Gå til innhold

Daten kunne ikke komme pga han skulle se program om Megan Fox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meg med Megan Fox-daten igjen her :)

Litt morsomt å lese svarene deres, godt å høre at det ikke bare er jeg som ville reagert på dette?

Jeg må innrømme at jeg fikk litt avsmak etter at han avlyste pga tv-programmet.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han videre.

Blir liksom så....uintelligent....å i det hele tatt ha interessen for hva en Hollywood-stjerne har å si.

Greit hun er pen.. Han kan google bilder av henne når som helst eller se klipp på youtube?

Jeg forventer mer av en mann på 35.. Så er litt skuffa :dry:



Anonymous poster hash: 2efe8...ea1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

What Are Shit Tests & What Purpose Do They Serve?:

Everyone has been shit tested, gets shit tested and will continue to be shit tested; It’s an unavoidable part of human interaction. We use shit tests to make value judgements about people and likewise they can be used to determine how you cope under pressure.

Du må nesten lese og tenke over hvis du skal skjønne hva det går i. Det er ingen aldersgrense på det der, og ligger hard-coded i alle menneskers natur.

Det er veldig greit å bli bevisst på det, en skjønner så mye hva som foregår til enhver tid. Etter jeg ble bevisst på det så skjønner jeg nå mye mer hva som foregår i nesten hver eneste interaksjon med en kvinne f.eks.

En typisk shit-test jeg kommer mye utfor er når de skal "teste" om jeg er komfortabel med å være skallet på hodet. Sjekke responsen for å se om det plager meg, gjør meg usikker og alt det der. De "shit-tester" meg jo ikke på det der fordi de oppriktig ikke liker skalla mannfolk.

For mange andre kan det være høyden f.eks de bruker for å finne ut det samme. I mitt tilfelle så er jeg rundt 190 og nokså stor av meg så da blir "shit test" manuset endret og tilpasset litt mer mitt tilfelle :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Ok du kommer til å slite sykt i interaksjoner med medmennesker og deg selv når du lever etter en paranoid ideologi om at alt du utsettes for er en test. Kanskje dama bare er sliten når hun sier hun er sliten, uten å teste deg på noe måte. Kanskje dama ler bare fordi noe er morsomt, uten å teste deg på noe måte. De aller fleste av oss nemlig bare er i livet, gjør det flowen fører en til, skuespill og tester ble vi ferdige med på skolen!

Anonymous poster hash: b1779...806

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe teknologisk uopplyst siden han ikke skjønner at det går an å ta opp programmer eller finne dem på nett senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

En typisk shit-test jeg kommer mye utfor er når de skal "teste" om jeg er komfortabel med å være skallet på hodet. Sjekke responsen for å se om det plager meg, gjør meg usikker og alt det der. De "shit-tester" meg jo ikke på det der fordi de oppriktig ikke liker skalla mannfolk.

For mange andre kan det være høyden f.eks de bruker for å finne ut det samme. I mitt tilfelle så er jeg rundt 190 og nokså stor av meg så da blir "shit test" manuset endret og tilpasset litt mer mitt tilfelle :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Jaja, sånn går nu dagan... :fnise:

Endret av Idja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What Are Shit Tests & What Purpose Do They Serve?:

Everyone has been shit tested, gets shit tested and will continue to be shit tested; It’s an unavoidable part of human interaction. We use shit tests to make value judgements about people and likewise they can be used to determine how you cope under pressure.

Du må nesten lese og tenke over hvis du skal skjønne hva det går i. Det er ingen aldersgrense på det der, og ligger hard-coded i alle menneskers natur.

Det er veldig greit å bli bevisst på det, en skjønner så mye hva som foregår til enhver tid. Etter jeg ble bevisst på det så skjønner jeg nå mye mer hva som foregår i nesten hver eneste interaksjon med en kvinne f.eks.

En typisk shit-test jeg kommer mye utfor er når de skal "teste" om jeg er komfortabel med å være skallet på hodet. Sjekke responsen for å se om det plager meg, gjør meg usikker og alt det der. De "shit-tester" meg jo ikke på det der fordi de oppriktig ikke liker skalla mannfolk.

