Gå til innhold

Date plass i Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mainbitch

Mormors stuer er jo kjempekoselig. Ellers er det også veldig mange fine resturanter og kafeer på solsiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormors Stue vil for alltid være min favoritt :rodmer: Men den er også mer et "vorsested" for mange hipstere og studenter før de skal på byen, så det å dra på date der på en lørdag kveld etter klokka 20 kan jeg se for meg blir for folksomt og ikke særlig kos.

Hvordan ser det ut på Mormors nå? Sist jeg var der hadde de fjernet de koselige sofaene og satt inn trestoler istedet (i 2.etg). Syns plassen mista preget helt etter det..Har et håp om at det var midlertidig pga rengjøring el, oppussing da..

Ellers syns jeg Dromedar, Ni muser, Somma, Tulla Fischer og ulike barer/puber på Solsiden er ganske hyggelige. Men kafelivet i Trondheim var bedre før da Bare Blåbær bakklandet, Choco boco og Erichsen var i drift. Sistenevnte hadde vært perfekt for dating :)

Anonymous poster hash: e9dc5...34d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser det ut på Mormors nå? Sist jeg var der hadde de fjernet de koselige sofaene og satt inn trestoler istedet (i 2.etg). Syns plassen mista preget helt etter det..Har et håp om at det var midlertidig pga rengjøring el, oppussing da..

Ellers syns jeg Dromedar, Ni muser, Somma, Tulla Fischer og ulike barer/puber på Solsiden er ganske hyggelige. Men kafelivet i Trondheim var bedre før da Bare Blåbær bakklandet, Choco boco og Erichsen var i drift. Sistenevnte hadde vært perfekt for dating :)

Anonymous poster hash: e9dc5...34d

Det er fortsatt rundt 5-6 sofaer i 2.etasjen, men jeg er enig med deg. Det var koseligere før. Grunnen til stolene er fordi de skal få plass til flere folk da Mormors har blitt ganske populær blant ungdommen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt rundt 5-6 sofaer i 2.etasjen, men jeg er enig med deg. Det var koseligere før. Grunnen til stolene er fordi de skal få plass til flere folk da Mormors har blitt ganske populær blant ungdommen nå.

Akkurat. Før var det så koselig der, med ild i peisen og allting. Etterhvert ble maten dårligere og baksten ufersk. Da 2.etg. ikke lengre hadde sofaene sine gav jeg opp Mormors littegrann. Men hyggelig å lese at de har fått interiøret på plass :)

Anonymous poster hash: e9dc5...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde både tinder og online dating I USA i like store byer med like mange innbyggere og hadde 40 matcher på tinder med nye hver dag. Fikk også nummer til mange som ville ut på date.

Trodde jeg skulle få møte mange hyggelige damer, og kanskje få meg kjæreste etterhvert, men det ser ikke sånn ut. Her i Norge..? 5 matcher på tinder, og får ikke nye. Jeg bruker de samme bildene, og samme

tagline, bare norsk versjon. En smule deprimerende..

De jeg matchet med gir heller ikke ut ut nummer selv etter at de har vært positivt innstilt til date, eller til og med sagt ja.



Anonymous poster hash: 70081...300
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde både tinder og online dating I USA i like store byer med like mange innbyggere og hadde 40 matcher på tinder med nye hver dag. Fikk også nummer til mange som ville ut på date.

Trodde jeg skulle få møte mange hyggelige damer, og kanskje få meg kjæreste etterhvert, men det ser ikke sånn ut. Her i Norge..? 5 matcher på tinder, og får ikke nye. Jeg bruker de samme bildene, og samme

tagline, bare norsk versjon. En smule deprimerende..

De jeg matchet med gir heller ikke ut ut nummer selv etter at de har vært positivt innstilt til date, eller til og med sagt ja.

Anonymous poster hash: 70081...300

Forklaringen kan være at amerikanere har en helt annen datekultur enn nordmenn. Har det litt sånn sjøl, i utlandet får jeg knapt gå i fred men å få kontakt med norske menn er liksom umulig. Vet ikke hvorfor det er sånn..

Anonymous poster hash: e9dc5...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklaringen kan være at amerikanere har en helt annen datekultur enn nordmenn. Har det litt sånn sjøl, i utlandet får jeg knapt gå i fred men å få kontakt med norske menn er liksom umulig. Vet ikke hvorfor det er sånn..

Anonymous poster hash: e9dc5...34d

Fordi hvis en kvinne opplever at en fyr kontakter henne på gata/lokale matbutikken/jobben/bussen/trikken/++ så roper de "trakassering" og skaper oppstandelse om hvor plagsomme gutta er. Selvfølgelig holder gutta seg vekk da, de vil ikke bli stemplet som creeps.

Dette gjelder selvfølgelig ikke hvis fyren er en skikkelig kjekk kar, da er det selvfølgelig helt greit.

Anonymous poster hash: a1c48...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette går jo ikke ut på det? Det går ut på om de sveiper meg til høyre eller ikke.

Blir jeg plutselig uattraktiv i Norge? Er norske damer mye mer opphengt i utseende?



Anonymous poster hash: 70081...300
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette går jo ikke ut på det? Det går ut på om de sveiper meg til høyre eller ikke.

Blir jeg plutselig uattraktiv i Norge? Er norske damer mye mer opphengt i utseende?

Anonymous poster hash: 70081...300

De leser i nyhetene om at vi lever i verdens beste land og at norske kvinner er blant verdens peneste. Selvfølgelig tror de da at de FORTJENER verdens beste fyr.

