymous poster hash: 7375c...215
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det godt å være så nedlatende?

Grunnen til at jeg spør er at jeg er den del på reise, og liker å ta meg en tur ut på kveldstid etter en lang hektisk dag med møter og annet arbeid. Jeg er svært måteholden når det gjelder alkohol, og drikker svært sjelden. Jeg liker å stikke innom en restaurant eller en bar og slappe av med et glass cola eller noe annet.

Og nei, ikke for at jeg skal "få meg noe", det finnes faktisk menn som liker å bli kjent med kvinner uten at de absolutt har planer om å knulle.

Men godt å vite, det er åpenbart creepy.....



Anonymous poster hash: 8e7d9...8d1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det godt å være så nedlatende?

Grunnen til at jeg spør er at jeg er den del på reise, og liker å ta meg en tur ut på kveldstid etter en lang hektisk dag med møter og annet arbeid. Jeg er svært måteholden når det gjelder alkohol, og drikker svært sjelden. Jeg liker å stikke innom en restaurant eller en bar og slappe av med et glass cola eller noe annet.

Og nei, ikke for at jeg skal "få meg noe", det finnes faktisk menn som liker å bli kjent med kvinner uten at de absolutt har planer om å knulle.

Men godt å vite, det er åpenbart creepy.....

Anonymous poster hash: 8e7d9...8d1

Du må jo spesifisere litt hva du prater om.

Mange mennesker (som er unge eller fra mindre steder) setter likhetstegn mellom "byen" og "nattklubb". Og det å dra helt alene på nattklubb der folk står i klynge og roter/danser, og sitte med en cola og se ut i luften er jo for de fleste underlig.

Det å sette seg ned i en hotellbar er helt normalt. De fleste som setter seg i en bar bestiller gjerne en drink eller et glass vin, det er tross alt derfor man velger en bar og ikke en cafe, men det er jo fullt mulig å bestille noe annet og.

Typen min har reist mye med jobb og etter en hektisk jobbdag setter han seg med noen dokumenter og pcen og tar en drink et sted rett som det er. Ingenting rart med det.

Men du virker veldig på defensiven her og det at du må stille spm. på KG tyder jo allerede på at dette ikke er normen for deg eller din krets og at du ikke vil dersom jenter sier x eller y. Da tror jeg det er like greit at du holder deg unna, hvis det er så lite om å gjore. Dersom du faktisk var en forretningsmann som bare ville ha noe å drikke i hotellbaren på kveldstid hadde du neppe stilt dette spm.

Endret av Neeli00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...