For mange andre kan det være høyden f.eks de bruker for å finne ut det samme. I mitt tilfelle så er jeg rundt 190 og nokså stor av meg så da blir "shit test" manuset endret og tilpasset litt mer mitt tilfelle :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Men hvordan er dette jeg opplevde en "shit-test"??

Høres helt latterlig ut...

Anonymous poster hash: 2efe8...ea1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok du kommer til å slite sykt i interaksjoner med medmennesker og deg selv når du lever etter en paranoid ideologi om at alt du utsettes for er en test. Kanskje dama bare er sliten når hun sier hun er sliten, uten å teste deg på noe måte. Kanskje dama ler bare fordi noe er morsomt, uten å teste deg på noe måte. De aller fleste av oss nemlig bare er i livet, gjør det flowen fører en til, skuespill og tester ble vi ferdige med på skolen!

Anonymous poster hash: b1779...806

Du har verken skjønt det som står i den lenka siden om shit test eller mine kommentarer til det....

Intet av det har heller noe med å være paranoid å gjøre - isåfall må du argumentere for bakgrunnen til at du kaller det en "paranoid idelogi". Spesielt siden du drar inn personlige påstander om meg ..det er meget uhøfflig og usmakelig - spess ettersom du ikke har investert særlig i å skjønne budskapet og ikke har en eneste argumentasjon rundt det du slenger rundt.

Med mindre du viser noe mer respekt tilbake og setter deg litt mer inn i det her så tror jeg du skal finne deg en annen tråd lettere lest tråd å kommentere :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har verken skjønt det som står i den lenka siden om shit test eller mine kommentarer til det....

Intet av det har heller noe med å være paranoid å gjøre - isåfall må du argumentere for bakgrunnen til at du kaller det en "paranoid idelogi". Spesielt siden du drar inn personlige påstander om meg ..det er meget uhøfflig og usmakelig - spess ettersom du ikke har investert særlig i å skjønne budskapet og ikke har en eneste argumentasjon rundt det du slenger rundt.

Med mindre du viser noe mer respekt tilbake og setter deg litt mer inn i det her så tror jeg du skal finne deg en annen tråd lettere lest tråd å kommentere :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Synes det var et veldig bra tips og godt råd du fikk av han du nå angriper. Du virker paranoid når du tror alt mulig vil være en test. Det er ikke uhøflig eller usmakelig å gjøre seg opp en mening om noen ut i fra det de sier. Hvis du ikke vil virke paranoid burde du ikke tro at alt vil være en test.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Jeg skjønner fortsatt ikke hva testen i dette tilfellet bestod i?? Og enda viktigere, bestod hun?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke hva testen i dette tilfellet bestod i?? Og enda viktigere, bestod hun?

Jeg og lurer.. og får man karakterer??? :wow: Blir resultatet lagt ut på noen nettside? :wow:

Holder virkelig voksne mennesker på med slike ting??? :sjokkert::rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har verken skjønt det som står i den lenka siden om shit test eller mine kommentarer til det....

Intet av det har heller noe med å være paranoid å gjøre - isåfall må du argumentere for bakgrunnen til at du kaller det en "paranoid idelogi". Spesielt siden du drar inn personlige påstander om meg ..det er meget uhøfflig og usmakelig - spess ettersom du ikke har investert særlig i å skjønne budskapet og ikke har en eneste argumentasjon rundt det du slenger rundt.

Med mindre du viser noe mer respekt tilbake og setter deg litt mer inn i det her så tror jeg du skal finne deg en annen tråd lettere lest tråd å kommentere :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Er du seriøs nå? :ler:

Anonymous poster hash: fd23f...a72

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha herregud, dette barnet her hadde jeg ikke giddet å omgås så mye mer etter dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var et veldig bra tips og godt råd du fikk av han du nå angriper. Du virker paranoid når du tror alt mulig vil være en test. Det er ikke uhøflig eller usmakelig å gjøre seg opp en mening om noen ut i fra det de sier. Hvis du ikke vil virke paranoid burde du ikke tro at alt vil være en test.