Anonymous poster hash: 5907a...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men jeg er verdens beste fyr :gullengel:



Anonymous poster hash: 70081...300
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter betaler ofte for seg selv. Det vil jeg tro er normen, og heller at gutten tilbyr seg å betale om han ønsker det (som er ganske uvanlig på første date).

Jeg ville unngått mormors da det har blitt ekstremt fjortis/hipster-plass. Selv liker jeg Den Gode Nabo, Dromedar, Mikrobryggeriet og Jordbærpikene.

Endret av Mireille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde både tinder og online dating I USA i like store byer med like mange innbyggere og hadde 40 matcher på tinder med nye hver dag. Fikk også nummer til mange som ville ut på date.

Trodde jeg skulle få møte mange hyggelige damer, og kanskje få meg kjæreste etterhvert, men det ser ikke sånn ut. Her i Norge..? 5 matcher på tinder, og får ikke nye. Jeg bruker de samme bildene, og samme

tagline, bare norsk versjon. En smule deprimerende..

De jeg matchet med gir heller ikke ut ut nummer selv etter at de har vært positivt innstilt til date, eller til og med sagt ja.

Anonymous poster hash: 70081...300

Seriøst?? Oi...kanskje jeg skulle ha flyttet til USA.

Var dette fine damer? Og hvordan er du selv på utseendeskalaen? Er det slik at det ofte bare ender med en date der borte og så er det over? At de er kresne når de først møter deg. Er det et pluss å være utlending?

Anonymous poster hash: 3d266...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg trenger en plass til første date i Trondheim. Jeg tenker at bar er det beste, men jeg er lite på barer og ville kanskje følt meg litt lost der`, jeg har ikke peiling på drikke. Dessuten koster det mye for en student. Er det vanlig at damer tilbyr seg å betale for sin del? Et alternativ er kafe, men det kan fort bli formelt? Er det noen kafeer med sofa hvor man kan sitte inntil hverandre? Ser etter konkrete navn på steder. Anonymous poster hash: 70081...300

Hadde du bedt meg med på bar på førstedate, hadde ikke jeg orket.

Anonymous poster hash: 602af...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du bedt meg med på bar på førstedate, hadde ikke jeg orket.

Anonymous poster hash: 602af...341

Hvorfor ikke? Er du redd for å få discofitte...

Anonymous poster hash: 3d266...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde du bedt meg med på bar på førstedate, hadde ikke jeg orket.

Anonymous poster hash: 602af...341

Dere er umulige! Noen sier. Nei kaffedate blir for kleint, jeg ville gått i bar. Noen sier bar blir feil, la oss ta en tur. Noen sier nei, jeg er ikke så glad i tur. Jeg vil på kaffedate

Jeg håper du iallefall ville foreslått å treffes på et annet sted enn bar da, så ikke alt går skeis fordi jeg ikke tippet riktig på hvilken av de tre typene du er...

Seriøst?? Oi...kanskje jeg skulle ha flyttet til USA.

Var dette fine damer? Og hvordan er du selv på utseendeskalaen? Er det slik at det ofte bare ender med en date der borte og så er det over? At de er kresne når de først møter deg. Er det et pluss å være utlending?

Anonymous poster hash: 3d266...6aa

Tenker det samme selv.. Jeg er middels på utseende. De var noen veldig pene damer, og noen middels, og noen ikke fullt så pene. De visste ikke at jeg var utlending, så det hadde ikke noe med saken å gjøre

Anonymous poster hash: 70081...300

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Er du redd for å få discofitte... Anonymous poster hash: 3d266...6aa

Eh, nei... Det er liksom ikke et sted man drar på en date man skal bli kjent med hverandre, på. Det er ikke noe særlig med fulle folk rundt en, og støynivået er vel mye høyere. Ikke akkurat så koselig og hyggelig, syns nå jeg, ikke for en date iallefall.

Anonymous poster hash: 602af...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er umulige! Noen sier. Nei kaffedate blir for kleint, jeg ville gått i bar. Noen sier bar blir feil, la oss ta en tur. Noen sier nei, jeg er ikke så glad i tur. Jeg vil på kaffedateJeg håper du iallefall ville foreslått å treffes på et annet sted enn bar da, så ikke alt går skeis fordi jeg ikke tippet riktig på hvilken av de tre typene du er... Tenker det samme selv.. Jeg er middels på utseende. De var noen veldig pene damer, og noen middels, og noen ikke fullt så pene. De visste ikke at jeg var utlending, så det hadde ikke noe med saken å gjøre Anonymous poster hash: 70081...300

Folk er forskjellige, og ikke alle har det samme forholdet til alkohol heller. Kafe, gå tur, middag ute, piknik i parken, museumstur, teater, tur i marka, båttur, for eksempel, er eksempler på ting jeg ville ha blitt med på.

Anonymous poster hash: 602af...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Eh, nei... Det er liksom ikke et sted man drar på en date man skal bli kjent med hverandre, på. Det er ikke noe særlig med fulle folk rundt en, og støynivået er vel mye høyere. Ikke akkurat så koselig og hyggelig, syns nå jeg, ikke for en date iallefall.

Anonymous poster hash: 602af...341

Kommer an på stedet. Der jeg var på forrige date var det ingen forstyrrelser, og akkurat passe lydnivå til å isolere vår samtale mens vi samtidig ikke hadde problem med å høre hverandre.

Men du ville foreslått noe annet i stedet da? I stedet for å bare være "eh.. nei takk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...