Gå til innhold

Daten kunne ikke komme pga han skulle se program om Megan Fox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i 2 mnd. Liker han veldig godt, og virker som han liker meg også..

I går ettermiddag ringte han og spurte om han skulle komme opp til meg på kvelden og ta med noe takeaway som vi kunne kose oss med. Han skulle komme etter han var ferdig på jobb, rundt kl 20.30.

Kl 21 ringer han og spør om jeg har en eller annen amerikansk tv-kanal. Jeg svarer nei, tror ikke det, og da svarer han: "ok det var dumt, er noe jeg er nødt til å se på tv i kveld, så da tenkte jeg at vi kanskje kunne treffes i morgen i stedet?"

Jeg spør hva det er han ikke kan gå glipp av på tv og han svarer "Et program om Megan Fox.." :hakeslepp:

Så.. Hva skal man tenke om dette egentlig? Jeg er oppgitt og klarer liksom ikke helt å ta han seriøst nå..

Legger til at han er 35 og jeg er 30..

Anonymous poster hash: 2efe8...ea1

Få tak i en brukt videospiller (de kan du høyst sannsynligvis få gratis), og gjerne en brukt videokassett. Pakk det pent inn og gi som presang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Hahahaha - seriøst forstår du ikke at det der er en shit-test ? :D ...ser at det er heller ingen andre som skjønner det heller.

Dere kvinnfolk som ikke gjør annet enn å "shit" teste selv burde ihvertfall være kapable til å kjenne igjen en slik en....er det mulig :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Tanken bak en shit test om jeg ikke husker feil er å se hvordan mannen takler å bli satt i en "vanskelig eller skinkig posisjon". Her er ts skuffet over at fyren hun dater heller vil se en dokumentar om Megan fox enn å være med henne. Det har ikke noe med shit testing å gjøre i det hele tatt. Forstår godt at ts reagerer spesielt siden han allerede hadde avtalt å gjøre noe med henne. Så er det også rart at han absolutt må se en dokumentar Megan fox. Hadde det vært en dokumentar om noe av betydning så hadde ikke sett så dumt ut for han..

Det er ikke lurt å henge seg opp i alle de tullette pua-ideene. Man fremstår rar når man bryter alt ned til et sosialt spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på deg hvis det er slik at du virkelig tenker "drittsekk" eller "dra til helvete" hvis ikke alle menn hopper når du sier hopp.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Men det gjør jeg da ikke, tenker bare det om det er en stressa situasjon hvor jeg trenger en hjelpende hånd. Jeg strekker alltid ut en hånd om jeg kan i sånne situasjoner selv. Er ikke sånn at jeg tenker noe spesielt om jeg like godt kan ta med meg tingene selv :) Jeg spør ikke om hjelp da uansett.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør jeg da ikke, tenker bare det om det er en stressa situasjon hvor jeg trenger en hjelpende hånd. Jeg strekker alltid ut en hånd om jeg kan i sånne situasjoner selv. Er ikke sånn at jeg tenker noe spesielt om jeg like godt kan ta med meg tingene selv :) Jeg spør ikke om hjelp da uansett.

“Hold my bag for me!” or “Will you go and get me a coffee?”

Ser for meg at du har tatt utgangspunkt i dette eksempelet fra artikkelen. For det første så tolker du dette som om du ikke skulle fått en hjelpende hånd i en vanlig hverdagslig situasjon. Herregud hadde en ikke mistet kunder om en av prinsipp nekta å hente dem en kopp kaffe?.

Du skjønner at det blir litt annerledes når man snakker om mann til kvinne på byen i den fasen der på en bar\nattklubb ?

Det går ihvertfall klart frem hva sammenheng man skal se det i, noe som er common sense i utgangspunktet også da. Du kan ikke ta løse "statements" utfra en hvilken som helst sammenheng og tolke det dem fritt :)

Som jeg har sagt før og gjentar, du må investere en del ned i å skjønne dette her. Hadde det vært rett frem så skal jeg love deg at alle hadde skjønt det på like linje med tyngdekraften loven :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanken bak en shit test om jeg ikke husker feil er å se hvordan mannen takler å bli satt i en "vanskelig eller skinkig posisjon". Her er ts skuffet over at fyren hun dater heller vil se en dokumentar om Megan fox enn å være med henne. Det har ikke noe med shit testing å gjøre i det hele tatt. Forstår godt at ts reagerer spesielt siden han allerede hadde avtalt å gjøre noe med henne. Så er det også rart at han absolutt må se en dokumentar Megan fox. Hadde det vært en dokumentar om noe av betydning så hadde ikke sett så dumt ut for han..