Det er skremmende å se at du som driver med dette som levebrød ikke skjønner eller av nyskjerrighet setter deg inn i den artikkelen om "shit test" som jeg lenka til. Er jo det som er det mest grunnleggende i all sosial dynamikk mellom mennesker.

Paranoid ? hva mener du ? jeg har ikke omtalt at disse "shit testene" som noe negativ eller en måte å "ta meg på" i det hele tatt. Det er som du allerede har bestemt deg hva som står uten å ha lest det.

Skal du legge opp til en diskusjon rundt dette videre nå så får du sette deg inn i det. og da forventer jeg noe argumentasjon som holder mål tilbake.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skremmende å se at du som driver med dette som levebrød ikke skjønner eller av nyskjerrighet setter deg inn i den artikkelen om "shit test" som jeg lenka til. Er jo det som er det mest grunnleggende i all sosial dynamikk mellom mennesker.

Paranoid ? hva mener du ? jeg har ikke omtalt at disse "shit testene" som noe negativ eller en måte å "ta meg på" i det hele tatt. Det er som du allerede har bestemt deg hva som står uten å ha lest det.

Skal du legge opp til en diskusjon rundt dette videre nå så får du sette deg inn i det. og da forventer jeg noe argumentasjon som holder mål tilbake.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

:ler: shit testene er det mest grunnleggende i all sosial dynamikk mellom mennesker??

At du kan si det, DET synes jeg er skremmende.. :sjokk::Knegg:

Jeg har stor nysgjerrighet når det kommer til mellommenneskelige relasjoner, men shit tester og paranoia-spill-gaming-regler når det kommer til dating, det kaster jeg ikke bort tide min på. Jeg har ikke noe problem med at andre lever av å dele slik kunnskap, men jeg velger heller å satse på individualisme og fakta kontra å tyde handlinger ut i fra noen man tror og ikke noe man vet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å ha det klart. Jeg har lest om shit tester og har også vært med på et webinar fra en sjekkeguru om det. Holdt på å le meg gjennom 60 min med pisspreik hvor alt jenter sa var tester for å se om guttene gjorde ditt og datt, og selvfølgelig løsninger for hvordan de kunne avsløre shit testene og få knulla dem likevell.

Du som tror på dette tullet:

Les om Temperamenter, personlighet og automatiske reaksjonsmønsktre. Det vil gi deg grunnleggende kunnskap om hvorfor mennesker reagerer og responderer som de gjør. Det er ingenting som heter shit tester. Mennesker er individer med forskjellige reaksjonsmønstre ut i fra hvilkt temperament de har og hvordan de har det med seg selv. Ikke døm mennesker på bakgrunn av piss noen har utviklet for å selge bøker/kurs og annet lureri.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se om jeg har forstått dette riktig (uten å ha lest linken om shit-testing):

La oss si at jeg hadde vært TS, og fått servert samme unnskylding for å bryte en avtale. Når jeg da sier "Sorry Mac, men jeg er ikke interessert i å gå videre med en mann som prioriterer meg lavere enn et TV-program han kan se når som helst om han bare gidder å prøve", så stryker jeg på en hypotetisk shit-test?

Vet dere, det lever jeg godt med. Ikke vil jeg ha en mann som prioriterer meg lavere enn en dokumentar om Megan Fox, og ikke vil jeg ha en mann som driver med denne typen spill.

Tapet er hans, ikke mitt.



Anonymous poster hash: 913c2...0a4
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahaha - seriøst forstår du ikke at det der er en shit-test ? :D ...ser at det er heller ingen andre som skjønner det heller.

Dere kvinnfolk som ikke gjør annet enn å "shit" teste selv burde ihvertfall være kapable til å kjenne igjen en slik en....er det mulig :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Vel, hvis en fyr er ute etter en mor/hushjelp/sexleketøy kombinasjon, så kan man fint tro på at det er en "test" ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å ha det klart. Jeg har lest om shit tester og har også vært med på et webinar fra en sjekkeguru om det. Holdt på å le meg gjennom 60 min med pisspreik hvor alt jenter sa var tester for å se om guttene gjorde ditt og datt, og selvfølgelig løsninger for hvordan de kunne avsløre shit testene og få knulla dem likevell.

