Gå til innhold

Hvordan avsløre playere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Det jeg merker meg er at de opptrer helt forskjellig og har forskjellige mål, men alle gir oppmerksomhet og kan flørte. Så betyr det at alle menn som flørter er playere? Må jeg styre unna alle menn som tør å gi damer oppmerksomhet?

Hva står man igjen med da? De som ikke tør å snakke med damer i det hele tatt? Og hvordan i alle dager skal man få kontakt med de?

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Enten må du lære deg å sile ut playerne, eller så må du faktisk begynne å vise interesse for menn selv i form av å ta direkte initiativ. Det trenger ikke å være noe mer enn at du sier hei. Jeg hadde tatt over samtalen der i fra uten noe problem.

Jeg kan jo si at de damene jeg har gått ut med har jeg gitt oppmerksomhet etter at de viste sider ved seg selv jeg likte. Jeg synes det er vanskelig å gi en dame jeg ikke har snakket med før noe oppmerksomhet og grunnen til det er fordi jeg ikke har noen incentiver for å gjøre det. Ikke vet jeg om vi har noe personkjemi, ikke vet jeg om jeg liker væremåten hennes osv. Det holder ikke at du bare er pen, for det er mange fine og søte damer, men det er ikke alle man klikker med. Jeg må på en måte vinnes over før jeg gir ut oppmerksomheten du vil ha :P Etter det kjemper jeg mer enn gjerne for damen. Det er meg da, tror ikke alle menn funker ikke slik.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enetn må du lære deg å sile ut playerne, eller så må du faktisk begynne å vise interesse for menn selv i form av å ta direkte initiativ. Det trenger ikke å være noe mer enn at du sier hei. Jeg hadde tatt over samtalen der i fra uten noe problem.

Jeg kan jo si at de damene jeg har gått ut med har jeg gitt oppmerksomhet etter at de viste sider ved seg selv jeg likte. Jeg synes det er vanskelig å gi en dame jeg ikke har snakket med før noe oppmerksomhet og grunnen til det er fordi jeg ikke har noen incentiver for å gjøre det. Ikke vet jeg om vi har noe personkjemi, ikke vet jeg om jeg liker væremåten hennes osv. Det holder ikke at du bare er pen, for det er mange fine og søte damer, men det er ikke alle man klikker med. Jeg må på en måte vinnes over før jeg gir ut oppmerksomheten du vil ha :P Etter det kjemper jeg mer enn gjerne for damen. Det er meg da, tror ikke alle menn funker ikke slik.

Jeg har fortsatt ingen problem med å ta kontakt med menn ;) er veldig utadvendt og liker å snakke med folk.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg har fortsatt ingen problem med å ta kontakt med menn ;) er veldig utadvendt og liker å snakke med folk.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Hvorfor spør du om hvordan du skal komme i kontakt med de som ikke tør å snakke med damer da?

Sier du hei til de, men så tør de ikke å si noe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du om hvordan du skal komme i kontakt med de som ikke tør å snakke med damer da?

Sier du hei til de, men så tør de ikke å si noe? :P

Jeg gjør jo ikke det. Jeg spør om hvordan man kan sile ut de seriøse fra de useriøse.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg gjør jo ikke det. Jeg spør om hvordan man kan sile ut de seriøse fra de useriøse.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Litt av greien er vel at du vil ha de populære mennene som det er konkurranse om. Det vil alltid være et sjangsespill med dem og for at du skal få han du vil ha, må han like deg best. Å ha gode sosiale ferdigheter og ogd sosial intuisjon er det som for meg skiller de beste damene fra de andre.

Som mann opplever man mye det samme når man går ut med populære damer. De har flere etter seg og sier gjerne ikke at de ser andre også. Det hjelper faktisk ikke alltid å være ærlig og seriøs fordi damen velger den hun liker best selv om den hun velger ikke har vært helt ærlig heller. Det har jeg opplevd i alle fall. Jeg tror ikke du kan gradere deg for playere, men du kan få populære menn ved å få dem til å like deg aller mest. Da velger de deg fremfor noen av de andre damene.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt av greien er vel at du vil ha de populære mennene som det er konkurranse om. Det vil alltid være et sjangsespill med dem og for at du skal få han du vil ha, må han like deg best. Å ha gode sosiale ferdigheter og ogd sosial intuisjon er det som for meg skiller de beste damene fra de andre.

Som mann opplever man mye det samme når man går ut med populære damer. De har flere etter seg og sier gjerne ikke at de ser andre også. Det hjelper faktisk ikke alltid å være ærlig og seriøs fordi damen velger den hun liker best selv om den hun velger ikke har vært helt ærlig heller. Det har jeg opplevd i alle fall. Jeg tror ikke du kan unngå playere, men du kan få populære menn ved å få dem til å like deg aller mest. Da velger de deg fremfor noen av de andre damene.

Det der er bare tull! Kjenner at jeg blir mektig provosert nå.