Det er ikke lurt å henge seg opp i alle de tullette pua-ideene. Man fremstår rar når man bryter alt ned til et sosialt spill.

Du husker helt rett faktisk - men vet ikke om du har fått med deg at TS er kvinne og blir "shit testa" av en mann ;)

Sansynligvis er det en forhistorie her, hvor hun kanskje har spilt litt irriterende kostbar og utsatt selve daten flere ganger - til fordel for bedre alternativer, venninner osv...hvem vet ? Da blir dette en måte å ikke virke "needy" på og kommunisere at "jeg sitter ikke bare her og venter på når du skal ta deg tid heller".

Slik fremstiller det med spesielt overskriften, hvor mange her inne tror ikke at det er en forhistorie som logisk kan ha fremprovesert en slik reaksjon ? - det er litt skremmende at jeg er den første som hinter om det her på side 5 nå ;)

Skjerpings KG nå må dere heve nivået her inne snart....

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Det hele bunner i å tilfredstille dama til enhver tid og gi henne alt som en unge. Nei, jeg gjør ikke alt mulig drit for deg for du er en voksen person og kan fikse det meste selv. Ser jeg det som nødvendig så hjelper jeg deg og gir deg det du vil ha. Hvite riddere eksisterer kun fordi de går etter jenter med prinsessementalitet. For min del er jeg ikke redd for å miste en slik dame. Gidder ikke være med en dame som ser på seg selv som over meg, og forventer at jeg må vinne hennes gunst til enhver tid, istedet for å være voksen og se på meg som likeverdig. Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Skader ikke å være gentleman og kurtisere damen... Der har norske menn så mangt å lære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Du husker helt rett faktisk - men vet ikke om du har fått med deg at TS er kvinne og blir "shit testa" av en mann ;)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Men du vet da ikke om hun blir shit-testet, det er bare en antagelse du gjør basert på veldig lite informasjon. Kanskje han fyren faktisk ville se denne dokumentaren. Dersom det faktisk var en "shit-test", så var det i så fall en som setter han i et ganske dårlig lys. Høres ikke veldig smart eller logisk ut spør du meg, med mindre han vil shit teste seg fra å date ts.

Sansynligvis er det en forhistorie her, hvor hun kanskje har spilt litt irriterende kostbar og utsatt selve daten flere ganger - til fordel for bedre alternativer, venninner osv...hvem vet ? Da blir dette en måte å ikke virke "needy" på og kommunisere at "jeg sitter ikke bare her og venter på når du skal ta deg tid heller".

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Igjen, bare en antagelse.

Slik fremstiller det med spesielt overskriften, hvor mange her inne tror ikke at det er en forhistorie som logisk kan ha fremprovesert en slik reaksjon ? - det er litt skremmende at jeg er den første som hinter om det her på side 5 nå ;)

Skjerpings KG nå må dere heve nivået her inne snart....

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Jeg har egentlig ikke noe problem med å innrømme at jeg bommet på innlegget ditt, jeg trodde du mente at hun nå shit testet han. Self note --> Lite lurt å skrive innlegg på kg når man har sovet lite og er sløv.

Uansett, du kan ikke si at nivået er lavt her inne når ditt bidrag er en antagelse basert på særdeles lite info. Du skal heller få + poeng for å være kreativ.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet da ikke om hun blir shit-testet, det er bare en antagelse du gjør basert på veldig lite informasjon. Kanskje han fyren faktisk ville se denne dokumentaren Dersom det faktisk var en "shit-test", så var det i så fall en som setter han i et ganske dårlig lys. Høres ikke veldig smart eller logisk ut spør du meg, med mindre han vil shit teste seg fra å date ts.

Igjen, bare en antagelse.

Jeg har egentlig ikke noe problem med å innrømme at jeg bommet på innlegget ditt, jeg trodde du mente at hun nå shit testet han. Self note --> Lite lurt å skrive innlegg på kg når man har sovet lite og er sløv.

Uansett, du kan ikke si at nivået er lavt her inne når ditt bidrag er en antagelse basert på særdeles lite info. Du skal heller få + poeng for å være kreativ.