Du som tror på dette tullet:

Les om Temperamenter, personlighet og automatiske reaksjonsmønsktre. Det vil gi deg grunnleggende kunnskap om hvorfor mennesker reagerer og responderer som de gjør. Det er ingenting som heter shit tester. Mennesker er individer med forskjellige reaksjonsmønstre ut i fra hvilkt temperament de har og hvordan de har det med seg selv. Ikke døm mennesker på bakgrunn av piss noen har utviklet for å selge bøker/kurs og annet lureri.

Du har enda ikke lest artiklelen ser jeg ...rart hvordan du avfeier dette med "shit tester" - blir som å avvise alt man ikke forstår, det er så mye lettere. Har du likevel lest artikkelen så må du nesten ta stilling til følgende utgangspunkt.

On the immediately observable surface level the majority of people are concealing their true identity. Thus in order to make accurate deductions about the personalities around us we must challenge them subtextually and draw conclusions about “what they’re really like” based upon their responses. Shit tests can be blatant or they can be covert, how they manifest depends upon the intent and personality of the individual employing the test. The sum potential combination of differing shit test scenarios is so vast that I cannot possibly give an example of each and every possible outcome in this article. Therefore I shall instead bestow you with the knowledge necessary to refine your own analytical capabilities so that you may act accordingly when you find yourself being shit tested.

Nå forstår jeg det slik at du da benekter og tilbakeviser det som jeg har uthevet i blått. Det går vel veldig inn mot teamene du utfordra meg på som automatiske reaksjonsmønstre og hvorfor mennesker reagerer og responderer som de gjør ;)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har enda ikke lest artiklelen ser jeg ...rart hvordan du avfeier dette med "shit tester" - blir som å avvise alt man ikke forstår, det er så mye lettere. Har du likevel lest artikkelen så må du nesten ta stilling til følgende utgangspunkt.

On the immediately observable surface level the majority of people are concealing their true identity. Thus in order to make accurate deductions about the personalities around us we must challenge them subtextually and draw conclusions about “what they’re really like” based upon their responses. Shit tests can be blatant or they can be covert, how they manifest depends upon the intent and personality of the individual employing the test. The sum potential combination of differing shit test scenarios is so vast that I cannot possibly give an example of each and every possible outcome in this article. Therefore I shall instead bestow you with the knowledge necessary to refine your own analytical capabilities so that you may act accordingly when you find yourself being shit tested.

Nå forstår jeg det slik at du da benekter og tilbakeviser det som jeg har uthevet i blått. Det går vel veldig inn mot teamene du utfordra meg på som automatiske reaksjonsmønstre og hvorfor mennesker reagerer og responderer som de gjør ;)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Jeg leste noen av eksemplene, det må være utrolig slitsomt å leve når man går rundt å tror at alt er en test. Jenter er forskjellige og jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det jenter ifølge dem ofte gjør og dømmer etter.

Det verste jeg gadd å lese var vel dette:

“Hold my bag for me!” or “Will you go and get me a coffee?” – (substitute bag/coffee for whatever) – Translation: Are you a complicit beta that will do what I tell you to do? This is a compliance test to see if you are “wrapped around her little finger.” Some variation of “No” or “Hold/get it yourself” does well. Sneer whilst you say it for bonus points.

:skratte:

Ingen tester vel folk sånn. Om noen spør deg om du kan holde noe, er det fordi de vurderer situasjonen som mye enklere for dem om du bare hjelper dem noen minutter.

Endret av Evilposelos
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tragisk at enkelte mennesker (menn!) faktisk lever etter denne shit-test-greia. Har ALDRI testet en fyr på den måten, verken bevisst eller ubevisst. Herregud, lurer jeg på noe så spør jeg bare - har ikke noen dypere hensikt med det enn hva det opprinnelig er! Må være slitsomt å alltid overanalysere situasjonen med en flørt ass, verre enn jenter som allerede sies å være ganske overanalyserende fra før. Dette topper jo ALT! :klaske:



Anonymous poster hash: 12759...b15
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...