Man skal ikke måtte prøve å endre en player, mest sannsynlig er det ikke mulig. Det er HAN som oppfører seg dårlig og må ta ansvar for sine egne handlinger. VI har kun et ansvar for å holde oss unna playere hvis vi ønsker et seriøst forhold. Ingen har ansvar for å endre en dårlig person. Det er som å si at man bør prøve å endre en mishandler, og at skylden ligger hos offeret som ikke gjorde nok for at han ville endre seg.

Anonymous poster hash: 33093...737

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør jo ikke det. Jeg spør om hvordan man kan sile ut de seriøse fra de useriøse.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Jeg gjentar:

Hvordan du kan oppdage(rettet) en player:

Hvis han overøser deg med komplimenter du selv ikke tror på.

Hvis han planlegger ting med deg for alt tidlig.

Hvis han går for fort fram.

Hvis han ikke husker detaljer du har nevnt om deg selv.

Alt som er overdrevent, alt for sjarmerende osv.

Hvis han er slepphendt med det å ta kontakt. Plutselig forsvinner etter en intensiv uke/uker.

Anonymous poster hash: 33093...737

Og selvfølgelig det som er nevnt: at han egentlig ikke bryr seg om å vite noe om deg, og at handlinger ikke samsvarer med ord.

Anonymous poster hash: 33093...737

Ignorer de som forsvarer playere og sier at du må prøve å imponere dem mest mulig. De vil ikke endre seg om du så imponerer til du blir blå i ansiktet.

Anonymous poster hash: 33093...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er bare tull! Kjenner at jeg blir mektig provosert nå.

Man skal ikke måtte prøve å endre en player, mest sannsynlig er det ikke mulig. Det er HAN som oppfører seg dårlig og må ta ansvar for sine egne handlinger. VI har kun et ansvar for å holde oss unna playere hvis vi ønsker et seriøst forhold. Ingen har ansvar for å endre en dårlig person. Det er som å si at man bør prøve å endre en mishandler, og at skylden ligger hos offeret som ikke gjorde nok for at han ville endre seg.

Anonymous poster hash: 33093...737

Vent litt, bare fordi han ikke syns du er interessant nok for et forhold og gjerne vil vurdere sine muligheter, så oppfører han seg dårlig? Godt gjort å ikke få med seg hva han skrev i begynnelsen av innlegget, at de mest populære har mange potensielle partnere å velge imellom, og da blir det brått litt mer krav til hvem han gidder bli seriøs med. Det er ikke dårlig oppførsel, det er mennesklig atferd. Det er morsomt åssen du velger å portrettere dama som et offer for hans oppførsel. Han er bare ute etter å ivareta den viktigste personen i sitt liv, nemlig han selv. Om du skal klare kapre hans forpliktelse, så må du være den personen han ser etter. Noe jeg faktisk tror du ikke kommer til å være, nå som jeg ser måten du skriver og tenker på. Gode menn løper langt unna slike damer som du.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pool. Så etter din definisjon er jeg en player. Selv om jeg aldri har hatt ONS, eller lurt noen. Selv om jeg egentlig vil bli godt kjent med jenta og ta det rolig før vi har sex. Det å være utadvendt og flørtete betyr ikke at man nødvendigvis skal lure noen og playe de. Har faktisk opplevd endel jenter som har trodd jeg var en player og trodd at jeg ville ha sex, men som ble skuffet og mindre interessert da jeg sa jeg ikke har sex første kvelden jeg møter en jente. Virker som at man ikke kan vinne uansett hva man gjør.

Men takk for denne tråden TS, har nå sett hvor dumme og generaliserende kvinner kan være. Ikke alle som flørter og er utadvendte er playere.Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Jeg sier at det er en høy sannsynlighet for at slike gutter er playere,ingenting annet.

På samme måte er gjerne veldig pene kvinner som bor på vestkanten og som digger tjuvholmen bar mer sannsynlig til å være golddiggere og opptatt av status enn mange andre kvinner, men det betyr ikke at alle vestkantkvinner er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent litt, bare fordi han ikke syns du er interessant nok for et forhold og gjerne vil vurdere sine muligheter, så oppfører han seg dårlig? Godt gjort å ikke få med seg hva han skrev i begynnelsen av innlegget, at de mest populære har mange potensielle partnere å velge imellom, og da blir det brått litt mer krav til hvem han gidder bli seriøs med. Det er ikke dårlig oppførsel, det er mennesklig atferd. Det er morsomt åssen du velger å portrettere dama som et offer for hans oppførsel. Han er bare ute etter å ivareta den viktigste personen i sitt liv, nemlig han selv. Om du skal klare kapre hans forpliktelse, så må du være den personen han ser etter. Noe jeg faktisk tror du ikke kommer til å være, nå som jeg ser måten du skriver og tenker på. Gode menn løper langt unna slike damer som du.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Takk for personlig krenkelse, din stakkar. Håper du føler deg litt bedre nå.