Siden ingen av oss sitter med fasiten så må utgangspunktet bli at vi resonerer oss frem til noen antagelser som gir mest mening her da:

La oss ta tråd overskriften kort og greit først

Daten kunne ikke komme pga han skulle se program om Megan Fox

Her er det 2 "antagelses" alternativer vi egentlig kan gå utfra:

Alternativ 1:

Er det mest nærliggende å tro at en 35år gammel mann drar denne unnskyldning uten å engang "pynte" på den litt med mindre det ligger en forhistorie til grunn her som gjør det litt mer forståelig ?

Alternativ 2:

Er det mest nærliggende å tro at en 35år gammel mann ser på denne "unnskyldningen" som normal hvis de har hatt det kjempefint sammen og det ikke ligger noen spesiell forhistorie bak ?

Ettersom jeg mener det er mest nærliggende at "antagelse" alternativ 1 ligger til grunn her så blir dette en måte han sier "takk for sist på" - en slags "shit test" tilbake fra hans side.

Du snakker utfra alternativ 2 her, jeg vil gjerne høre en begrunnelse for hvorfor du mener den er mest nærliggende å gå utfra ?

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader ikke å være gentleman og kurtisere damen... Der har norske menn så mangt å lære...

Før var menn gentlemen fordi det fantes damer som var verdige å bli behandlet slik. Kurtisering ga faktisk noe tilbake.

Nå til dags blir man enten møtt med kjipe blikk, eller så blir man brukt og møtt med utakknemlighet.

Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din er en HELT :D Balls of steel

Anonymous poster hash: f2cba...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit-tester har da ingenting med sjekketriks å gjøre.

Det er ingen som innbiller seg noenting med å si at hun må passe på veska si selv. Eller bruke bordet ved siden av til å sette drikken sin på istedenfor at jeg må holde den for henne - siden hun spør.

Det har heller aldri eksistert en kvinne som har "blitt kåt" av at noen springer ut og åpner bildøren for henne dagen lang :)

Det der tror du ikke på selv heller :)

Ei heller har aldri shit-tester blitt omtalt som noe negativt - det er en helt nødvendig del av interaksjonen fra en kvinnes perspektiv. Grunnen til det er sitert i blått nedenfor:

On the immediately observable surface level the majority of people are concealing their true identity. Thus in order to make accurate deductions about the personalities around us we must challenge them subtextually and draw conclusions about what theyre really like based upon their responses. Shit tests can be blatant or they can be covert, how they manifest depends upon the intent and personality of the individual employing the test.

Du er en person når du er innenfor husets 4-vegger og en helt annen rundt dine venninner eller på jobb - for å gi et eksempel på "concelment of true identity"

Jeg sier ikke at du som kvinne mener å "shit teste" menn kalkulert og bevisst, det gjør du ikke heller. Det ligger der som en del av ur-instinktet ditt - grunnen er forklart som ovenfor i blått. Alle kvinner gjør det, svært få er bevisste på det.

For å ta meg selv som et eksempel - mesteparten av tiden blir jeg "testa" på om jeg er komfortabel med å være skalla. Den shit-testen KOMMER i ulike former hver eneste gang jeg er ute på byen.

Blir jeg da usikker og viser tegn til at lav selvfølelse ? ELLER klarer jeg å spøke det vekk med en god sans humor som om det faktisk bare var en velsignelse ? Jenta bryr seg ikke med mindre jeg bryr meg.

For å ta alle høyde trådene på KG som et annet eksempel - hvor mange blir ikke oppretta pga usikkerheten til alle menn som føler seg for lave og mindre verdt iforhold til kvinner ? Ikke så ganske få er fasiten her. Hvorfor føler de seg usikre på akkurat dette da ? - vel ganske enkelt fordi de har fått den shit-testen der gang på gang og #faila så til de grader.

Så hva er problemet ? - er det den faktiske høyden problemet eller er det problemet mannen selv har med sin egen høyde ?.

De aller fleste svarer i disse trådene går på noe sånn som "så lenge han er høyere enn meg" - der ligger ca snittet. Gjenn.snitt høyde på kvinner i Norge ligger vel på rundt 170cm - så da kan man trygt konkludere med at det ikke er selve høyden på mannen som er problemet i de fleste tilfeller. Er man teknisk sett over 170 så er problemet at man selv ikke er komfortabel med egen høyde.

Shit-testen må derfor til for å finne ut om dette er en mann som er komfortabel med egen høyde eller om det er enda en som altids må gå på den høye delen av fortauet som eksen osv osv.