Anonymous poster hash: 33093...737

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playere er ute ettter fuckfriends eller ONS, vil gjerne være veldig rett på sak og gi komplimenter som tydelig viser at han "liker og er tiltrukket av deg" men ikke noe mer enn det. Svært få vil være råtne nok til å "date" og late som de er interessert i forhold.

De aller fleste vil basicly sjarmere, gi inntrykk for at de ikke dømmer for å få damer til å føle seg komfortable nok til å gi det opp og det relativt kjapt.

Jeg har to venner som er playere, ene har hatt sex med over 100 og den andre med over 500 jenter.
Ikke overraskende så har den med 500 under beltet sitt vært i et langdistanse forhold og den andre har hatt 4-5 forhold som sluttet pga utroskapen hans.

Bare det å unngå å la seg sjarmere på byen vil være nok til å ikke havne borti de to.

Man skremmer ikke vekk en seriøs partner ved å gi uttrykk for at man har lyst på et forhold!

Angående det å ta kontakt med reserverte gutter så har jeg opplevd det ganske mange ganger. For det første så pleide jeg å synes at det er litt billig og for det andre så får de ikke noe respons fordi jeg er i et forhold. Så man risikerer ikke bare å bli avvist uten å få oppgitt noe grunn men også dømt for å uttrykke interesse.

Anbefaler nettdating (ikke tinderlol) relativt få playere driver med det :)

Endret av Bjørnedyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker best playere, gjennomskuer de med en gang og bare lar de styre på, observerer det som underholdning hvis jeg kjeder meg.

:gullengel:



Anonymous poster hash: 30182...bc6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en player av denne typen da?

- Veldig ivrig på å flørte og holde dama varm og sier alle de rette tingene.

- Pusher ikke så mye på å møtes. Sier det er best å bruke god tid.

- Vil ikke bli for "grisete" i flørten.

- Treffer andre damer samtidig (har derfor ikke kontroll på hvem av damene som har sagt hva).

Uten tvil at han holder henne på gress, og ingen tvil om at han dater andre også. Jeg har en kompis som var slik. Møtte så mange damer han kunne i en hektisk periode. Var litt frem og tilbake med noen få, før han silte ut en spesiell jente og ble sammen med henne og gikk "all in" for henne.

Er dette en vanlig taktikk for en som ønsker et forhold, men som vil være sikker på å treffe rette? Og bruker mengdedating som middel?



Anonymous poster hash: 84bb4...4ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så dritlei menn, som player og kjører dobbeltspill. Så hvordan avsløre de?

Enten så vil de bare ha ett ligg, men de er enklest å luke ut. Men de som begynner å planlegge ting sammen med deg, for så å bli iskalde fordi de har flere baller i lufta, er det verre å avsløre innimellom.

Det jeg merker meg er at de opptrer helt forskjellig og har forskjellige mål, men alle gir oppmerksomhet og kan flørte. Så betyr det at alle menn som flørter er playere? Må jeg styre unna alle menn som tør å gi damer oppmerksomhet?

Hva står man igjen med da? De som ikke tør å snakke med damer i det hele tatt? Og hvordan i alle dager skal man få kontakt med de?

Jeg blir ansett som veldig pen og populær. Har alt på stell og får alltid mye oppmerksomhet på byen.

Nei nå gir jeg opp. Orker ikke mer. Blir bare sliten og deppa av dette her.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Jeg prøver å gi klare signaler, fordi jeg får veldig dårlig samvittighet hvis hun tror det er noe mer og jeg senere må avvise. Holder heller ikke på med flere samtidig. Synes det er veldig usmakelig – med mindre man gjør den andre oppmerksom på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøver å gi klare signaler, fordi jeg får veldig dårlig samvittighet hvis hun tror det er noe mer og jeg senere må avvise. Holder heller ikke på med flere samtidig. Synes det er veldig usmakelig – med mindre man gjør den andre oppmerksom på det.

Er du han brukeren som ble playet og svindlet av en annen bruker her på KG?

Anonymous poster hash: 52b00...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å gi klare signaler, fordi jeg får veldig dårlig samvittighet hvis hun tror det er noe mer og jeg senere må avvise. Holder heller ikke på med flere samtidig. Synes det er veldig usmakelig – med mindre man gjør den andre oppmerksom på det.

Det er fait og bra gjort av deg :)

Kan tolerere mye så lenger fyren er ærlig og åpen.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du han brukeren som ble playet og svindlet av en annen bruker her på KG?

Anonymous poster hash: 52b00...56a

Det siste, men det er ikke trådrelevant. Jenter flest "player" ikke folk i den forstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Det er så mangle ekle mannfolk, til og med gamliser holder på som playere. :sjokkert:

Jeg tror det beste er å utvikle egen selvtillit, tror det er lettere å gå for dem man vil ha da og avvise lavmålet. I tillegg får man en indre ro til å styrke intuisjonen.



Anonymous poster hash: 33093...737
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...