Hvis vi skal ta denne diskusjonen videre så må du nesten investere en del tanker og refleksjoner i det jeg skriver her :)

Med fare for å virke "høy på meg selv" akkurat nå så bør du ikke fnyse og dekvalifisere budskapet jeg fremlegger her. Har investert mye i å strukturere og fremlegge det på en grei måte her nå, det må uansett vise seg å gå begge veier om det skal ha noen hensikt i å fortsette.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Du høres nøyaktig ut som en konspirasjonsteoretiker. Bruker hersketeknikker over en lav sko, har en innbilt uovertruffenhet, oppfører deg som "du liksom har skjønt alt, det er bare alle andre som er dumme". Ekstremt paranoid. Frelst, og prøver derfor å trykke dine overbevisninger over på andre.

Flaut, mann. Flaut.

Anonymous poster hash: cd141...503

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres nøyaktig ut som en konspirasjonsteoretiker. Bruker hersketeknikker over en lav sko, har en innbilt uovertruffenhet, oppfører deg som "du liksom har skjønt alt, det er bare alle andre som er dumme". Ekstremt paranoid. Frelst, og prøver derfor å trykke dine overbevisninger over på andre.

Flaut, mann. Flaut.

Anonymous poster hash: cd141...503

Og du er minst like classy som tyr til konspirasjonsteoretiker-kortet. Bare fordi du ikke ser ting på en måte, betyr ikke at det ikke kan ha snev av sannhet i seg.

Det er ikke til å legge skjul på at kvinner hater å bli fortalt sider ved sin natur og atferd. Kvinner takler det ikke. Fortell dem gjerne at de har blitt litt feite, men for guds skyld ikke fortell dem noe om deres oppførsel som kan virke negativt. De takler det ikke.

Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Før var menn gentlemen fordi det fantes damer som var verdige å bli behandlet slik. Kurtisering ga faktisk noe tilbake.Nå til dags blir man enten møtt med kjipe blikk, eller så blir man brukt og møtt med utakknemlighet. Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Det finnes like mange verdige kvinner i dag og, kanskje du ikke tiltrekker deg dee, eller ikke er i et miljø hvor de finnes. Høres litt ut som at du har hatt et par dårlige erfaringer, og dermed drar alle kvinner over en kam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Før var menn gentlemen fordi det fantes damer som var verdige å bli behandlet slik. Kurtisering ga faktisk noe tilbake.

Nå til dags blir man enten møtt med kjipe blikk, eller så blir man brukt og møtt med utakknemlighet.

Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Det er ikke så rart at du blir møtt med kjipe blikk og utakknemlighet om "gjør det sjæl" er et vanlig svar å gi til en date som trenger hjelp med noe. ;)

Måtte oppsummere denne tråden for mannen min, spesielt dette med shittesting og "gjør det sjæl". Herregud som han lo. :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres nøyaktig ut som en konspirasjonsteoretiker. Bruker hersketeknikker over en lav sko, har en innbilt uovertruffenhet, oppfører deg som "du liksom har skjønt alt, det er bare alle andre som er dumme". Ekstremt paranoid. Frelst, og prøver derfor å trykke dine overbevisninger over på andre.

Flaut, mann. Flaut.

Anonymous poster hash: cd141...503

Forstår du i det hele tatt hva jeg skriver ? - begynner å tvile litt på det egentlig, du kommenterer jo ikke eller tar utfordringen i noe av det jeg har skrevet i innleggene. Hvis du mener noe annet så er det helt greit for meg, men du må nesten underbygge meningene dine da.

Du kan jo ikke mene noe uten å selv vite hvorfor?

Når jeg avslutningsvis sier

"Har investert mye i å strukturere og fremlegge det på en grei måte her nå, det må uansett vise seg å gå begge veier om det skal ha noen hensikt i å fortsette."

Er det så veldig rart ? hvorfor skal jeg bruke masse tid på å underbygge innleggene og argumentasjonen hvis man får mange svar tilbake av det kaliberet du selv ga nå egentlig ?

Du kommer med mange rare tolkninger som for det første ikke har noe med topic men som enda verre ikke har noen bakgrunn i noe som helst.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart at du blir møtt med kjipe blikk og utakknemlighet om "gjør det sjæl" er et vanlig svar å gi til en date som trenger hjelp med noe. ;)

Måtte oppsummere denne tråden for mannen min, spesielt dette med shittesting og "gjør det sjæl". Herregud som han lo. :ler:

Hva i huleste er det du prater om ? :vetikke: ...når hadde "gjør det sjæl" noe med shit-testing å gjøre ?

Leste han artikkelen om shit-testing eller bare tolkningene og oppsummeringen av alle "motstandere" av det som ble sagt deretter ? ;)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...